رگلاژ پنجره دوجداره

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن درب، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک، نصب قفل برقی خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

⬅️در دهه های اخیر شیشه های دو جداره به یکی از مهمترین ابزارها برای جلوگیری از ورود آلودگی های صوتی و زیست محیطی به درون خانه ها مبدل شده است. شیشه های دو جداره علاوه بر اینکه از ورود گرد و غبار جلوگیری می کنند مانع از اتلاف انرژی نیز می شوند.

⬅️امروزه نصب شیشه های دو جداره با پروفیل های upvc در پنجره خانه های نوساز به یک امر فراگیر تبدیل شده است و کمتر خانه نوسازی را می یابید که از شیشه های معمولی برای نصب در پنجره های آن استفاده شده باشد. نحوه نصب و کیفیت آن نیز بر میزان کارایی این شیشه های دو جداره تاثیر زیادی دارد.

⬅️رگلاژ صحیح پنجره و درب های دو جداره بسیار مهم است و عدم انجام صحیح آن موجب بروز مشکلاتی مانند عدم حرکت روان دستگیره، ایجاد فاصله بین بازشو و فریم، سخت شدن باز و بسته کردن پنجره و … می شود.

⬅️برای پیشگیری از ایجاد فاصله بین لنگه بازشو و قاب می توان از رگلاژ لولای پنجره دوجداره و فوم و چسب مخصوص درزگیری استفاده کرد. می توان با یک رگلاژ صحیح بسیاری از این مشکلات پیشگیری نمود. در این مطلب به بررسی چگونگی رگلاژ پنجره دوجداره لولای ۳D می پردازیم.

⚪️روش رگلاژ پنجره دوجداره

👈ابتدا باید لولا را از کاور بیرون بیاوریم. پنجره را باز می کنیم و به وسیله پیچ گوشتی آلن کاور را آزاد کرده و آنگاه به درستی جابجا می کنیم.

👈در مرحله بعد لنگه بازشو پنجره را در محور افقی و عمودی جابجا کرده و سپس با یک آچار آلن ۵ میلیمتری اقدام به باز و بسته نمودن پیچ رگلاژ می کنیم. با این کار امکان حرکت افقی پنجره دو جداره UPVC فراهم می شود.

👈پیچ را به اندازه ای جابجا می کنیم تا مشکل عدم انطباق لنگه بازشو پنجره دو جداره در جهت افقی حل شود.

👈در مرحله بعد به رگلاژ عمودی پنجره می پردازیم و برای این کار بهتر است از آلن ۴ میلیمتری کمک بگیریم. با استفاده از آلن پیچ را برگردانیده و به صورت ساعتگرد می چرخانیم تا لنگه باز شو به سمت بالا حرکت کند.

👈اگر پیچ در جهت پادساعتگرد چرخانیده شود لنگه باز شو باید به سمت پایین حرکت کند. در پایان باید اقدام به موازی سازی رگلاژ پنجره هم در جهت افق و هم در جهت عمودی نماییم تا پنجره به درستی باز و بسته شود.

رگلاژ پنجره دوجداره
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *