راه های افزایش ایمنی درب های ضد سرقت

راه های افزایش ایمنی درب های ضد سرقت

در درب های ضد سرقت معمولی عمومآ از قفل های عادی استفاده می شوند که تنها از نظر ایمنی قفل تجهییز شده اند. این گونه درب های ضد سرقت از تکنولوژی هایی استفاده کرده اند که باز کردن درب را از راه های متداول و از سمت مغزی و قفل درب نا ممکن می کنند. اما اگر سارقان از راه ها ی دیگر اقدام به شکستن و یا باز کرده لولا های در کنند، درب از این لحاظ ایمنی خاصی ندارد. در کنار این گونه درب های ضد سرقت معمولی قفل هایی به وجود آمده اند که دارای سنسور های هشدار دهنده می باشند و با ایجاد هشدار هایی برای برخورد های متفاوت در مقابل باز کردن درب، ایمنی درب را در مقابل سارقان افزایش می دهند. این گونه قفل ها دارای هشدار های متفاوتی هستند که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم.

این گونه درب های ضد سرقت می توانند موقعیت خود را حفظ کنند و در صورتی که سارقان برای باز کردن درب به زور متوسل شوند و یا درب را جا به جا کنند و حتی از چارچوب تعریف شده برای درب خارج کنند،  درب یک هشدار برای مطلع ساختن افراد از باز نمودن غیر متعارف درب خواهد داد ه به ایمنی درب کمک خواهد کرد و از ورود سارقان به صورت غیر مجاز جلوگیری خواهد کرد.

در برخی موارد و مکان ها ورود و خروج افراد توسط کارت های شناسایی صورت می گیرد و در این مواقع احتمال تردد دو یا چند فرد توسط یک کارت شناسایی وجود دارد که ممکن است مشکلات امنیتی فراوانی را به وجود آورد. در این حالت مسئولیت شناسایی افراد و تردد آن ها توسط هر کارت شناسایی توسط این گونه درب های ضد سرقت انجام می گیرد و اگر فرد از محدوده ی تعیین شده و حیاطی به صورت غیر مجاز عبور کند، درب اقدام به هشدار های اینفرارد می کند تا افراد مربوطه را از ورود غیر مجاز سایرین با خبر و مطلع سازد.

راه های افزایش ایمنی درب های ضد سرقت
راه های افزایش ایمنی درب های ضد سرقت

هشدارهای شناسایی هویت در درب های ضد سرقت زمانی کاربرد دارند که در برخی مکان ها و سازمان ها و حتی ادارات برای عبور و مرور افراد و کارکنان از یک کارت های شناسای استفاده می شود. در این گونه درب های ضد سرقت درب با استفاده از این کارت های شناسایی باز می شود و عبور افراد توسط کرت شناسایی صورت می گیرد. در صورتی که یک فرد بخواهد از کارت غیر معتبر و یا بدون استفاده از کارت خارج شود، سنسنور های امنیتی هشدار های مربوط را برای ورود غیر مجاز اعلام می کنند.

کاربرانی که از چنین  درب های ضد سرقتی استفاده می کنند می توانند به صورت  یک دوره برای آزمایش نحوه ی عملکرد درب و ایمنی آن از درب به عنوان مراقبت دوره ای استفاده کنید. در این تایم می توانید انواع ورود های غیر مجاز را به روی درب امتحان کنید تا از نحوه ی عملکرد و یا عملکرد صحیح درب مطمعن شوید.

کلید سازی آنلاین می تواند انواع قفل های ضد سرقت را با سنسور های امنیتی به کاربران ارائه دهد. کلید سازی آنلاین ارائه دهنده ی خدمات به تمامی نقاط تهران می باشد و در صورتی که هر کدام از شهروندان تهرانی با مشکل هایی در زمینه ی قفل و کلید سازی مواجه شوند در اسرع وقت به محل مراجعه کنند و مشکل آنان را برطرف سازند.

راه های افزایش ایمنی درب های ضد سرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *