اجزای درب ضد سرقت

در صورت نیاز به تعمیر یا باز کردن درب ضد سرقت خود می توانید با ما با شماره 09122342696 (کلیک جهت تماس)تماس بگیرید. “تهران کلید” فراهم کننده انواع “درب ضد سرقت” چینی – ترکی با بهترین قیمت، در صورت هر گونه مشکل در درب ضد سرقت خود مجموعه ما آمادگی تعمیر و یا تعویض درب ضد سرقت شما را نیز دارد.

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد. به طوری کلی درب های ضد سرقت به دو گونه دیده می شوند و برای خرید در بازار وجود دارند که ویژگی های هر کدام نیز متفاوت می باشد.

⚪️درب فولادی ضد سرقت

درب های فولادی ضد سرقت و یا openwork که مانند فولاد و یا آهن نرم می باشد و یک قطعه شیشه آب دیده در پشت پنل درب تعبیه شده است که می تواند مانع از ورود هرگونه صدا و هوا گردد.

⚪️درب فایبرگلاس یا چوبی ضد سرقت

نوع دیگر از درب های ضد سرقت درب هایی هستند که به صورت فایبر گلاس و یا چوبی دیده می شوند و ظاهری زیبا مانند سایر درب های عادی و مرغوب دارند اما ساخت و اجزای آن ها با درب های چوبی معمولی کاملآ متفاوت است. این گونه درب های دارای ترکیبی از چوب و فاز می باشند. در دو طرف درب ورقه هایی از فلز و یا آلیاژ فلز که دارای مقاوت زیادی باشد قرار داده می شود و روی آن با چوب های ورقه های ام دی اف و یا رنگ ها پوشانده می شود تا زیبایی و جلوه ی درب حفظ شود. هم چنین در بین و اطراف این ورقه های فلزی استفاده شده در درب های ضد سرقت با مواد عایقی هم چون پشم سنگ ها پوشانده می شود. این پشم سنگی که در درب های ضد سرقت استفاده می شود هم سبب می شود تا فلزاتی که در درب استفاده شده در برابر آسیب ها و قارچ ها ایمن بمانند و نیز هم درب ضد سرقت را دارای خاصیت عایق می کند به این صورت که درب های ضد سرقت می توانند مانع از عبور صدا و یا حتی هوا شوند و باعث حفظ دمای مکان ونیز آرامش بیشتر شوند.

درب های ضد سرقت این قابلیت را دارند که می شود سطح امنیت آن ها را افزایش داد به این صورت که اجزای امنیتی و نیز سیستم های ضد سرقت را در انواع مختلف می توانیم به روی آن ها نصب کنیم. این سیستم های ایمنی دارای انواع مختلفی هستند و نیز ویژگی های متفاوتی را دارند و هر یک میزان امنیت خاصی را برای درب ها فراهم می کنند. برخی از این سیستم ها شامل قفل های کارتی، قفل های چشمی و نیز قفل های اثر انگشتی هستند که هر کدام دارای هشدار های مخصوص به خود می باشند و از امنیت درب و نیز ساختمان محافظت می کنند. البته ابزار ها و وسائل دیگری هم هستند که به روی درب های ضد سرقت نصب می شوند از این دسته وسائل می توان به نرده ها، آلارام های هشدار دهنده، زنجیر های مقاوم، چشمی و یا روزنه و پیچ لولا و … اشاره کرد.

اجزای درب ضد سرقت
اجزای درب ضد سرقت

⬅️روزنه و یا چشمی ها یک لنز های کوچکی هستند که در درب های ضد سرقت قرار داده می وشند تا افراد بتوانند پشت درب را مشاهده کنند. در درب های ضد سرقت ساختمانی که این گونه درب ها معمولآ در فضای بیرونی قرار می گیرند برا اینکه امنیت درب افزایش یابد چشمی ها و نیز در کوب را به روی درب قرار نمی دهند.

⬅️آلارام ها یک سری هشدار برای کاربران درب های ضد سرقت می باشند که مواردی که به امنیت درب های ضد سرقت آسیب وارد خواهند کرد را عنوان می کنند. از جمله ی این آلارام ها می توان به هشدار باز بودن درب، هشدار های نتیجه فشار و یا جا به جایی به روی درب و … اشاره کرد.

⬅️پیچ لولا یک پیچ طولانی می باشد که برای محافظت از باز کردن و جا به جایی درب تعبیه شده اند. در صورتی که افراد اقدام به باز کردن پین های لولا کنند این پیچ لولا مانع از باز شدن درب خواهد شد. درب هایی که دارای امنیت بالایی هستند طوری ساخته می شوند تا لولا های درب از چشم سایرین محفوظ بمانند.

⬅️یکی از مهم ترین اجزایی که در درب های ضد سرقت و یا سایر درب ها به کار برده می شود قفل درب می باشد. اگر قفلی که در درب ها استفاده می شود فاقد کیفیت و ایمنی کافی باشد به راحتی توسط سارقان باز و یا حتی شکسته می شود و راه ورود به ساختمان و یا منزل را برای سارقان فراهم می کند. قفل های درب های ضد سرقت یا به صورت مکانیکی هستند و دارای یک کلید می باشند و یا به صورت الکترونیکی هستند و فاقد کلید هستند. قفل  های اکترونیکی معمولآ امنیتی فرا تر از قفل های مکانیکی دارند و نیز قیمت بالا تری را هم دارند.

از هر نوع درب و یا قفلی که برای ساختمان های خود استفاده می کنید بی شک در زمینه های قفل و یا کلید دچار مشکل خواهید شد. این مشکلات می تواند شامل تعویض قفل، ساخت کلید مجدد، باز کردن درب، خرابی قفل، نصب سیستم های ضد سرقت و … باشد. در تمامی این زمینه ها شما باید به کلید سازی های معتبر مراجعه کرده و از نیرو های دارای علم در این زمینه استفاده کنید. اما گاهی پیدا کردن مراکز قابل اطمینان که دارای مهارت کافی باشند کار دشواری می باشد و حتی ممکن است وقت اینکه به کلید سازی ها مراجعه کنیم را نداشته باشیم. در این زمینه می توانید از کلید سازی های سیار که برای رفع مشکلات شما به محل تعیین شده از سوی شما مراجعه می کنند. کلید سازی سیار تهران کلید از همین مراکز است که در تمام شبانه روز در خدمت شما می باشد.

اجزای درب ضد سرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *