خرید قفل الکترونیکی

خرید قفل الکترونیکی بهترین انتخاب برای حفاظت از خانه شما هستند. این قفل های مدرن برای خانه های هوشمند بسیار کارآمد بوده و راحتی، آسایش و امنیت را در برای کاربران خود فراهم می کنند. منازل هوشمند ویژگی های منحصر به فردی دارند که از مهمترین آنها می توان به امکان کنترل از راه دور سیستم های الکترونیکی داخل منزل و سیستم های حرارتی و برودتی اشاره کرد. با نصب این قفل ها الکترونیکی دیگر نیازی به حمل دسته کلیدهای سنگین نخواهد بود و استرس گم کردن یا کپی برداری از کلیدها را نخواهید داشت. این قفل ها رفت و آمد را نیز بسیار راحت تر می کنند. با نصب این قفل ها میتوان برای هریک از اعضای خانواده و یا کاربران دلخواه یک کد دسترسی برای باز نمودن درب تعریف کرد.

این کار رفت و آمد را بسیار آسان کرده و دیگر مشکلاتی نظیر پشت درب ماندن عزیزانتان به دلیل نداشتن کلید را نخواهید داشت. در مواقعی که کودک شما رمز را فراموش کرده باشد نیز میتوانید از راه دور درب را برای او باز کنید. برای خرید قفل الکترونیکی ابتدا باید نیازهای امنیتی خانه یا محل کار خود را بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. یک انتخاب صحیح از صرف هزینه های اضافی نیز جلوگیری خواهد کرد. در ادامه پاسخ مهمترین سوالاتی که برای خرید این قفل الکترونیکی مطرح است را برای شما ذکر کرده ایم.

کدام درب های ساختمان به نصب قفل الکترونیکی نیاز دارند؟

معمولا اغلب ساختمان های دو درب درب ورودی و اصلی دارند که امنیت این دو مساوی با امنیت کل ساختمان است. در وهله اول باید درب اصلی را مجهز به قفل الکترونیکی نمایید اما توصیه می شود تمامی درب های اصلی ساختمان را با نصب قفل الکترونیکی در برابر ورود غیر مجاز ایمن سازید.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

مزایای استفاده از قفل الکترونیکی هوشمند در منازل

نوع و تعداد دسترسی برای کاربران باید چگونه باشد؟

برای انتخاب قفل باید به نوع زندگی و تعداد کاربران مورد نظر که می خواهید بدون حضور شما به ساختمان رفت و آمد کنند بسیار توجه کنید. قفل الکترونیکی مناسب بسته به نوع کاربران (اعضای خانواده یا پرسنل و کارکنان) متفاوت است. مثلا برای ساختمان های اداری و تجاری قفل الکترونیکی اثر انگشتی بهترین انتخاب است. این قفل ها امنیت بسیار بالایی دارند و تنها با لمس و شناسایی اثر انگشت هر کارمند اجازه ورود را به او می دهند. برای ساختمان های مسکونی و خانه ها قفل های الکترونیکی ساده تر کفایت می کند زیرا نیازی به تعداد بسیار زیاد کدهای دسترسی نخواهد بود.

قفل الکترونیکی

برای خرید قفل الکترونیکی چقدر میخواهید هزینه کنید؟

علاوه بر برند، ویژگی های فنی، نوع دسترسی و سایر عوامل مشابه بودجه شما نیز یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در انتخاب قفل الکترونیکی مناسب است. خوشبختانه مدل های متنوعی از قفل های الکترونیکی با ویژگی های مختلف در بازار موجود است که قیمت های متفاوتی را به مشتریان خود ارائه کرده اند. شما می توانید با توجه به نیاز امنیتی و میزان بودجه ای که در اختیار دارید انتخاب مناسبی داشته باشید هر چند ما توصیه می کنیم با صرف هزینه ای بالاتر بهترین قفل های الکترونیکی را انتخاب کنید تا ویژگی های فنی و امنیت بالای آنها مانع از صرف هزینه های عملیاتی سرسام آور در آینده شود.

آیا طراحی و ظاهر قفل الکترونیکی مهم است؟

درب وردی خانه معرف سلیقه صاحبخانه است زیرا اولین بخش از خانه است که توسط مراجعه کنندگان مشاهده می شود. بنابراین زیبایی و جذابیت قفل الکترونیکی نیز یکی از المان های مهم در خرید آن است. برای انتخاب قفل درب ورودی بهتر است با کارشناسان فروش و نصب قفل های الکترونیکی مشورت کنید تا بهترین قفل متناسب با درب ورودی خانه را به شما پیشنهاد کنند.

خرید قفل الکترونیکی هوشمند چقدر مهم است؟

قفل های الکترونیکی هوشمند بهترین قفل های موجود در بازار هستند که به دلیل ویژگی های ایمنی بسیار بالایشان امنیت خانه را تضمین کرده و از طرفی امکان کنترل تردد از راه دور را برای شما فراهم می کنند. خرید یک قفل الکترونیکی هوشمند شاید در ابتدا گران به نظر برسد اما در طولانی مدت باعث کاهش هزینه های احتمالی خواهد شد. پس هنگام خرید قفل الکترونیکی دست و دلباز باشید تا با خیالی آسوده از ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد آن لذت ببرید.

جالب ترین ویژگی این قفل های هوشمند امکان کنترل از راه دور قفل آنهاست که بسیاری از مشکلات قفل های قدیمی را از بین برده و حتی در زمان عدم حضور شما در خانه کنترل ورود و خروج را به دست شما میدهد.کنترل از راه دور قفل الکترونیکی یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در هنگام خرید قفل باید در نظر داشته باشید.

قفل های الکترونیکی هوشمند را میتوان از سه طریق WiFi، بلوتوث و Z-Wave به تلفن همراه متصل کرده و باز و بسته کردن آن را از راه دور کنترل نمود.اتصال به قفل از طریق بلوتوث از دو روش دیگر ساده تر است اما میزان فاصله اثر گذاری آن کوتاه بوده و در مواقعی که در مسافرت یا سر کار هستید کاربردی ندارد.

از این سه روش اتصال از طریق Z-Wave پیشرفته ترین آنهاست. این پروتکل فاصله را از میان برده و امکان کنترل از راه دور درب را حتی از راه دور و از مسافرت به شما میدهد. تنها شرط برای استفاده از این پروتکل داشتن یک گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت است.

کنترل از راه دور قفل الکترونیکی هوشمند چه امکاناتی به ما می دهد؟

  • امکان ارسال اطلاعیه در مورد ورود و خروج افراد مختلف
  • ارسال پیام هشدار به تلفن همراه در هنگام بروز هرگونه حوادث امنیتی
  • امکان باز کردن درب توسط شما برای کاربری که کد را فراموش کرده است.
  • و …

نتیجه گیری :

خرید قفل الکترونیکی هوشمند از دیگر قفل های الکترونیکی گرانتر هستند اما بدون شک این آرامش و امنیت ارزش صرف هزینه بیشتر را دارد. آنچه در انتخاب قفل الکترونیکی مهم است تناسب آن با نیازهای امنیتی شماست. با بررسی نیازهای خود می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین انتخاب را داشته باشید. قفل خانه هوشمند تاثیر بسیار مهمی بر حفاظت و امنیت خانه هوشمند دارد. قفل های الکترونیکی، امنیت خانه هوشمند را به بهترین شکل ممکن تامین کرده و امکان مدیریت تردد و کنترل از راه دور درب ورودی خانه را برای شما فراهم می کنند.

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت، خراب شدن هرگونه قفل درب منزل یا خودرو در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

راهنمای خرید قفل الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *