تفاوت های درب های ضد سرقت با درب معمولی

تفاوت های درب های ضد سرقت با درب معمولی

مشکلاتی که افراد در خصوص قفل ها و کلید ها با آن مواجه می شوند آن قدر زیاد است و در ساعت های مختلف شبانه روز امکان اتفاق افتادن آن وجود دارد که سبب به وجود آمدن کلید سازی آنلاین و یا کلید سازی سیار شده است. این گونه مراکز می توانند در تمامی ساعت های شبانه روز و در هر خصوصی که در حیطه ی کلید سازی باشد، مانند باز کردن قفل، باز کردن درب ماشین، ساختن کلید، تعویض قفل ها و … به افراد کمک کنند. برخی از این مراکز به صورت کلید سازی سیار عمل می کنند و در تمام تایم ها کادر های حرفه ای خود را به همراه تجهیزاتی مانند دستگاه کلید سازی به محل تعیین شده ارسال می کنند تا مشکلات کاربران و مشتریان خود را بر طرف سازند. از این نوع مراکز می توان به کلید سازی شبانه روزی شرق تهران، کلید سازی آنلاین غرب تهران ، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی سعادت آباد، کلید سازی شبانه روزی پاسداران و … اشاره کرد.

امروزه درب های ضد سرقت به یکی از ابزار آلات بسیار پر طرفدار در ساختمان سازی مبدل شده اند. این گونه درب ها دارای تکنولوژی ساخت متفاوتی با درب ها معمولی هستند و در برخی از آن ها حتی از وسائل هوشمند مانند حس گر ها و قابلیت های لمسی استفاده می شود. این درب ها دارای خصوصیت ها خاصی هستند که سبب می شود مقاوت بالا تری را در امکان باز شدن داشته باشند و از این طریق ایمنی بالا تری را برای اماکن به وجود می آورند. زمانی که افراد برای خرید درب های ضد سرقت مراجعه می کنند و خود اطلاع چندانی از درب های ضد سرقت ندارند معمولآ با مشکلاتی مواجه خواهند شد و مجبور هستند که به حرف ها و مشاوره های فروشندگان در خصوص انتخاب درب ضد سرقت اعتماد کنند. اما برخی از فروشندگان در این گونه مواقع از عدم آگاهی مشتریان سوء استفاده می کنند و درب های نا مرغوب که از لحاظ ایمنی چندان خاصیتی ندارد را به مشتریان با بهای بالایی می فروشند و حتی برخی اوقات درب های معمولی را در قالب درب های ضد سرقت به افراد عرضه می کنند. در این مقاله قصد داریم ویژگی ها درب های ضد سرقت و نیز تفاوت های درب های ضد سرقت با درب های معمولی را بیان کنیم. بنا بر این اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید حتمآ این مقاله را مطالعه کنید.

تفاوت های درب های ضد سرقت با درب معمولی
تفاوت های درب های ضد سرقت با درب معمولی

درب های معمولی عمومآ از چوب ساخته می شوند که جنس های چوب به کار برده شده در آن ها متفاوت می باشند. اما درب های ضد سرقت ترکیبی از چوب و نیز فلز هستند و برای بالا بردن مقاوت این گونه درب های ضد سرقت از آلیاژ های فلزاتی مانند آهن در آن استفاده می شود و عمومآ چهارچوب های درب های ضد سرقت را به صورت فلزی می بینیم. اگر  در ساخت درب های ضد سرقت از چوب های الواری استفاده شود، روکش های مخصوصی مانند ام دی اف و یا رنگ های پلی استر و یا نیم استر برای پوشش لایه ی بیرونی درب استفاده می شود که زیبایی درب های ضد سرقت را بالا می برد.

درب های معمولی که در بازار وجود دارد و قابل تهیه هستند بدون ابزار و یراق و حتی قفل ها به فروش می رسند و قفل ها را پس از خرید باید به صورت جدا تهیه کرده و به رو درب ها نصب کنید. اما درب های ضد سرقت با تجهیزات کامل و هم چنین قفل و چشمی و ابزارات کامل به فروش می رسند. درب های ضد سرقت با توجه به نوع قفلی که به روی آن نصب شده است و هم چنین دیگر تجهیزاتی که در درب موجود است دارای قیمت های متفاوتی هستند و هر چقدر که درب ها دارای تجهیزات و قابلیت های بیشتری باشند قیمت آن هم بیشتر می باشد.

درب های ضد سرقت دارای گارانتی فروش می باشند در صورتی که درب های معمولی و عادی فاقد این امکان هستند. در صورتی که پس از فروش مشکلی برای درب به وجود آید می توانید از قابلیت های گارانتی درب استفاده کنید و مشکلات آن را برطرف سازید.

اما تفاوت دیگر درب های ضد سرقت با درب های معمولی ضخامت و یا قطر درب می باشد. می توان گفت که ضخامت درب و یا قطر درب هم به عنوان یکی از عواملی محسوب می شود که سبب بالا رفتن ایمنی در درب های ضد سرقت می شود و هم چنین میزان عایق بودن درب را افزایش می دهد. درب های عادی معمولآ در قطر های ۴٫۵ سانتی متر ساخته می شوند در صورتی قطر درب های ضد سرقت به صورت معمول ۷ سانتی متر می باشد.

تفاوت های درب های ضد سرقت با درب معمولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *