هنگام خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

امروزه انسان ها به دنبال ایمن ترین وسایل برای ایجاد امنیت در خانه و محل کار خود هستند. یکی از راههای حفظ امنیت خانه و محل کار، نصب درب های ضد سرقت می باشد. هنگام خرید درب ضد سرقت برای محل مسکونی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

⚪️زیبایی

هنگام خرید درب ضدسرقت یک خانه اولین گام توجه به زیبایی آن است. زیرا قبل از امنیت، ظاهر درب بر بیننده اثر می گذارد. ظاهر درب ضد سرقت باید به گونه ای باشد که با نوع معماری خانه و آپارتمان مورد نظر همخوانی داشته باشد. برای مثال خانه هایی با معماری کلاسیک به درب هایی با طراحی کلاسیک نیاز دارند و آپارتمان هایی با ظاهر مدرن نیاز به درب هایی با ظاهر مدرن دارند.

⚪️عایق صوتی و حرارتی

امروزه استفاده از پنجره ها و دیوارهای عایق صوتی و حرارتی به منظور ایجاد آرامش و جلوگیری از اتلاف انرژی یک ضرورت در ساختمان سازی می باشد. درب های ضد سرقت نیز می توانند این ویژگی را داشته باشند و در هنگام خرید درب ضد سرقت به این نکته باید توجه کرد.

⚪️متناسب با آب و هوای منطقه

هنگام خرید درب ضد سرقت با توجه به محل زندگی تان باید درب ضد سرقت مناسب با آن آب و هوا را انتخاب کنید. برای مناطق مرطوب جنس چوب به کار رفته باید متفاوت با جنس چوب به کار رفته دردرب ضد سرقت برای مناطق خشک و سردسیری باشد تا درب ضد سرقت استحکام مناسبی در آن شرایط آب و هوایی داشته باشد.

⚪️استحکام کافی در قسمت رویه درب

هنگام خرید درب ضد سرقت برای خانه به استحکام رویه بیرونی آن هم توجه کنید تا در هنگام اسباب کشی و ورد و خروج اشیاء به راحتی آسیب نبینند.

⚪️توجه به ایمن بودن و مناسب بودن قفل

مهمترین قسمت درب های ضد سرقت قفل های آنها می باشد. قفل هایی با تعداد زبانه بیشتر امنیت بیشتری به همراه دارند. همچنین نصب حفاظ های آهنی درب ضد سرقت، ایمنی آن را بالا می برد. درب های هوشمند ضد سرقت بهترین انتخاب برای جلوگیری از ورود غیر مجاز هستند.

⚪️ضد اسید بودن قفل درب ضد سرقت

یکی از راه های باز کردن درب های ضد سرقت ریختن اسید در قفل آنهاست. در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که درب ضد سرقت حتما ضداسید باشد تا امنیت بالایی داشته باشد و مانع از ورود افراد غیر مجاز و سرقت گردد.

هنگام خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *