راهنمای خرید بهترین قفل دیجیتال

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک شیشه ای خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

حتما دیده اید که در بسیاری از اماکن و ساختمان های تجاری و مسکونی، در سال های اخیر، قفل های دیجیتال به کار برده می شود. اگر شما نیز برای مکان مسکونی یا تجاری یا اداری خود قصد دارید از قفل دیجیتالی استفاده کنید، به اطلاعاتی در این زمینه نیاز خواهید داشت. در این مطلب با بیان مزایای استفاده از این سیستم ها به جای قفل های معمول و سنتی، به راهنمای خرید بهترین قفل دیجیتال می پردازیم.

⬅️می دانیم که قفل ها در طول زمان به شدت پیشرفته شده اند و یکی از آخرین ابداعات در زمینه قفل ها، قفل های دیجیتال می باشد. هر نوع از قفل مزایا و معایبی دارد که هر فردی را در تصمیم گیری برای خرید راهنمایی می کند. اولین مورد هزینه و قیمت است. قفل های قدیمی مکانیکی از این نظر مزیت دارند. زیرا ارزان تر بوده و نصب آسانی دارند. اما از نظر امنیت و هزینه های نگهداری بالا و مشکلات فنی قابلیت رقابتی پایینی دارند و معایب بالایی دارند.

⬅️ همچنین باید در نظر داشت که مشکلاتی مانند فراموش کردن کلید ها، مشکلات ناشی از گم کردن آن ها و بسیاری از مشکلات دیگر، افراد را مجاب به حذف سیستم های قدیمی قفل می نماید و به سمت قفل های دیجیتال یوق می دهد. اما قفل های دیجیتال با اینکه از نظر قیمت مزیتی ندارند و گران تر هستند، امکانات مفید بسیار داشته و چون کلید ها در آن ها حذف می شوند، امنیت بسیار بالاتری را رقم می زنند. نصب قفل های دیجیتال هم بسیار آسان است اما تمام شدن باتری و فراموشی رمز عبور، تنها مشکلات قفل های دیجیتال هستند که قابل رفع هم می باشند.

⬅️قفل های دیجیتالی چند نوع هستند که بیشتر نوع رمزی و کارتی آن به کار می رود. در قفل های دیجیتال رمزی و کارتی، علاوه بر شناسایی رمز، کارت را نیز به آن می توان شناسایی نمود. قفل دیجیتالی رمزی و اثر انگشتی که بیومتریک نیز نامیده می شود، افزون بر شناسایی رمز عبور، اثر انگشت رد را نیز می توان به آن شناسایی نمود. اما نوع قفل دیجیتالی ترکیبی (رمز و کارت و اثر انگشت)، از قدرتمند ترین قفل های دیجیتالی موجود در بازار می باشد که از امنیت و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد. این قفل هر سه پنل ورودی را دارد.

اما در زمینه کلیه خدمات مربوط به انواع قفل و کلید، نیاز به فرد یا موسسه ای معتبر است که هر زمانی که کار برای ما پیش آمد بتوانیم روی خدمات آن حساب کنیم. سرعت در ارائه خدمات کلید سازی شبانه روزی کاملا مهم و حیاتی است. گروه تهران کلید با سرلوحه قرار دادن سرعت در ارائه خدمات کلید سازی شبانه روزی، آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی است. از محاسن خدمات این گروه این است که در تمامی مناطق شهر تهران موتور سواران کلید ساز مستقر دارد که در هر زمانی که مشتری سفارش کار داشته باشد، نزدیک ترین کلید ساز موتور سوار به محل اعزام می شود. دقیقا همین موضوع است که سرعت کار خدمت رسانی کلید سازان این گروه را مثال زدنی کرده است.

راهنمای خرید بهترین قفل دیجیتال
خلاصه مطلب
راهنمای خرید بهترین قفل دیجیتال
نام مقاله
راهنمای خرید بهترین قفل دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *