تعمیر ریموت 206

در صورتی که سوئیچ خودروی ۲۰۶ شما گم شده و نمی توانید آن را پیدا نمایید باید از دو راه انتخابی ساختن سوئیچ جدید وساختن سوئیچ یدک خودرو یکی را انتخاب نمایید. تعمیر و ساخت ریموت پژو ۲۰۶ نیاز به متخصصی با مهارت و باتجربه دارد. پیشنهاد ما گروه کلید سازی شبانه روزی تهران کلید بوده که می تواند این مشکل شما را به سرعت برطرف نماید. در ادامه قصد داریم تا مراحل ساخت و روش های ایجاد سوئیچ خودرو 206 را شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

می توانید مقالات زیر را هم مطالعه نمایید:

ریموت یدک

کار نکردن ریموت دزدگیر ماشین و تعمیر آن

ساخت سوئیچ خودرو 206

جهت ساخت سوئیچ ۲۰۶ می‌توانید یکی از این راه‌های عنوان شده را انتخاب نمایید ولی این موضوع را باید بدانید که ساخت سوئیچ 206 هزینه بالاتری را به راه دیگر که ساخت یدک سوئیچ می باشد، خواهد داشت. این اختلاف در هزینه ساخت مربوط به پیچیدگی سوئیچ جدید و زمان بیشتری که صرف می شود است.

شرکت‌ها به دلیل افزایش امنیت خودروی 206  ساخت سوئیچ‌ های کد دار را انتخاب کرده اند که به صورت تراشه‌ای روی هر یک از سوئیچ‌ها وجود خواهد داشت و فقط هم با همان سوئیچ کار می کند که باعث متمایز شدن از بقیه سوئیچ ها شده است. به همین علت ساخت سوئیچ 206 مهم بوده و حائز اهمیت می باشد.

 جهت ساخت سوئیچ های ضد سرقت یا ایموبلایزر لازم است تا به کد دسترسی آن داشته باشیم. بعضی از شرکت ها در زمان خرید خودرو این کد را به خریداران تحویل می دهند ولی بعضی دیگر به صورت محرمانه آن را نگه می دارند. به همین دلایل برای ساخت سویئچ 206 نیاز است تا کلیدسازی مجهز به تجهیزات و دستگاه های پیشرفته باشد و متخصصین ماهر این کار را انجام نمایند.

این هم ممکن است که سوئیچ خودرو 206 گم نشده باشد و مواردی مانند زنگ زدگی، شکستن آن یا رطوبت باعث خراب شدن و ایجاد مشکل آن شده باشد که باید به ساخت سوئیچ اقدام نمود. ساخت یک سوئیچ جدید بستگی به تجهیزات کلیدساز دارد و مدت زمان آن می تواند متغیر باشد.

تعمیر ریموت ماشین 206

اکثر مشکلات ریموت خودرو 206 خرابی قاب آن، جدایی دکمه از برد و همینطور پاک شدن کد ریموت بوده که اگر خرابی قاب و جدایی دکمه باشد باید با یک کلید سازی تماس بگیرید ولی اگر ریموت نمی تواند درب را باز و بسته کند باید باتری ریموت را عوض کنید.

در صورتی که دیدید که مشکل پابرجاست کد ریموت خودرو پاک شده است که باید جهت حل این مشکل سوئیچ را داخل مغزی استارت کنید و آن را بچرخانید. در مرحله بعد دکمه قفل ریموت را بیست ثانیه نگه داشته و کلید را خارج کنید. اگر باز هم درب خودرو با ریموت باز و بسته نشد می توانیم بگوییم ریموت شما ایراد دارد و جهت حل مشکل خود با کلید سازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید.

کارشناس کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید مدل خودروی 206 شما را بررسی خواهد کرد و با توجه به مدل خودرو زمان ساخت ریموت و هزینه آن را به شما می گوید. پس زمانی که به مشکلی در ریموت خودروی 206 خود برخورد کردید می تواند با تهران کلید تماس بگیرید تا به صورت حضوری در مکان شما حضور یابند. تهران کلید در این زمینه ساخت سوئیچ 206 می تواند با کاملترین تجهیزات و ارائه خدمات تخصصی به کمک شما بیاید. شما می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید تا کلید ساز سریعا به محل اعزام شود و مشکل شما را حل کند.

تعمیر و ساخت ریموت پژو ۲۰۶

ساخت سوئیچ خودرو ۲۰۶ با روش قدیمی

همانطور که گفتیم در صورتی که سوئیچ خودروی 206 شما گم شود می توانید برای تعمیر و ساخت ریموت پژو ۲۰۶ با یک کلیدساز تماس بگیرید و کلیدساز می تواند با توجه به دستگاهی که دارد به صورت ساخت سوئیچ با دستگاه پیشرفته یا ساخت آن  با روش قدیمی آن را بسازد. روش قدیمی آن به روشی که شرح خواهیم داد می باشد. در ابتدا نیاز می باشد تا تصویر کارت خودرو به کلیدسازی ارسال نمایید یا به صورت حضوری کارت را تحویل آن ها بدهید و سپس کلیدساز کارت را به شرکت داده تا از روی شماره شناسایی خودروی شما کد ایموبلایزر و نوع تیغه آن تعیین گردد. بعد از دریافت کد کلیدساز آن کد را به دستگاه برش سی ان سی می دهند تا تیغه سوئیچ را بتراشد.تا این مرحله کلیدساز به خودرو کاری ندارد و بعد از ساخته شدن آن کلید ساز با کمک دستگاه به خودرو وصل شده و ادامه کار سوئیچ را روی خودرو انجام می دهد.

در این مرحله کد 4 رقمی که معمولاً از دو رقم و دو حرف به صورت انگلیسی تشکیل شده است داده شده و تعریف سوئیچ انجام می شود. این روش روشی جدید می باشد که باید با دستگاه مجهز انجام شود ولی در روش قدیمی کلیدساز تجهیزات کاملی ندارد و روشی قدیمی تر را انتخاب می نماید.

در روش قدیمی تر قفل درب خودر 206 از روی درب سمت راننده باز شده و بعد از آن از روی ساچمه های قفل می تواند کلید تراشیده شود. البته این روش در زمانی که به کد دسترسی نباشد و یا صاحب خودرو کد را به کلیدساز ندهد هم اجرا خواهد شد. در این روش قفل درب باز شده و از روی ساچمه های قفل درب تیغه سوئیچ تراشیده شده و بعد دستگاه ECU کامپیوتر خودرو باز می شود. این دستگاه  دارای تراشه هشت پایه ای می باشد که به وسیله  V-Code می تواند کد خودرو را به دست بیاورد. در این مرحله هم دستگاه کلیپسی بر روی تراشه 8پایه قرار گرفته و استخراج  کد ماشین  و سپس کار تعریف سوئیچ را انجام می‌ دهد.

تعمیر و ساخت ریموت پژو ۲۰۶

قیمت ساخت سوئیچ ۲۰۶

برای تعمیر و ساخت ریموت پژو ۲۰۶ بسته به موارد زیادی قیمت آن متغیر می باشد و نمی توان برای تمام مدل ها قیمت یکسانی در نظر گرفت. هزینه ساخت از 500 هزار تومن به بالا بسته به فاصله خودرو و مدت زمان صرف شده می باشد که با تشخیص کارشناس انجام خواهد شد.

نتیجه گیری :

کلید سازی شبانه روزی تهران کلید با داشتن بهترین تجهیزات جهت ارائه خدمات ساخت و تعمیر انواع ریموت و کددهی  پژو 206، رفع عیب کد سوئیچ خودرو 206 در زمان گم شدن و مفقودی در اسرع وقت در اختیار شما مشتریان گرامی می باشد. شما می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید تا کلید ساز سریعا به محل اعزام شود و مشکل شما را حل کند.

تعمیر و ساخت ریموت پژو ۲۰۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *