انواع پرده های هوشمند

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

پرده ها و کرکره های برقی یکی از جالب ترین بخش های خانه هوشمند است. مهمترین مزیت این پرده های هوشمند امکان کنترل و باز و بسته کردن آن ها از راه دور است. باز و بسته شدن پرده برقی به وسیله ریموت انجام می شود.

می توان انواع مدل های پرده های برقی، سایبان و کرکره را برای خانه هوشمند نصب کرد. پس از نصب این پرده های هوشمند می توان با استفاده از کلید های هوشمند، سناریو، کلید های لمسی و گوشی های هوشمند، پرده را حتی از راه دور نیز کنترل کرد.

در انتهای ریل همه پرده برقی ها یک موتور قدرتمند وجود دارد. این پرده های هوشمند به صورت خودکار و در شرایط مختلف مانند تغییر شدت نور در داخل و خارج خانه، افزایش گرمای محیط درونی و … باز و بسته می شوند. در ادامه انواع پرده های هوشمند را شرح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

⚪️انواع پرده های برقی

◀️پرده های رول: پرده های رول به شکل بالا و پایین رونده یعنی عمودی باز و بسته می شوند. پس از دستور، پارچه پرده به صورت اتوماتیک بر روی لوله بالایی به شکل یک رول جمع می شود. پرده های عمودی اغلب بدون چین بوده و موتور آن ها درون لوله بالایی قرار گرفته است.

◀️پرده های کنار باز شو: این پرده ها شبیه به پرده های معمول خانگی هستند. این پرده ها دارای چین های ساده بوده و به شکل افقی باز و بسته می شوند. نصب این پرده های چین دار برقی دکوراسیون خانه شما را زیباتر می کند.

◀️پرده های هلندی (سایه روشن): این پرده ها نیز مانند دسته اول بوده و به شکل عمودی باز و بسته می شوند. مزیت این پرده ها امکان کنترل نور وردوی است. این کار به وسیله باز و بسته شدن شیب دار تیغه های پرده صورت می گیرد.

⚪️مزایای نصب پرده برقی

پرده های معمولی مشکلاتی در نورگیری خانه ایجاد می کنند. مثلا ممکن است نورگیری خوبی نداشته باشند و شما در طول روز مجبور به روشن کردن لامپ برای تامین روشنایی خانه شوید. گاهی نیاز به نور طبیعی می کنیم و مجبور به کنار زدن پرده ها می شویم که مشکلات خاص خود را دارد. مثلا ممکن است گیره های پرده به خوبی حرکت نکنند و یا به دلیل جمع شدن بخشی از پرده از زیبایی آن کاسته شود.

اگر شما مجبور به باز و بسته کردن مکرر پرده باشید کلافه خواهید شد و در نهایت روشن کردن لامپ ها را ترجیح می دهید که نور مصنوعی آن لطف چندانی در مقایسه با نور طبیعی روز ندارد.

پرده های برقی مزایای بسیاری دارد که در زیر به مهمترین آن ها اشاره شده است:

  • 👈باز و بسته شدن آسان و اتوماتیک
  • 👈جمع شدن پرده و تشکیل چین هایی زیبا و مرتب
  • 👈امکان ورود نور طبیعی به درون خانه
  • 👈کاهش مصرف برق
  • 👈دوام بیشتر پرده
  • 👈زیباسازی دکوراسیون و فضای منزل و امکان مشاهده فضای بیرون از منزل

بعضی از پرده های برقی جدید سنسور تاچ و حساس به لمس دارند و بدون نیاز به وجود ریموت قابل باز و بسته شدن هستند. برای اتاق ها و پذیرایی، پرده های عمودی و افقی بهترین انتخاب هستند اما برای آشپزخانه، پرده های برقی زبرا انتخاب مناسب تری هستند.

انواع پرده های هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *