انواع دوربین های مدار بسته

انواع دوربین های مدار بسته

یکی از سیستم های امنیتی و حفاظتی مشهور و پرکاربرد دوربین های مدار بسته می باشد. با نصب دوربین های مدار بسته در منازل و اماکن مختلف می توان تمامی حرکات ورود و خروج افراد به ساختمان را ثبت و بررسی نمود. در این مطلب شما را به صورت مختصر با اسامی انواع دوربین های مداربسته موجود در بازار آشنا می کنیم.

دوربین مدار بسته (closet circuit television) یا cctv در لغت به معنی جعبه جادویی مدار بسته بوده که در واقع دوربین هایی هستند که در جای خود ثابت هستند. در واقع دوربین های مداربسته شامل همه دوربین هایی هستند که در مکانی ثابت قرار گرفته اند و قابلیت ارسال تصاویر را برای مانیتورها دارند.

انواع دوربین های مدار بسته

  • دوربین های مدار بسته بر اساس نوع سیگنال:

دوربین های مدار بسته از نظر نوع سیگنال به ۳ دسته دوربین های آنالوگ، دوربین های ip آی پی تحت شبکه و دوربین های دو منظوره تقسیم می شوند.

  • انواع دوربین های مداربسته بر اساس شکل ظاهری:

دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری شامل دوربین های دام ، دوربین های مینیاتوری، دوربین های صنعتی، دوربین های مینیاتوری، دوربین های مادون قرمز و دوربین های اسپید دام (دوربین های چرخشی) می باشند.

  • انواع دوربین های مداربسته از نظر نوع قاب و پوشش:

دوربین های مداربسته از نظر نوع قاب و پوشش عموما به سه دسته دوربین های مخفی، دوربین های ضد آب قاب بزرگ (پمپ بنزینی) و دوربین های قاب فانتزی تقسیم می شوند.

 

انواع دوربین های مدار بسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *