سیف باکس هتلی چیست؟

سیف باکس هتلی چیست؟

سیف باکس های هتلی یا همان گاو صندوق های هتلی یکی از تجهیزات ضروری در هر هتلی می باشند که امنیت لازم را برای اشیاء ارزشمند و اموال مهمانان و مسافران هتل ایجاد میکنند. هتل های استاندارد باید در هر اتاق از هتل خود یک سیف لاکس کوچک قرار داده باشند.

هر چند کارکنان هتل ها معمولا از بین افراد معتمد و امنیت دار انتخاب می شوند اما ابهتر است اموال مسافران در جایی دور از دسترس افراد مختلف و کارکنان هتل قرار داشته باشند که هیچ گونه مشکلی برای در روند هتل و ارائه خدمات به مهمانان هتل پیش نیاید.

وقتی مهمان وارد هتل می شود یک رمز جدید برای سیف باکس اتاقش انتخاب میکند و به محض تسویه حساب و ترک هتل این رمز عوض می شود تا مهمان بعدی اتاق بتواند رمز جدیدی به سیف باکس مورد نظر بدهد.

سیف باکس هتلی چیست؟

انواع مختلفی از سیف باکس های هتلی در بازار موجوئ است که از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار بوده و کاملا با استاندارد های هتلی تطابق دارند. این سیف باکس ها معمولا ابعاد کوچکی دارند (ارتفاع کم و عرض زیاد) و ظرفیت آنها به اندازه ای است که مسافر میتواند یک لپ تاپ را به راحتی درون آنها جای دهد.

سیف باکس های لپ تاپ هتلی مجهز به صفحه نمایش بوده و در مواقع اضطراری میتوان با کلیدهای اختصاصی آنها را باز کرد.

سیف باکس های هتلی مدرن دارای فناوری IMPUTING هستند. این فناوری به شما این امکان را میدهد که با یک کد مشترک سیف باکس هتلی مورد نظر را باز و بسته نمایید.

اغلب سیف باکس های هتلی دارای رمز سرپرست نیز می باشند. در این صورت اگر میهمان در هنگام checkout درب سیف باکس را بسته باشد سرپرست هتل میتواند بدون نیاز به کلید مکانیکی و تنها با وارد کردن رمز مخصوص به خود درب سیف باکس هتلی را باز کند.

 

سیف باکس هتلی چیست؟
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *