فواید خرید قفل برقی کارت و ریموتی TSA

همیشه باید درب حیاط یا آپارتمان را با قفلی مجهز کنید که قابلیت باز کردن آن توسط سارقان امکان پذیر نباشد به همین دلیل امروزه استفاده از قفل برقی به وفور مشاهده می شود. فواید خرید قفل برقی و ریموتی TSA این است که به راحتی می توانید با زدن دکمه آیفون تصویری یا حتی با فشردن دکمه ریموت کنترل قفل درب را باز کنید.

🔶ویژگی های قفل برقی TSA

شاید به هنگام معرفی قفل های الکترونیکی و برقی یکی از قفل هایی که به شما  معرفی کرده ایم قفل کارتی است که در اکثر هتل ها از آن استفاده می کنند و تنها به هنگام کشیدن کارت روی کارت خوان درب اتاق باز می شود و حتی سیستم گرمایشی و برق آن متصل می شود. یا حتی اهمیت وجود یک ریموت کنترل درب باز کن بر کسی پوشیده نیست اما حال شاهد وجود قفل برقی TSA هستیم که تمامی قابلیت های زیر را دارد.

  1. قابلیت باز کردن قفل درب با استفاده از کارت هوشمند
  2. قابلیت باز کردن قفل TSA با ریموت کنترل
  3. قابلیت باز کردن با تگ خوان
  4. مجهز بودن به مستر کارت برای حذف یا تعریف کارت ها برای باز کردن قفل
  5. امکان باز کردن قفل با کلید مکانیکی و الکترونیکی
  6. قابلیت باز کردن قفل با زدن دکمه آیفون تصویری

یک قفل برقی و ریموتی TSA شامل پکیجی است که داخل آن یک عدد قفل، ۵ عدد کلید، مستر کارت، ریموت کنترل، پلت و متعلقات نصب وجود دارد تا به راحتی بتوانید آنرا روی درب حیاط یا آپارتمان نصب کنید.

🔶مزایای استفاده از قفل برقی TSA نسبت به قفل های معمولی

معمولا تمامی قفل های درب حیاط یا آپارتمان از قفل کامپیوتری استفاده می شد یا اینکه با نصب زنجیر و وصل کردن آن با ایفون ها امکان باز کردن آن وجود داشت اما حال شاهد یک قفل برقی هستیم که ترکیبی از مکانیکل و بویین ساخت سیزا ایتالیا و دادن دستور فرمان باز کردن با کارت، تگ و زدن دکمه آیفون هستیم که ساخته شرکت TSA است.

🔶قیمت قفل برقی TSA

شما برای خرید هر قفل برقی و ریموتی و حتی خرید انواع قفل مکانیکی و الکترونیکی به راحتی می توانید شماره کلید ساز سیار را از داخل سایت بگیرد و قفل را سفارش دهید و حتی برای نصب آن کلید ساز را درب منزل خود مشاهده کنید.

فواید خرید قفل برقی کارت و ریموتی TSA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *