ریموت درب

🔵انواع ویژگی ریموت درب برقی

مدل های بسیار متنوع و فراوانی از انواع درب بازکن های اتوماتیک  ویژگی های پیچیده و مختلف در دسترس قرار گرفته است.

از انواع این ویژگی ها، می توان به این موارد اشاره کرد:

  • حسگرهای حرکتی (motion sensors )
  • حسگر نوری (light sensors )
  • حسگر ضربه ای و یا مادون قرمز (infrared , bump sensor )
  • ریموت
  • کی پد (key pad )

ویژگی استفاده از موبایل شخصی برای باز کردن درب پارکینگ منزل .

در این مقاله دو نوع مهم و عمده ریموت و کی پد را به طور کامل توضیح میدهیم.

در صورتی که با کلید یا انواع قفل خود یا ریموت مشکل پیدا کردید می توانید فوراً با تهران کلید تماس گرفته که در اسرع وقت با موتور در تهران به مکان شما رسیده و مشکل شما را رفع نمایند.

🔵ریموت چیست؟

ریموت قدیمی ترین و معمول ترین وسیله ای است که برای درب بازکن های برقی استفاده می شود. بدیهی است که با پیشرفت تکنولوژی، ریموت ها نیز ارتقاء و بهبود یافته اند.  ریموت کنترل های پوش باتوم push button است که با باتری کار می کنند بیشترین استفاده در ریموت ها را دارند. در بعضی از مدل های ساده آن فقط دو دکمه برای بازکردن و بستن درب وجود دارد. لازم است اطمینان حاصل کنید ریموتی که انتخاب می کنید با درب باز کنی که شما استفاده می کنید مطابقت داشته باشد زیرا در برند های مختلف از فرکانس های متفاوتی استفاده می شود.

ریموت درب
ریموت درب

🔵ریموت بلوتوثی

نوعی از ریموت  هم می تواند روی بلوتوث کار کند. امروزه اکثریت ریموت ها بر روی بولوتوث عمل می کنند به خصوص اگر که نیاز به مسافت فاصله طولانی و وسیعی ای نباشد اما به یک واکنش سریع نیاز باشد.

ریموت-بلوتوث
ریموت-بلوتوث

🔵ریموت مادون قرمز

استفاده از مادون قرمز یکی دیگر از روش های متداول برای باز کردن درب میباشد. تنها مشکل این است که بایستی ریموت بایستی به نقطه ای که گیرنده مادون قرمز در آن قرار گرفته است بازتاب داده شود در غیر این صورت فعال نمیگردد.

فرستنده های ریموت امروزی، بسیار ایمن هستند  آنها فرآیند الگوریتمی محکم و سخت گیری از فرکانس های رادیویی یا بولوتوثی دارند در نتیجه نباید هیچ گونه نگرانی راجع به امنیت آنها  داشت.

🔵ریموت کی پد

گزینه دیگر برای باز کردن و بستن درب برقی استفاده از کی پد است.وقتی در حال انتخاب یک درب بازکن الکتریکی کنترل شده با کی پد هستید باید به خاطر داشته باشید با نوع موتوری که برای درب پارکینگ خود نصب کرده اید مطابقت داشته باشد. در مواردی که شما وقتی بیرون از منزل می روید،و نمی خواهید یک کلید یا ریموت را با خود حمل کنید کی پد بسیار ایده آل است. کی پد ها در دو مدل بی سیم و با سیم کشی موجود هستند و تعداد کدهایی که می توانند ذخیره کنند متفاوت است. هنگام خرید یک کی پد حتما باید مطابقت آن را با فرکانس گیرنده درب بازکن خود بررسی کنید.

کی پد
کی پد

کی پد بسیار ایمن است چون از یک پسوورد رقمی (digit) برای بازکردن درب استفاده می کند. معمولاً این پسورد ۳ تا ۶ رقمی است و برای امنیت بیشتر می توان آن را به آسانی هر از گاهی تغییر داد. تجهیزات به نسبت گران تر و پیچیده تری نیز موجود هستند که می توانند به آسانی به یک آلارم وصل شوند.

ریموت درب برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *