بهترین قابلیت های آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070

بهترین قابلیت های آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070

بهترین قابلیت های آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070

آیفون تصویری تابا یکی از بهترین برندهای آیفون تصویری در ایران است که این روزها محبوبیت زیادی در میان خریداران پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم شما را با تمام ویژگی های یکی از مدل های محبوب و پرطرفدار این برند یعنی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070 آشنا کنیم. یا ما همراه باشید. این مدل از آیفون های تصویری تابا بسیار پرفروش بوده و در ایران طرفدان زیادی دارد.

بهترین قابلیت های آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070

آیفون تصویری تابا TVD-1070 قابلیت های متعددی دارد که از مهمترین آنها میتوان به داشتن صفحه نمایشگر لمسی ، قابلیت ذخیره عکس و فیلم ، بزرگنمایی و… اشاره کرد که در ادامه با هر کدام از این قابلیت ها بیشتر آشنا می شوید.

خصوصیات آیفون تصویری تابا TVD-1070

یکی از خصوصیات مهم آیفون تصویری تابا ظاهر جذاب و شیک آن است. بر روی این آیفون های تصویری تنها یک مانیتور بزرگ و رنگی میبیند و هیچ کلیدی بر روی این آیفون های تصویری پیدا نخواهید کرد که همین مساله به زیبایی این آیفون تصویری افزوده است.

قابلیت های آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070

  • صفحه نمایشگر یاکیفیت

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070 دارای یک صحه نمایشگر ۷ اینچ لمسی بوده که فاقد هر گونه دکمه یا کلید است. این نمایشگر زیبا از نوع TFT LCD بوده و در ساخت آن از فناوری لمسی (TOUCH SCREEN) استفاده شده است. لمسی بودن این نمایشگر موجب شده که برای کار با این آیفون های تصویری به هیچ کلیدی نیاز نباشد.

این مانیتورها تصویری با کیفیت و شفاف و با دید بسیار خوب را به کاربر نشان میدهند. یکی دیگر از مهمترین قابلیت هایی این مانیتور ۷ اینچی امکان ذخیره تصاویر و فیلم افراد مراجعه کننده است.

گارانتی بلند مدت

یکی از ویژگی های بسیار خوب برند تابا گارانتی بلند مدت محصولات آن است. همه مدل های آیفون های تصویری تابا دارای گارانتی سه ساله بوده و در این مدت زمانی در صورت بروز هر گونه خرابی خریدار میتواند سیستم درب باز کن خود را به صورت رایگان تعمیر نماید.

در صورت اتمام زمان گارانتی آیفون تصویری تابا توصیه میکنیم تعمیر آن را به کارشناسان مجرب در این زمینه بسپارید.

ذخیره عکس و فیلم مراجعه کنندگان

یکی از ویژگی های جذاب این مدل از آیفون تصویری تابا قابلیت ذخیره فیلم ها و عکس های مراجعه کنندگان است. این قابلیت موجب شده که حتی زمان هایی که در خانه نیستید آیفون تصویری فیلم و عکس تمام افرادی که زنگ آیفون را زده اند را ثبت نموده تا شما پس از بازگشت به خانه آنها را بررسی نمایید.

این قابلیت برای ایام تعطیلات و یا زمانی که سر کار هستید و هیچ کس درخانه نیست بسیار کارآمد و حیاتی است.

این آیفون های تصویری فیلم های ۱۵ ثانیه ای به همراه صدا از مراجعه کنندگان ضبط کرده و درحافظه آیفون ذخیره میکنند.

پشتیبانی از کارت حافظه

یکی از قابلیت های مهم آیفون تصویری تابا ۱۰۷۰ قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه است. بدین ترتیب عکس و فیلم هایی که به وسیله آیفون تصویری از مراجعه کنندگان گرفته می شود در کارت حافظه ذخیره می شوند. البته برای این کار باید یک کارت حافظه از نوع micro SD را به سیستم آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۷۰ بیفزایید تا تعداد زیادی فیلم و عکس را در خود ذخیره کند.

امکان بزرگنمایی تصاویر

یکی دیگر از امکانات جذاب آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۷۰ قابلیت بزرگنمایی تصاویر در آن است. این آیفون های تصویری امکان زوم کردن بر روی تصویر را برای شما فراهم میکنند که به شناسایی بهتر افراد کمک میکند.

امکان تنظیم بلندی صدای زنگ

یکی از مشکلات آیفون های تصویری بلندی صدای زنگ آنهاست که وقت و بی وقت میتواند شما را از خواب ناز بیدار کند و یا حتی بترساند. خوشبختانه آیفون تصویری تابا ۱۰۷۰ این مشکل را حل کرده است.

این آیفون های تصویری قابلیت تنظیم صدا در ۴ حالت مختلف را به شما میدهند تا بتوانید صدای زنگ آیفون خود را بر روی میزان دلخواهتان تنظیم کنید. این قابلیت برای ساعات غیر معمول مانند آخر شب ها و صبح زود بسیار کار آمد است.

تقویم شمسی و میلادی

تقویم شمسی و میلادی یکی دیگر از امکانات جذاب آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۷۰ است و شما میتوانید هر وقت که بخواهید با نگاه به مانیتور آیفون تصویری تاریخ روز را چک کنید. بنابراین با نصب آیفون تصویری شما دیگر نیازی به خریدن تقویم نخواهید داشت.

قابلیت اتصال به دو پنل

یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم آیفون تصویری تابا ۱۰۷۰ امکان اتصال آن به دو پنل بصورت هوشمند است. در این شرایط آیفون تصویری میتواند به صورت همزمان و بدون تداخل برای هر دو درب کار کند. این قابلیت برای خانه هایی که دو درب دارند بسیار کارآمد بوده و دیگر نیازی به نصب دو آیفون تصویری نخواهد بود.

امکان مکالمه بین واحد ها و نگهبانی

با نصب آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۷۰ میتوانید بدون نیاز به مراجعه به واحد های دیگر با آنها صحبت کنید. همچنین میتوان از داخل هر واحد با نگهبانی تماس گرفته و مانند تلفن با نگهبان صحبت کرد.

سایر امکانات آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۷۰

  • مجهز به دماسنج بوده و دمای اتاق را نشان میدهد.
  • امکان تغییر حالت نصب و قرار دادن آیفون تصویری بر روی میز (این آیفون های تصویری را میتوان به وسیله پایه مخصوص بر روی میز قرار داد).
  • قیمت نسبتا ارزان
  • و …
بهترین قابلیت های آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *