راهکارهای افزایش امنیت خانه هنگام مسافرت

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن درب، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک، نصب قفل برقی خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

یکی از مهمترین دغدغه های هر خانواده ای هنگام مسافرت، اطمینان از امنیت خانه و عدم امکان سرقت می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی مساله امنیت خانه و اداره ها نیز تغییر زیادی کرده است. ساخت سیستم های امنیتی هوشمند و بسیار مقاوم موجب ارتقای امنیت چند برابری محیط زندگی شده است. در این مطلب به بررسی مهمترین نکات پیشگیری از سرقت خانه هنگام مسافرت می پردازیم.

👈مهمترین راه برای پیشگیری از سرقت خانه در هنگام خروج از خانه و مسافرت نصب سیستم های هوشمند، درب ضد سرقت است. امروزه ایمن ترین راه برای حفظ امنیت خانه شما استفاده از درب ضد سرقت و نصب آن بر روی درب است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. دلیل محبوبیت درب های ضد سرقت این است که در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن می باشند.

👈بهتر است هنگام رفتن به مسافرت های طولانی کلید خانه را به یک فرد معتمد سپرده تا هر از چند گاهی به خانه شما سربزند.

⬅️بهتر است وسایل و مدارک با ارزش خود را به صندوق امانات بانک بسپارید و یا گاو صندوق ضد سرقت در خانه نصب کنید. گاو صندوق ها انواع متفاوتی مانند گاو صندوق های ضد سرقت و ضد حریق دارند که برای مصارف مختلف استفاده‌های خانگی یا تجاری به کار می روند.

⬅️تمامی درب ها و پنجره های خانه را قفل کنید و هنگام خروج مجددا از قفل بودن آن ها مطمئن شوید.

⬅️از قرار دادن کلید در حیاط، زیر گلدان ها و کنار درب ها خودداری کنید زیرا ممکن است یک سارق حرفه ای خیلی زود آن ها را پیدا کند.

⬅️پرده ها را در همان حالت همیشگی قرار دهید و اشیاء با ارزش را از کنار پنجره ها دور کنید.

⬅️خانه را مجهز به سیستم هوشمند نمایید تا در صورت اقدام به خورد کردن شیشه ها آژیر خطر به صدا درآید و موجب فرار کردن سارقین شود.

⬅️میتوانید با استفاده از سوئیچ های تایمری هر زمان که بخواهید چراغ های خانه تان را روشن و خاموش کنید. می توانید با نصب یک برنامه هوشمند تنها با استفاده از گوشی خود هر جایی که باشید چراغ های خانه را روشن و خاموش کنید.

👈سوئیچ های تایمری بسیار ارزان هستند ولی یکی از بهترین راه ها برای فراری دادن سارقین و ایجاد توهم حضور شما در خانه هستند.

⬅️در آخر باید مراقب باشید که در مورد زمان خروج و برنامه ریزی سفرتان با افراد غریبه صحبت نکنید. متاسفانه بسیاری از سارقین با استفاده از اطلاعات خانوادگی شما اقدام به سرقت از خانه شما می کنند. همچنین بهتر است زمان سفر خود را در شبکه های اجتماعی اعلام نکنید.

راهکارهای افزایش امنیت خانه هنگام مسافرت
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *