گاوصندوق دیجیتالی

یکی از راه های حفاظت از پول و اشیاء گرانبها، قرار دادن آن ها در گاوصندوق ها می باشد. گاو صندوق ها سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرند و در گذر زمان اشکال متفاوتی به خود گرفته اند. گاوصندوق strongbox) ، safe deposit و یا safe box) از هزاران سال پیش تاکنون یکی از وسایل معمول برای حفظ اشیاء باارزش بوده اند. گاوصندوق ها در ابتدا چوبی بودند و با گذر زمان انواع فلزی آن نیز ساخته شد. این گاوصندوق ها بسیار سنگین بوده و حمل آن ها دشوار بود و همین مساله امکان جا به جایی و سرقت آن ها را کمتر می کرد. گاوصندوق های ایرانی هم غالبا بسیار سنگین وزن و غیر قابل حمل بودند. با پیشرفت علم در سال های اخیر گاوصندوق های مدرن و ضدسرقت جدیدی ساخته شد که خیلی زود جای گاوصندوق های قبلی را گرفتند. گاوصندوق های دیجیتالی خانگی و هتلی از انواع این گاوصندوق های مدرن می باشند که امروزه به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید:

آشنایی با انواع قفل گاوصندوق

آشنایی با گاوصندوق های دیجیتالی

گاوصندوق های دیجیتالی قابلیت های زیادی دارند و انواع متنوعی از آن ها در بازار موجود است. شما می توانید یکی از انواع گاوصندوق های دیجیتالی را با توجه به مکان مورد نظر و نوع نیازتان تهیه و نصب کنید. در صورتی که شما هم نیاز به تعمیرات انواع قفل گاوصندوق یا باز کردن درب گاوصندوق را دارید می توانید جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶(کلیک جهت تماس)فقط در سطح تهران تماس بگیرید. تهران کلید متخصص در تعمیر انواع قفل های گاو صندوقی می باشد.

توصیه می شود پیش از خرید گاوصندوق دیجیتالی کمی جستجو کرده و با قابلیت های انواع گاوصندوق های دیجیتالی، تفاوت و قیمت های آن ها آشنا شوید تا بتوانید با توجه به بودجه و نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

گاوصندوق دیجیتالی خانگی و اداری

گاو صندوق خانگی یکی از انواع گاو صندوق های دیجیتالی هستند که خود مدل های متفاوتی دارند. اغلب گاوصندوق های رمزدار دیجیتالی خانگی، تک رمز می باشند. وزن این گاو صندوق دیجیتالی حدودا ۱۲ تا ۱۸ کیلوگرم است. به دلیل سبک وزن بودن این گاو صندوق ها، امکان حمل و سرقت آن ها راحت تر است اما سازندگان این گاوصندوق ها راهکاری برای پیشگیری از سرقت آن ها ارائه کرده اند.این راهکار در واقع امکان نصب و اتصال این گاوصندوق های دیجیتالی به دیوار یا کمد است. برای اتصال گاوصندوق دیجیتالی به دیوار یا کمد از پیچ های خاصی استفاده می شود که ایمنی بسیار بالایی دارند. این پیچ ها قابل مشاهده و دسترس نیستند و تنها پس از باز شدن قفل گاو صندوق دیجیتالی قابل مشاهده هستند. گاو صندوق دیجیتالی داخل کمد یکی از بهترین گزینه ها برای خانه و اداره است. این گاوصندوق های کوچک ایمنی بالا دارند و فضای کمی اشغال می کنند.

یکی از مدرن ترین و بهترین گاوصندوق های ضد سرقت، گاوصندوق های اثر انگشتی می باشند. اگر رمز گاو صندوق را فراموش کردید نگران نباشید، زیرا تنها با لمس انگشت شما این گاوصندوق ها باز می شوند. این گاوصندوق ها یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای خانه و اداره هستند. برای باز کردن گاوصندوق های اثر انگشتی دیگر نیازی به حمل کلید ندارید. گاوصندوق های اثر انگشتی خیال شما را از هر بابت راحت می کنند زیرا تنها با اثر انگشت شما باز شده و منحصر به خود شما می باشند. می توانید اثر انگشت افراد خانواده را به عنوان اثرانگشت های مجاز وارد سیستم این گاوصندوق ها بکنید تا در صورت نیاز بتوانند قفل گاوصندوق را با فشردن انگشت روی سنسور اثر انگشت باز کنند.

گاوصندوق دیجیتالی هتلی

افراد در بیشتر سفرهای خود مدارک مهم یا پول نقد به همراه دارند که دائم نگران امنیت آن ها هستند. جا به جایی دائم این اشیاء خطر گم شدن یا سرقت آن ها را افزایش می دهد. اگر اتاق های هتل مجهز به گاوصندوق یا سیف باکس باشند این مشکل برطرف شده و مهمانان می توانند با خیال راحت مدارک و اشیای با ارزش خود را در گاوصندوق های دیجیتالی هتلی قرار داده و به گشت و گذار بروند. هتلداران می توانند با نصب گاوصندوق دیواری دیجیتالی در اتاق های هتل، موجب جلب رضایت مشتری و بالابردن اعتبار هتل خود شوند. این گاوصندوق ها فضای چندانی اشغال نمی کند و اغلب درون کمد های اتاق ها نصب می شود. مهمانان با وجود این گاوصندوق ها احساس امنیت کرده و این مساله موجب جذب بیشتر مشتری می شود.

برای هتل ها می توان انواع گاوصندوق دیجیتالی ضد سرقت مانند گاوصندوق نسوز اثر انگشتی، گاوصندوق رمزدار و گاو صندوق کارتی نصب نمود. برای باز کردن گاوصندوق هتلی کارتی می توان از همان کارت قفل هتلی اتاق استفاده نمود. برای گاوصندوق های رمزی نیز می توان برای هر مهمان جدید رمزی جدید تعریف نمود و رمز مهمان قبلی را غیر فعال کرد تا با خیال راحت از آن استفاده کند.

گاوصندوق دیجیتال سایز کوچک

مدل پرکاربرد گاوصندوق مدل دیجیتال کوچک کی باشد که در منازل، شرکت ها و … کاربرد زیادی دارد و به راحتی می توان آن را از دید سارقان مخفی نمود. برای افرادی مناسب می باشد که دارای وسائل ارزشمند کوچک می باشند.

گاوصندوق دیجیتالی سایز بزرگ

گاوصندوق دیجیتال سایز بزرگ، دارای وزن سنگینی می باشند که آن ها را در زیر دسته گاوصندوق های هتلی قرار می دهند. این وزن بالا این مزیت را دارد که سارقان نمی توانند آن را حرکت دهند و از مکان خارج نمایند. به دلیل استفاده از مواد اولیه و آلیاژ بالا قیمت گرانتری دارند.

گاوصندوق دیجیتال مدل دیواری

گاوصندوق دیجیتال مدل دیواری را می توان بر روی دیوار نصب کرد و برای افرادی که هر ساعت با آن سروکار دارند مناسب می باشد و افراد می توانند آن را در جایی به دور از دید عموم نصب نمایند.

روش تغییر رمز دیجیتال گاوصندوق

سیستم رمزی گاوصندوق دیجیتال پیچیده است و به دلیل ضریب امنیتی بالایی که دارند می توانید برای تغییر رمز از روش زیر استفاده نمایید:

در مرحله اول درجه رمز گاوصندوق دیجیتال را به سمتی بر خلاف عقربه های ساعت تغییر داده و بچرخانید. 

دکمه تایید رمز را فشار داده و سعی کنید رمزی پیچیده را وارد نمایید.

رمز پیش فرض گاوصندوق باید تغییر داده بشود. در صورتی که نتوانستید با گاوصندوق کار کنید و باز کردن آن را انجام بدهید سریع با کلید سازی شبانه روزی تهران کلید تماس حاصل نمایید.

نتیجه گیری:

متخصصین کلید سازی شبانه روزی تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی، درب انواع گاو صندوق و درب های ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

آشنایی با گاوصندوق های دیجیتالی
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *