نحوه برطرف کردن صدای جیر جیر لولای درب

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

با وجود انتخاب و خرید بهترین درب ضد سرقت ممکن است به مروز زمان با مشکلاتی چون صدای جیرجیر هنگام باز و بستن درب خانه مواجه شوید. مسلما تنها توجه به نوع مغزی قفل ضد سرقت و همچنین نوع جنس درب ضد سرقت کافی نیست و به مرور زمان نیاز به رگلاژ درب ضد سرقت کاملا مشهود است. یکی از عواملی که شما را ممکن است اذیت کند صدای جیر جیر درب است که باید نسبت به تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت اقدام کنید که در این مقاله نحوه برطرف کردن صدای جیر جیر لولای درب را شرح داده ایم.

با روش های رایج برطرف کردن صدای درب ضد سرقت ریختن روغن یا گریس روی لولای درب ضد سرقت است. در صورت برطرف نشدن مشکل با روغن کاری حتما با کلیدسازی سیار تماس بگیرید.

مراحل برطرف کردن صدای جیر جیر لولای درب

⬅️استفاده از روغن گریس

ممکن است به مرور زمان درب ضد سرقت گیر داشته باشد و صدای جیر جیر ایجاد کند برای طرف کردن مشکل کافیست روغن گریس به لولاها بزنید. در صورت نداشتن روغن گریس کافیست از روغن موتور یا چرخ استفاده کنید.

⬅️باز کردن لولای درب

از دلایل ایجاد صدای جیر جیر درب حجم روی میخ لولاست. شما برای باز کردن لولای درب می توانید از انبردست و پیچ گوشتی استفاده کنید.

⬅️با باز کردن لولای درب اقدام به صاف کردن میخ لولا، سمباده زدن میخ لولا یا تمیز کردن داخل لولای درب کنید.

⬅️البته برای اینکه بهتر کار شما انجام شود و از دست صدای جیر جیر درب خلاص شوید. می توانید با در آوردن میخ لولا و ریختن شمع آب شده روی آن و حتی شستن آن توسط سیم ظرف شور به خوبی باعث پاک شدن و تمیز شدن میخ لولا شوید.

⬅️در صورت داشتن مشغله کاری زیاد و نتوانستن انجام کارهای فنی بهتر است با کلید سازی سیار تماس بگیرید تا نسبت به رگلاژ، تعمیر درب ضد سرقت اقدام کنند. کلید سازی تهران کلید با مجوزات لازم از اتحادیه کلیدسازان همیشه در خدمت شهروندان تهرانی می باشد.

نحوه برطرف کردن صدای جیر جیر لولای درب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *