قفل ریموت دار

قفل های ریموت دار به قفل هایی گفته می شود که برقی بوده و توسط یک مدار گیرنده همراه با ریموت کنترل برای قطع نمودن و وصل مجدد برق به آن اضافه خواهد شد. قفل ریموت دار جزو قفل های مطرح در بازار می باشد که برای درب پارکینگ و خودرو و …. مورد استفاده قرار می گیرد. قفل برقی ریموتی برای درب های چوبی، فلزی و درب های ضد سرقت قابل استفاده می باشد و به آن قفل ریموتی اتاق مدیر و قفل ریموت کنترلی منشی نیز گفته می شود. این نوع قفل در بازار ایران نیز یافت می شود اما نوع تقلبی آن نیز وجود دارد و در خرید آن باید دقت بیشتری به خرج بدهید.

قفل درب ریموت دار

نصب قفل ریموت دار

قفل برقی ریموتی، سیستم کنترلی دارد و برای درب هایی با لولای چپ، لولای راست، داخل بازشو، بیرون بازشو و … قابل نصب می باشد. برای نصب این قفل ها کمی بزرگ کردن سوراخ موجود در چهارچوب درب کفایت می کند و سپس این مکانیزم قابل نصب می باشد.
جهت درب های ضد سرقت ورودی آپارتمان نصب این قفل های ریموتی برقی ساده است زیرا در این درب ها دستگیره درب از بیرون ثابت و از درون متحرک می باشد ولی برای درب های داخلی واحد یا درب های اداری یا درب های طلافروشی ها باید دستگیره متحرک خارجی با دستگیره ثابت تعویض گردد. پس از نصب قفل برقی ریموتی بر روی درب ها امکان باز کردن درب از درون توسط کلید و دستگیره و ریموت کنترل وجود دارد ولی برای باز کردن از سمت بیرون باید از کلید و ریموت کنترل استفاده کرد زیرا دیگر در بیرون درب، دستگیره ای وجود ندارد.


انواع مدل های قفل ریموت دار

  • قفل ریموتی مقابل برقی یا زبانه دار
  • قفل ریموتی بولت (شفتی)
  • قفل ریموتی مغناطیسی
قفل ریموتی درب

قفل ریموت دار مقابل برقی یا زبانه دار

قفل ریموت دار مقابل برقی یا زبانه دار برای راحتی کار خریداران استفاده می شود و به روی درب هایی نصب خواهند شد که قفل معمولی بر روی آن ها نصب می باشد. در مواردی مانند کنترل اتاق مدیران در شرکت ها و یا مطب های پزشکی این قفل های ریموتی استفاده می شود.

قفل ریموت شفتی

این قفل های ریموتی بولت و یا شفتی امنیت بالایی دارند و مناسب برای درب های جواهری، مغازه طلا و صرافی می باشد.

قفل ریموت دار مغناطیسی

این قفل های مغناطیسی اندازه بزرگی دارند و از لحاظ امنیتی در حد متوسطی می باشند. قفل های آهنربایی به دلیل مصرف همیشگی برق و اندازه بزرگی که دارند در همه مکان ها مورد استفاده نمی باشند.

قفل درب ریموتی


کاربردهای قفل های ریموت دار

  • قفل ریموتی مخصوص درب اتاق مدیریت
  • قفل ریموتی مخصوص درب ورودی شرکت
  • قفل ریموتی مخصوص درب چوبی لابی
  • قفل ریموتی مخصوص درب طلا فروشی ها، جواهری و یا صرافی
  • قفل ریموتی مخصوص درب پارتیشن بانک
  • قفل ریموتی مخصوص درب پارکینگ
ریموت درب

نکاتی در مورد قفل ریموت دار خودرو

  1. معمولاً در هنگام بستن دزدگیر یک قفل ریموتی یدک به شما داده می شود که اگر سوییچ و یا قفل خود را گم کردید، بتوانید از آن استفاده نمایید. حتماً از فروشنده بخواهید که ریموت یدک را به شما تحویل دهد.
  2. در هنگام بستن دزدگیر از سرویس کار بخواهید که حتماً سنسور چشمی که به نور وابسته می باشد را در جلوی داشبورد خودرو نصب نماید. این چشمی ها به نور حساس می باشند و اگر نور اتاق داخل کابین خودروی شما تغییر نماید آلارم (آژیر) آن به صدا در می آید.
  3. گاهی اوقات به علت بالا بودن میزان حساسیت، سنسور ژیروسکوپ به لرزش حساس بوده و اگر ماشین و یا گربه ای از کنار خودرو شما عبور کند، قفل شما به صدا در می‌آید و در شب باعث آزار همسایه ها می گردد. بعد از نصب دزدگیر و دریافت قفل ریموت دار حتماً بررسی نمایید که حساسیت آن اندازه معقولی داشته باشد که باعث آزار دیگران نشود.
قفل ریموتی


امنیت قفل برقی ریموتی

علاوه بر ریموت کنترل از وسایل دیگر مانند کارتخوان، صفحه کلید رمز، حسگر اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره، تجهیزات خانه هوشمند و BMS می توان برای کنترل درب استفاده کرد و روی این قفل ها قابل نصب است. سیستم قفل برقی ریموت دار به صورتی است که برای چند ثانیه با استفاده از ریموت کنترل درب باز می گردد و در صورتی که شخصی وارد اتاق نشود، دوباره قفل می شود. این قفل های ریموت برقی برای مکان هایی مانند طلا فروشی و صرافی بسیار مناسب است و به دلیل نداشتن دستگیره در بیرون درب بسیار امنیت بالایی دارند. البته هنگام خروج می توانید از طریق کلید درب را سه قفله نمایید.

تعمیر قفل ریموت دار

تعمیر قفل برقی ریموت دار بسیار حساس می باشد زیرا اگر خوب کار نکند و دچار مشکل شده باشد می تواند امنیت بسیاری از ساکنان را به خطر بیاندازد. باید به این نکته توجه نمایید که تعمیرات این قفل ها به دلیل سیستمی که در آن ها به کار رفته است کار آسانی نیست و توصیه می گردد هیچ وقت آن را خودتان دستکاری نکنید. کافیست برای تعمیر قفل ریموتی با کارشناسان تهران کلید تماس بگیرید و در تمام تعطیلات و حتی هر زمان از شبانه روز در محل خود آن ها را داشته باشید.

قیمت قفل ریموت دار

قیمت قفل های برقی ریموتی با توجه به نوع، کارایی و جنس آن ها متفاوت می باشد . حدود قیمت این قفل ها از یک میلیون تا ۴ میلیون بسته به جنس و کشور سازنده متغیر می باشد. شما با توجه به بودجه موردنظر خود می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

نحوه کد دادن به ریموت درب پارکینگ

نتیجه گیری :

تهران کلید آمادگی فروش و نصب انواع قفل ریموت دار برای خودرو، پارکینگ، منزل، مغازه، محل کار و … را با هزینه نصب رایگان دارد. قفل ریموتی شرکت تهران کلید از برندهای مختلف می باشد و بر اساس نیاز و بودجه بهترین خدمات و کیفیت را برای خریداران به صورت سرویس در محل شما در تمام نقاط تهران خواهد داشت. در صورت هرگونه سوال و تمایل به نصب قفل ریموت دار برای خودرو و منزل خود تنها با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس گرفته و درخواست خدمات نمایید.

قفل ریموت دار
Summary
قفل ریموت دار
Service Type
قفل ریموت دار
Provider Name
تهران کلید,
عباس آباد,تهران,تهران- Telephone No.09123379698
Area
تهران
Description
تهران کلید آمادگی فروش و نصب انواع قفل ریموت دار برای خودرو پارکینگ و ... را با هزینه نصب رایگان انجام دهد، قفل ریموت دار ما از برندهای گوناگون بوده و بر اساس بودجه شما بهترین خدمات و کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد، سرویس در محل شما

14 دیدگاه در “قفل ریموت دار

  • شهریور 28, 1396 at 10:34 ب.ظ
    Permalink

    سلام.
    آیا مغزی وجود داره که اگه حتی از داخل خونه کلید داخلش باشه ، بتونم از بیرون با کلید دومم بازش کنم.
    اگه همچین چیزی ساخته نشده آیا میشه با انجام تغییراتی روی مغزی های معمولی اونها رو به این شکل درست کرد؟
    سپاس

    پاسخ
    • شهریور 28, 1396 at 10:37 ب.ظ
      Permalink

      علی جان توصیه ما استفاده از قفل های دیجیتال و یا قفل ریموت دار میباشد.
      قفل های دیجیتال امروزی با اثر انگشت، موبایل، ریموت و … باز میشوند ولی چون قفل های قدیمی به شکل مکانیکی عمل میکنند هنوز مکانیزم خاصی برای حل این مشکل برطرف نشده است.

      پاسخ
  • مهر 16, 1396 at 9:20 ب.ظ
    Permalink

    آیا نصب قفل ریموتی روی درب خودرو رایگان هست؟ قیمت چطوریه؟ تخفیف هم میدید؟

    پاسخ
    • مهر 16, 1396 at 9:27 ب.ظ
      Permalink

      بلی نصب قفل ریموت دار رایگان است، قیمت از ۱۵۰ تومان برای خودرو آغاز میشود

      پاسخ
  • بهمن 17, 1396 at 6:35 ق.ظ
    Permalink

    سلام خسته نباشید اگه بخوام برای در اتاقم سیستم ریموت دار رو نصب کنم لطفا میفرمایید چقدر هزینش می شه؟ نصبش رو هم خودتون بخواین زحمتشو بکشید کلا با هزینه قفل و تعویض دستگیره اتاق به دستگیره ثابت همش چقدر میشه حدودا؟ سمت میدون ولیعصر هستم این جا رو هم تشریف میارید برای نصب؟

    پاسخ
    • بهمن 17, 1396 at 7:48 ق.ظ
      Permalink

      سلام، ما تمام تهران پوشش سراسری داریم لطفا با شماره اعلام شده در بالای سایت تماس بگیرید. هزینه هم بر اساس مدل انتخابی شما و قیمت ما هیچ تفاوتی با دیگر جاها ندارد و حتی گاهی اوقات ارزان تر هم است

      پاسخ
  • فروردین 23, 1397 at 4:32 ب.ظ
    Permalink

    سلام ماکلا پارکینگ رودرب شو میخواهیم ریموت دار کنیم هزینه کلیش چقدرمیشه لطفا بگید چون سریع باید انجام بدیم باتشکر
    ۰۹۱۰۱۷۳۸۵۸۸

    پاسخ
    • فروردین 23, 1397 at 4:36 ب.ظ
      Permalink

      , با شماره درج شده در بالای سایت تماس بگیرید

      پاسخ
  • مرداد 16, 1397 at 3:18 ق.ظ
    Permalink

    از وقتی پارکینگ به قفل ریموت دار مجهز کردم حس لاکچری بودن بهم دست داده :)))))

    پاسخ
    • دی 12, 1399 at 4:49 ب.ظ
      Permalink

      بسیار عالییی

      پاسخ
  • مرداد 17, 1400 at 0:32 ق.ظ
    Permalink

    سلام
    آیا قفلی. ریموتی موجود هست که من بتوانم از داخل روی درب کرکره ای مغازه نصب کنم که هیچ دسترسی به قفل نباشه فقط با ریموت باز و بسته بشه

    پاسخ
    • آبان 18, 1401 at 5:58 ب.ظ
      Permalink

      داداش مغزی آپارتمانی هست از داخل بدون کلید هم باز و بسته میشه جای کلید یه دسته کوچیک داره که ثابته، از بیرون با کلید قفل باز و بسته میشه

      پاسخ
  • تیر 25, 1401 at 10:00 ب.ظ
    Permalink

    سلام وقت بخیر یه قفل میخام واس درب آهنی خونه ریموت دار.علاوه بر قفل مکانیکی قدیمی که نصب شده .همچین چیزی هست؟
    قیمتش چنده؟

    پاسخ
  • شهریور 25, 1401 at 8:37 ب.ظ
    Permalink

    سلام
    ایا قفل های ریموتی رو میتوان همزمان با قفل های برقی دیگه استفاده کرد
    قفل درب ورودی با کلید و اف اف کار میکنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *