خرید درب های ضد سرقت دارای قفل اثر انگشتی

درب های ضد سرقت اتوماتیک دارای قفل اثر انگشتی این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است و بخش اثر انگشتی آن در کنار قاب لبه درب ضد سرقت تعبیه می شود. هنگام باز کردن درب در صورتی که سیستم به وسیله رمز با کنترل از راه دور غیرفعال نشده باشد بعد از هشت ثانیه سیستم شروع به دادن هشدار می کند.

مزایای درب های ضد سرقت دارای قفل اثر انگشتی:

  1. سیستم هشدار درب ضد سرقت از بیرون درب قابل مشاهده نمی باشد.
  2. این سیستم هشدار  علاوه بر درب های ضد سرقت برای درب های چوبی هم قابل نصب می باشد.
  3. سنسور این سیستم هشدار قابل تنظیم است.
  4. سیستم هشدار این درب ها نیازی به برق نداشته و تنها با ۲ باطری با اندازه AA کار می کند.

قفل های دارای سیستم اتوماتیک اثر انگشتی:

این قفل ها نیازی به کلید و یا روموت کنترل نداشته و تنها با اثر انگشت کار می کنند. سیستم اتوماتیک هشدار این درب ها در صورت هر گونه فشار غیر عادی سریعا فعال شده و آلارمی با صدای بلند ایجاد کرده و به همین دلیل علاوه بر آپارتمان ها بای خانه های ویلایی بزرگ با توجه به فاصله زیاد خانه ها نیز کاربرد دارد.

باتری های به کار رفته در این درب ها قابلیت باز و بسته کردن درب تا ده هزار بار را در هر بار شارژ شدن دارند. این سیستم اتوماتیک اثر انگشتی ظاهر زیبایی نیز دارد. این درب ها با اثر انگشت دو نفر ست شده و سپس اثر انگشت افراد دیگر نیز با این دو نفر ست می شود. این سیستم یکی از پرکاربردترین سیستم ها برای درب های ضد سرقت است.

نوع دیگری از سیستم اتوماتیک اثر انگشتی با بلوتوث کار می کند و برای نصب آن نیازی به تغییر در قفل و مغزی درب نیست. این سیستم علاوه بر درب های ضد سرقت برای درب های معمولی نیز قابل نصب است. این سیستم نیز نیازی به برق نداشته و موتور آن با چهار باتری سایز AA کار می کند و قسمت اثر انگشتی با یک باطری لیتیومی به کار می افتد. این باتری ها با یک بار شارژ شدن تا سه هزار بار می توانند باز و بسته شده و حدودا ۱۹۰۰ نفر توانایی ورود و خروج با این سیستم را دارند.

در نوع پیشرفته تر این سیستم های اثر انگشتی امکان محدود کردن زمان ورود و خروج برخی کارکنان و اشخاص در زمان های معین وجود دارد. همچنین این سیستم های پیشرفته تر قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق سیم USB را نیز دارند.

نحوه عملکرد سیستم اتوماتیک اثر انگشتی:

نحوه عملکرد سیستم اتوماتیک اثر انگشتی بسیار ساده بوده و پس از ثبت اثر انگشت شما و ست شدن آن با دستگاه هر بار می توان با قرار دادن همان انگشت ثبت شده بر روی سیستم اثر انگشت ورود یا خروج کرد. پس از قرار دادن انگشت خوان ثبت شده بر روی سیستم فلشی رو به پایین ظاهر شده کافی است انگشت را از بالا به پایین حرکت دهید تا اثر انگشت شما توسط دستگاه شناسایی شود و درب برای شما باز شود.

هنگام شناسایی اثر انگشت شما توسط سیستم شماره id آن اثر انگشت ظاهر می شود و در صورت شناسایی نشدن سیستم کلمه No را نشان خواهد داد. برای قفل کردن نیز باید انگشتتان را روی سنسور ردیاب گذاشته و دکمه شماره  را بفشارید.

می توانید مقاله زیر را هم مطالعه نمایید:

قفل برقی ریموت دار اتاق مدیر و منشی

نتیجه گیری :

اثر انگشت های اول اثر انگشت های اصلی درب می  باشند و برای وارد شدن به تنظیمات سیستم نیاز به اثر انگشت های اصلی است. سه اثر انگشت اول اثر انگشت های اصلی هستند. هنگام نصب این درب های ضد سرقت دارای سیستم اتوماتیک اثر انگشتی توسط نیروهای متخصص کلید سازی شبانه روزی تهران کلید نحوه کار با آن و وارد شدن به تنظیمات از طریق اثر انگشت های اصلی به شما آموزش داده خواهد شد.

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

خرید درب های ضد سرقت دارای قفل اثر انگشتی

1 دیدگاه در “خرید درب های ضد سرقت دارای قفل اثر انگشتی

  • خرداد 1, 1397 at 3:22 ب.ظ
    Permalink

    سلام
    آپارتمان ما درب ضد سرقت افرا دارد که قفلش Kale Kilit است
    آیا سیستم اثر انگشتی دارید که با باتری کار کند و روی درب ضد سرقت نصب شود(برق نخواهد)
    با تشکر
    ابراهیمی
    ۰۹۱۳۱۴۱۰۵۷۹

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *