استخر، سونا و جکوزی هوشمند

استخر، سونا و جکوزی هوشمند

هوشمند سازی استخر، سونا و جکوزی یکی از جالب ترین و جدیدترین بخش های خانه های هوشمند است.

مهمترین مزایای هوشمندسازی استخر، سونا و جکوزی:

  1. امکان کنترل هوشمند کیفیت و سلامت آب
  2. امکان کنترل هوشمند سطح آب
  3. امکان کنترل هوشمند دمای آب
  4. تخلیه و پر نمودن هوشمند استخر
  5. نورپردازی هوشمند و قابل تغییر
  6. و …

استخر، سونا و جکوزی هوشمند

یکی از مهمترین مزایای هوشمندسازی استخرها، افزایش صرفه جویی در زمان و انرژی است. برای پر کردن استخرهای معمولی شما باید زمان زیادی را تلف کنید و و سپس دمای آب را به تعادل مورد نظر برسانید. در این حالت حضور شخص برای انجام درست عملیات لازم است اما در استخرهای هوشمند همه عملیات به صورت خودکار و از راه دور انجام می شود و دیگر نیازی به حضور فیزیکی شما نخواهد بود.

با هوشمند سازی استخرها تمام عملیات تصفیه آب استخر و جکوزی و تنظیم گرمایش به شکل اتوماتیک و به صورت ۲۴ساعته انجام می شود. استخرهای هوشمند را می توان از طریق یک مانیتور لمسی کنترل نمود. این مانیتور یک صفحه نمایش لمسی است که شما می توانید همه چیز را روی آن تنظیم کنید.

تنظیم دمای آب استخر، تنظیم زمانبندی پمپ تصفیه آب و … را می توانید به وسیله همین صفحه نمایش لمسی انجام دهید. می توانید برای گرمایش استخر زمانبندی تعیین کنید. مثلا می توانید تنظیمات را به گونه ای انجام دهید که سیستم گرمایش استخر شب ها متوقف شود تا در ساعاتی که از استخر استفاده نمی کنید در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

 پس از خاموش کردن دمای استخر حدودا ۱ ساعت طول می کشد تا آب سرد شود و هنوز قابل استفاده است. اگر می خواهید صبح به استخر بروید باید کمی زودتر پمپ ها روشن شود چون حدودا ۳ ساعت طول می کشد تا آب مجددا گرم شود. این مساله موجب کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی قابل توجهی می شود.

پس از هوشمند سازی استخر، سونا و جکوزی تنظیمات در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. کار کردن با این صفه نمایش لمسی بسیار آسان است. این تنظیمات همگی به زبان فارسی است و در صورت مشکل از راهنمای فارسی موجود در تنظیمات می توانید استفاده کنید.

استخر، سونا و جکوزی هوشمند

از دیگر مزایای هوشمند سازی استخر، سونا و جکوزی امکان کنترل اتوماتیک کلرزنی، تصیه آب استخر به وسیله اوزون، امکان کنترل میزان رطوبت محیط استخر، تنظیم زمان روشن شدن سونا و تنظیم دمای آب استخر می باشد. صرفه جویی قابل توجه در مصرف انرژی، افزایش طول عمر تجهیزات و بهداشت بهتر آب استخر و جکوزی از دیگر دستاوردهای هوشمندسازی استخر، سونا و جکوزی است.

با هوشمند سازی استخر ها تمامی کلیدهای قدرت از محیط استخر حذف می شوند و این مساله خطر برق گرفتگی را به طور کامل از بین می برد. در استخرهای هوشمند کنترل بخش های مختلف استخر و جکوزی مانند کنترل روشنایی ها و پمپ ها از طریق کلیدهای فرمان انجام می شود.

این کلیدها تنها با برق ۲۴ ولت باطری کار می کنند و در نتیجه هیچگونه خطر برق گرفتگی افراد را تهدید نمی کند. ایمنی و استحکام این کلیدها به قدری بالا است که می توانید حتی با شلنگ آب آن ها را بشویید.

 

استخر، سونا و جکوزی هوشمند
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *