فواید خرید درب ضد سرقت

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

⬅️درب های ضد سرقت از چند بخش مهم ساخته شده اند که کیفیت بالای هر کدام از این بخش ها تضمین کننده ایمنی و استحکام این درب هاست. یکی از نکاتی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه داشته باشید، جنس رویه درب ضدسرقت است.

⬅️رویه درب ضد سرقت یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در زیبایی این درب ها می باشد. رویه درب های ضد سرقت در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام از آن ها کاربردهای متفاوتی دارند. در این مطلب شما را با انواع رویه درب ضد سرقت و ویژگی های هر یک آشنا می کنیم.

⚪️رویه برجسته لوکس درب ضد سرقت

⬅️این رویه ها از ام دی اف هایی با ضخامت ۸ یا ۱۰ میلیمتر همراه با رویه چوب راش یا گردو و با چسباندن پروفیل های روکش شده ساخته می شوند. رویه درب های ایرانی معمولا ۸ میل و درب های آلتین معمولا ۱۰ میل هستند.

⬅️این رویه ها پس از نصب بر روی درب ضد سرقت باید رنگ آمیزی شوند. برای رنگ آمیزی رویه برجسته درب ضد سرقت اغلب از رنگ های پلی ارتان و یا پلی استر استفاده می شود.

⚪️رویه برجسته اکونومی درب ضد سرقت

⬅️این رویه ها از جنس ام دی اف با روکش گردو راش یا گردو روکش شده می باشند. روی این ام دی اف ها طرح های مختلفی به وسیله دستگاه سی ان سی طرح زده می شود و سپس این قطعات بر روی ام دی اف اصلی درب چسبانده می شوند.

⬅️سپس این رویه با رنگ های پلی ارتان یا پلی استر رنگ آمیزی می شود. این رویه ها معمولا ضخامت ۸ میلی متر دارند.

⚪️رویه درب ضد سرقت CNC

⬅️درب های ضد سرقت CNC اغلب دارای روکش چوبی از جنس ام دی اف و ضخامت ۸ یا ۱۰ میلیمتر هستند.

⬅️این رویه ها با روکش های راش یا گردو روکش می شوند. بر روی این روکش ها طرح های مختلفی به وسیله دستگاه سی ان سی حکاکی می شود و سپس در نهایت رویه چسبانده شده با استفاده از رنگ های پلی ارتان یا پلی استر رنگ آمیزی می گردد.

⬅️در همه درب هایی که با این سه رویه پوشانده می شوند قسمت داخلی از نوع سی ان سی است.

⚪️رویه درب ضد سرقت PVC

⬅️این نوع رویه ها از ام دف های خام ساخته می شود که با استفاده از دستگاه سی ان سی روی آن ها حکاکی شده است.

⬅️پس از حکاکی ام دی اف، آن را در دستگاه ممبران پی وی سی پرس می کنند. این دستگاه اغلب دارای طرح چوب می باشد.

⚪️رویه های درب ضد سرقت نوع ملامینه

⬅️این نوع رویه ها از ام دی اف هایی به ضخامت ۵ تا ۸ میلیمتر ساخته می شوند.

یک ورق نازک ملامینه روی این رویه ها پرس می شود.

آشنایی با انواع رویه درب های ضد سرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *