ساخت سوییچ کددار

با پیشرفته شدن خودروها سوییچ های آن ها نیز تغییر زیادی نمود که به نام سوییچ های کددار معروف هستند. ساختن سوییچ های کددار مانند سوییچ های معمولی نمی باشد و پیچیده است. زمانی که افراد سوییچ خودروی خود را گم کرده و یا سوییچ شکسته می شود باید مشابه آن ساخته شود که کار راحتی نخواهد بود. امروزه گم کردن سوییچ خودرو در جامعه بسیار امری رایجی شده و با توجه به وابستگی افراد به خودروهایشان ممکن است به کابوسی بزرگ تبدیل شود. می توانید جهت ساخت سوییچ به نمایندگی های خودرو هم مراجعه کنید ولی دارای دردسرهای زیادتری می باشند. ساختن سوییچ های کددار نیاز به یادگیری روش های جدید و تجهیزات دارد که بدون دسترسی داشتن به سوییچ اصلی می توانند خدمات به افراد ارائه دهند. در ادامه مقاله اطلاعات بیشتری در خصوص ساخت انواع سوییچ های کددار برای خودروهای داخلی و خارجی ارائه خواهیم داد.

سوییچ کددار خودرو چیست؟

سوییچ‌ کد دار از جدیدترین سوییچ های خودروها و جایگزین مدل های قدیمی محسوب می شوند. این مدل سوییچ ها باعث بالاتر بردن ایمنی خودرو و جلوگیری از سرقت ساخته شده اند. در داخل این مدل سوییچ جدید یک تراشه کامپیوتری گذاشته شده است که برنامه ریزی شده و به صورت کاملاً اختصاصی برای یک خودرو مورد استفاده است.

ساخت سوییچ کددار جهت انواع خودرو

با زیاد شدن خودروهای جدید سوییچ های کددار هم برای ایجاد امنیت آن ها زیاد شده اند. خودروهایی مختلفی دارای سوییچ های کددار می باشند که جهت تغییر و یا تعویض سوییچ نیاز به خدمات کلید سازی ها دارند. ساخت سوییچ های پژو۲۰۷، ساخت سوییچ های پژو۲۰۶، ساخت سوییچ های پژوپارس، ساخت سوییچ های لیفان، ساخت سوییچ های برلیانس، ساخت سوییچ های هیونداسوناتا، ساخت سوییچ های تویوتا، ساخت سوییچ های رنو، ساخت سوییچ های ساندرو، ساخت سوییچ های تویوتا، ساخت سوییچ های هیوندا و ساخت انواع مدل های دیگر سوییچ های خودروها می باشد.

سوییچ های کددار خودروهای جدید تراشه های الکترونیکی دارند که به نوعی اختصاصی است و تمام شرکت های خودروساز در دنیا از این مدل برای کاهش سرقت خودروها استفاده می برند. زمانی که این سوییچ کد دار گم می شود نمی توان به راحتی یک مدل دیگر تهیه نمود زیرا ساختن آن پیچیدگی بالایی دارد. دیگر چاره ای جز این ندارید تا به مراکزی که در مورد ساخت سوییچ های کددار فعالیت دارند مراجعه نمایید و یا از آن ها درخواست نمایید تا در محل شما حضور یافته و شما را در این امر یاری کنند.

مزیت های ساختن سوییچ کددار

سوییچ های کددار در واقع یک ایمن کننده خودرو و ابزاری برای جلوگیری از سرقت هایی است که روزانه آمار بالای آن را می شنویم. جهت افزایش امنیت در خودروهای داخلی و خارجی از این نوع سوییچ کددار استفاده می شود که در تمام خودروها سپری در برابر سارقین محسوب می شود. زیرا برای استفاده از این سوییچ نیاز به کد می باشد و سارق نمی تواند ساعت ها برای به دست آوردن آن خطر نمیاد و ترجیح می دهد که خودرو را رها کرده و برود. در مدل های سوییچ های کددار این کد‌های درج شده می توانند تغییر کنند. به این صورت که در صورتی که شما قصد فروش خودرو و واگذاری آن به فرد دیگری را داشته بشید می توانید یک کد تازه ایجاد کرده و با تغییرات جدید خودرو را به مالک جدید انتقال نمایید.

اگر شما هم جزو افرادی می باشید که سوییچ خودروی کددار خود را گم کرده و یا آن را از دست داده اید کافیست با کلیدسازی سیار تهران کلید تماس بگیرید تا با استفاده از جدیدترین دستگاه ها انواع سوییچ کددار خودرو را برای خودروهای داخلی و خارجی ایجاد نمایند. خدمات تهران کلید در ساخت انواع سوییچ های خودرو و کلید و قفل های درب به صورت موتوری سیار و شبانه روزی” فقط در تهران” می باشد. جهت گرفتن خدمات با بالاترین کیفیت می توانید با شماره کلید سازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

مراحل جایگزینی سوییچ کددار

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم زمانی که سوییچ کددار خودروی شما شکست و یا گم شد اولین و بهترین کار تماس با افرادی خبره در زمینه ساخت انواع سوییچ می باشد که استرس شما در این مواقع کم شود و دنبال راه کارهای دیگر نروید.
افراد متخصص این کار با پاک نمودن اطلاعات قبلی می توانند یک جدید را ارائه دهند و سوییچ جدید را در اختیار متقاضی بگذارند. ممکن است افراد در تماس با نمایندگی تقاضای ساخت سوییچ کددار جدید را بنمایند ولی این کار بسیار زمان بر و طولانی می باشد. راه دیگر که رسیدن سریع تر به هدف می باشد مراجعه کارشناسان کلیدسازی در هر زمان از شبانه روزی و به صورت سیار می باشد که در اسرع وقت نیاز شما را برطرف نمایند.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

سوئیچ کد دار

ساخت سوییچ کددار و توجه به نکات

  1. برای ساختن سوییچ کددار باید به این نکات توجه نمود که هزینه هر خودرو یا خودروی دیگر یکسان نیست و با توجه به نوع و مدل آن ها متفاوت می باشد.
  2. ساختن سوییچ های کددار خودرو نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد و باید حتماً از کارشناسانی کمک خواست که دوره های مربوطه را گذارنده باشند.
  3. زمانی که سوییچ کددار خودرو خود را گم کرده و یا فراموش نموده اید هیچ وقت با سوییچ های معمولی درب خودرو را باز نکنید زیرا هزینه ای چند برابر باید برای آسیب رسانی به آن پرداخت نمایید.
  4. از سپردن کار ساخت سوییچ کددار به افرادی که تخصص و مهارت کافی ندارند خودداری نمایید و حتماً با شرکت های معتبر هماهنگی نمایید.
  5. می توانید با رعایت نمودن این اصول و نکات مهم در زمان نیاز می توانید صاحب بهترین سوییچ کددار خودرو بشوید.

کلید سازی شبانه روزی تهران کلید از جمله مراکزی می باشد که ساخت سوییچ های کددار خودروهای داخلی و خارجی را در دستورکار خود دارد و با کمک متخصصین در این زمینه می تواند زمانی که برای شما چنین مشکلی روی داد پاسخگوی شما در این راه باشد. این افراد به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته آمادگی خدمت رسانی به مشتریان عزیز در تمام مناطق تهران را دارند. با توجه به حساس بودن ساخت این سوییچ های خودرو می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر از جایی معتبر با متخصصان تهران کلید باشماره های موجود در سایت تماس بگیرید و در اسرع وقت سوییچ خود را در دست داشته باشید.

قیمت ساخت سوییچ کددار انواع خودرو

ساخت سوییچ های کددار خودروها به دلیل پیچیدگی هایی که دارد بسیار سخت است و نیاز به دستگاه های پیشرفته و جدید دارد. تهران کلید همواره در این سال ها تلاش کرده است تا خدماتی با کیفیت و البته با قیمتی مناسب را به مشتریان خود ارائه نماید. قیمت ساخت سوییچ های خودروهای ایرانی و خارجی بسته به مدل و نوع آن متغییر می باشد ولی همیشه کلید سازی شبانه روزی تهران کلید تلاش خود را برای رضایت مشتریان” تهرانی “خود خواهد داشت تا از بهترین و مناسب ترین قیمت خدمات خود را دریافت نمایند.

ساخت سوییچ کددار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *