اجزاء تشکیل دهنده آیفون تصویری کوکوم

اجزاء تشکیل دهنده آیفون تصویری کوکوم

آیفون تصویری کوکوم یکی از جدیدترین و بهترین آیفون های تصویری موجود در بازار جهانی است که به دلیل کیفیت بالا و ساختار منحصر به فردش محبوبیت زیادی در سراسر جهان دارد. این آیفون های تصویری مانند دیگر آیفون های تصویری امکان ارتباط صوتی بین فرد مراجعه کننده و افراد داخل یک ساختمان را برقرار کرده و همچنین به دلیل دارا بودن مانیتور، امکان پخش تصاویر از محوطه ورودی در برای ساکنین خانه را نیز فراهم میکنند.

آیفون های تصویری کوکوم ساخت کشور کره جنوبی میباشند و انواع مختلفی از آنها در بازار ایران موجود است. این آیفون های تصویری با دارا بودن تجهیزات جانبی قابلیت ضبط تصاویر افراد مراجعه کننده را نیز برای شما فراهم میکنند.

انواع مختلفی از این آیفون های تصویری در بازار یافت میشوند که از نظر کیفیت پخش تصاویر به دو صورت رنگی و سیاه و سفید به بازارها عرضه شده اند.

یک آیفون تصویری کوکوم مانند سایر آیفون های تصویری شامل اجزاء زیر میشود:

  • مانیتور (monitor) یا گوشی (video phone)
  • پنل جلوی ورودی خانه (door panel)
  • منبع تغذیه (power source )
  • دوربین پنل دم در
  • قفل در باز کن (door switch)

اجزاء تشکیل دهنده آیفون تصویری کوکوم

پنل آیفون تصویری کوکوم را میتوان در کنار در ورودی خانه ها، کارخانه ها، شرکت های، مجتمع های مسکونی و اداری و …. نصب کرد. پنل این آیفون های تصویری در دو نوع رنگی و سیاه و سفید در بازار موجود است. پنل های رنگی در واقع دارای سه بیضی رنگی به رنگهای قرمز و زرد و آبی هستند که از روی پنل کاملا قابل رویتند.

اجزاء تشکیل دهنده آیفون تصویری کوکوم

آیفون تصویری کوکوم بدون شک یکی از بهترین آیفون های تصویری موجود در جهان است که نسبت به نمونه های چینی موجود در بازار کیفیت ساختار، استحکام و طراحی زیبا و کم نظیری دارد.

 

اجزاء تشکیل دهنده آیفون تصویری کوکوم
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *