کاربرد قفل دیجیتال کمدی در امنیت اماکن ورزشی

کاربرد قفل دیجیتال کمدی در امنیت اماکن ورزشی

قفل دیجیتال کمدی یکی از بهترین قفل ها برای حفظ امنیت وسایل درون کمد است. امروزه در اغلب باشگاه ها ورزشی و استخرها این قفل ها بر روی کمدهای ورزشکاران نصب میشود.

معمولا اغلب افرادی که به اماکن ورزشی و استخرها میروند وسایل با ارزشی چون موبایل و کیف پول با خود به همراه دارند که میخواهند تا پایان ورزش کردن از ایمنی آنها مطمئن باشند. قفل دیجیتالی کمدی برای تامین این امنیت بسیار ایده آل بوده و به راحتی بر روی انواع کمد نصب میشود. برای باز کردن این قفل ها نیازی به حمل کلید نخواهید داشت زیرا قفل دیجیتال کمدی با رمز، کارت و یا مگنت باز می شوند.

برندهای مختلفی از قفل های دیجیتالی کمدی در بازار یافت میشوند که یکی از مشهورترین آنها قفلهای دیجیتال کمدی میلر (MILRE) هستند. قفل های دیجیتال کمدی بهترین قفل برای نصب بر روی کمدهای اماکن ورزشی مختلف مانند استخرها، باشگاه های بدن سازی، سالن های ورزشی و … میباشند.

کاربرد قفل دیجیتال کمدی در امنیت اماکن ورزشی

بعضی از ورزشکاران اعضای ثابت یک تیم هستند که اغلب روزهای هفته را در باشگاه ورزشی مربوطه می گذرانند. حفظ دارایی و اموال این افراد برای صاحبان تیم بسیار مهم است. این اعضاء ثابت معمولا کمدهایی اختصاصی برای وسایل شخصی خود دارند که با نصب قفل دیجیتال کمدی کاملا ایمن شده است.

قفل دیجیتال کمدی کارتی (RFID) یکی از محبوب ترین قفل های دیجیتال برای نصب در باشگاه ها و اماکن ورزشی است. با نصب این قفل ها بر روی کمد افراد ویژه و اعضای تیم، کارت مربوط به هر قفل به صاحب کمد داده میشود که به منزله کارت شناسایی کاربر برای باز کردن کمد می باشد و تنها توسط خود او قابل باز شدن است. در بعضی از انواع این قفل ها صاحب کمد میتواند این کارت قفل دیجیتالی را به صورت دستبند بر روی دست خود بزند و با خود به همراه داشته باشد.

کاربرد قفل دیجیتال کمدی در امنیت اماکن ورزشی

قفل دیجیتالی کمد به دلیل دارا بودن ویژگی های امنیتی منحصر به فرد مانند آلارم هشدار سرقت و عدم نیاز به کلید و نگرانی از گم شدن آن، یکی از بهترین انتخاب ها برای نصب در اماکن ورزشی است. در واقع تامین امنیت دارایی اعضای باشگاه ورزشی موجب اعتماد بیشتر آنها شده و نتیجه آن مراجعه تعداد افراد بیشتر و جذب مشتری برای باشگاه شما خواهد بود.

انواع متنوعی از قفل های دیجیتالی کمد مختص به باشگاه ورزشی و استخر ها در بازار موجود است که طراحی آنها کاملا متناسب با نیازها و فعالیت های باشگاه های ورزشی می باشد. برای مثال قفل های کمدی مگنتی و دستبند مغناطیسی مخصوص (ضد آب) برای استفاده در استخرهای آب طراحی شده اند.

برخی دیگر از این قفل های کمدی مخصوص به صورت رمزی طراحی شده اند که این رمز عبور در حافظه دستگاه تعریف شده است. در این صورت دیگر نیازی به حمل دستبند و وسایل اضافه مانند کارت نخواهید داشت. اینگونه قفل ها برای اعضاء ثابت بسیار مناسب هستند.

قابلیت های قفل دیجیتال کمدی

  1. عدم نیاز به حمل کلید و باز کردن قفل از راههای دیگری مانند دستبند (مگنت)، رمز و یا کارت
  2. در صورت تمام شدن باتری قفل دیجیتال کمدی، باتری خارجی سیستم قفل را حمایت میکند.
  3. امکان حذف و تغییر رمز، کارت و دستبند از حافظه قفل بدون نیاز به حضور فرد متخصص
  4. در صورت مفقود شدن دستبند یا کارت و یا فراموش کردن رمز میتوان آن را از حافظه دستگاه پاک کرده و قفل را باز نمود.
  5. این قفل مصرف باتری پایینی دارد.
  6. ظاهر زیبا و ظریف
  7. مجهز به سیستم آلارم اتمام شارژ باتری
  8. مجهز به سیستم آلارم سرقت که در صورت ضربه زدن به درب و یا قفل و یا وارد نمودن رمز و کارت اشتباه به صورت مکرر فعال میشود.

 

کاربرد قفل دیجیتال کمدی در امنیت اماکن ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *