انواع درب ضد سرقت

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

👈امروزه استفاده از درب های ضد سرقت برای بالا بردن امنیت منازل و شرکت ها و ساختمان ها به یک امر متداول مبدل شده است. اگر چه امنیت درب های ضد سرقت نسبت به درب های عادی و معمولی بیشتر است اما باید دانست که امنیت درب های ضد سرقت هم با قفل های معمولی آن کافی نیست و امنیت چندان بالایی ندارد.

👈در واقع قفل هایی که در درب های ضد سرقت وجود دارند بیش از قفل های معمولی مقاوم می باشند و از این رو زمان بیشتری را برای باز کردن آن ها به روش های غیر معمولی طلب می کنند و اما نمی توان گفت که این قفل ها هیچ گاه توسط سارقان باز نخواهند شد. برخی از افراد برای بالا بردن میزان امنیت درب های ضد سرقت خود اقدام به نصب سیستم های ضد سرقتی به طور مجزا به روی درب های ضد سرقت می کنند.

👈این سیستم های امنیتی هزینه ای مازاد نسبت به درب های ضد سرقت دارند. سیستم های امنیتی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دارای ویژگی ها و کاربرد های متفاوتی می باشد و البته قیمت آن ها هم متناسب با کیفیت و نوع کاربرد آن ها متغییر و متفاوت است.

در این مقاله، آموزشگاه کلید سازی، به بیان انواع سیستم های امنیتی ضد سرقت و ویژگی های آن ها می پردازد.

انواع درب ضد سرقت
انواع درب ضد سرقت

⬅️یکی از انواع سیستم های امنیتی و ضد سرقتی که قابلیت نصب به روی هر گونه درب ضد سرقتی را دارند قفل ها و سیستم های اثر انگشتی می باشند این نوع سیستم های امنیتی بر اساس اثر انگشت افراد کار می کنند. از آن جا که اثر انگشت یک مشخصه منحصر به فرد است بنابراین، این گونه سیستم ها قابلیت باز شدن توسط اشخاص خاصی را فراهم می کنند و از این رو دارای امنیت بسیار بالایی هستند. این سیستم امنیتی دارای حافظه می باشد که می توان اثر انگشت های مجاز را در آن ذخیره کرد و تنها اجازه تردد به افرادی که دارای اثر انگشت های ثبت شده و مجاز است داده می شود. سیستم های اثر انگشتی از فناوری سیستم های کنترل مرکزی بر خوردار هستند هم چنین نصب این گونه سیستم های امنیتی بسیار ساده می باشد و به راحتی به روی درب های ضد سرقت نصب می شود. هم چنین این گونه سیستم های ضد سرقت مستقل از قفل و مغذی قفل های موجود در درب ها می باشند.

⬅️قفل های کارتی نمونه دیگری از سیستم های امنیتی می باشند که می توانند امنیت هر چه بیشتر اماکن و سازمان ها را فراهم کنند. در این گونه درب های ضد سرقت برای هر فردی که مجاز به تردد از درب است یک کارت شناسایی ویژه ساخته می شود که توسط این کارت اجازه تردد  از درب صادر می شود. این گونه سیستم های ضد سرقت هم چنین دارای دو کلید کمکی برای مواقع اضطراری هستند که سیستم شناسایی کارت با مشکل مواجه باشد و یا حتی کارت های شناسایی گم شده باشند می توان از طریق این کارت ها درب را باز کرد. هم چنین این نوع از درب های ضد سرقت دارای سنسور های هشدار دهنده ای هستند که می توانند مواردی هم چون باز بودن درب و یا عبور و استفاده از کارت غیر مجاز و استفاده دو شخص از یک کارت شناسایی و … را به اطلاع مسئولین برسانند تا مشکلی در زمینه امنیتی پیش نیاید.

👈نکته بسیار مثبتی که در همه درب های ضد سرقت وجود دارد این است که درب های ضد سرقت دارای آلارام حساس به ضربه و فشار می باشند که در صورتی که سارقان برای باز کردن درب به زور متوسل شوند سریعآ الارام و هشدار درب ضد سرقت افراد را با خبر از این موضوع خواهد کرد و از این رو امنیت خاصی را برای این گونه درب ها رقم می زند.

انواع درب ضد سرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *