معرفی قفل الکترونیکی کمد

⬅️کمدها یکی از بهترین مکان ها برای نگهداری وسایل مختلف می باشند. گاهی کمد مکان نگهداری وسایل باارزش و قیمتی در خانه و یا اماکن عمومی است و در این حالت ایمن بودن آن در برابر سرقت اهمیت خاصی پیدا می کند.

⬅️کمدها در اماکن عمومی مانند استخرها، باشگاه ها، سالن های ورزشی، آرایشگاه ها و … کاربردهای بسیاری برای نگهداری وسایل شخصی مراجعه کنندگان دارند. هنگام ورود به این گونه اماکن کلیدی به شما داده می شود که در واقع کلید کمد نگهدارنده وسایل شما است. شما باید تا پایان مدت حضور در آن مکان کلید را همراه خود داشته باشید زیرا باشگاه یا مکان مورد نظر تضمین کننده امنیت وسایل شما نمی باشد.

⬅️امروزه روش های سرقت بسیار پیچیده شده است به گونه ای که باز کردن این گونه کمدها حتی برای یک سارق معمولی نیز کار آسانی است. این مساله موجب کاهش اطمینان مشتری و مراجعه کنندگان به این گونه اماکن می شود.

⬅️این روزها نصب قفل های الکترونیکی کمدی ضد سرقت ایمن و پیشرفته برای کمدهای باشگاهی، استخرها و دیگر اماکن عمومی بهترین و کم هزینه ترین راه برای جلب اعتماد مراجعه کنندگان است.

⬅️در واقع صاحبان باشگاه ها و سالن های ورزشی می توانند به جای بکارگیری نیروهای بیشتر و صرف هزینه های گزاف برای مراقبت از کمدها، با نصب قفل الکترونیکی کمد ضد سرقت به میزان قابل توجه ای از هزینه های اضافی جلوگیری کرده و از طرفی رضایت بیشتر مشتریان را جلب نمایند.

🔵قفل هوشمند باشگاهی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی از قفل هوشمند الکترونیکی برای بستن کمد های داخل استخر، باشگاه های ورزشی استفاده می شود. قفل هوشمند باشگاهی امنیت کمدهای باشگاه های ورزشی را نسبت به کمدهای مجهز به قفل های قدیمی کلید خور بالا می برد.

👈قفل الکترونیکی هوشمند دارای یک قفل هوشمند باتری خور می باشد که توسط دستبند ضد آب باز می شود.

🔵خصوصیات قفل هوشمند باشگاهی، قفل الکترونیکی استخری به شرح زیر می باشد:

  1. قفل هوشمند دارای یک دستبند برای باز کردن می باشد و در صورت گم شدن دستبند می توانید از دستبند مادر برای باز کردن قفل از آن استفاده کنید و یک دستبند دیگر جایگزین کنید.
  2. ضد آب می باشد.
  3. قابلیت حذف حافظه دستبند گم شده و جایگزین کردن دستبند جدید
  4. قابلیت باز کردن تمامی قفل ها با دستبند مادر
  5. قابلیت امکان استفاده از باتری خارجی هنگام تمام شدن باتری قفل
  6. دارای سیستم هشدار تمام شدن شارژ باتری
  7. مصرف کم باتری
قفل هوشمند باشگاهی
قفل هوشمند باشگاهی
قفل هوشمند باشگاهی
قفل هوشمند باشگاهی
معرفی قفل الکترونیکی کمد
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *