نحوه نصب زنگ درب مجهز به دوربین

نصب آیفون تصویری باعث می شود به راحتی بدون هیچ مشکلی از کسی که زنگ درب خانه شما را می زند مطلع شوید. در بین انواع آیفون تصویری یک نوع زنگ درب وجود دارد که به دوربین مجهز است و قابلیت ویدئو و فیلم با ۷۲۰ پیکسل دارد. شما می توانید همزمان هم صدای زنگ درب را بشنوید و علاوه بر اینکه با گوشی یا تبلت تصاویری از اشخاصی که پشت درب شما هستند و منتظر در باز کردن شما هستند ببینید. نصب زنگ درب مجهز به دوربین تنها ۱۵ دقیقه وقت بیشتر لازم ندارد  با قیمت ۹۹ دلار به فروش می رسد و کافیست تنظیمات نرم افزار مخصوص دستگاه روی گوشی انجام دهید.

🔷تفاوت بین آیفون تصویری و زنگ درب مجهز به دوربین

  • آیفون تصویری تنها قابلیت دیدن افراد را هنگامی که شما در خانه هستید می دهد نهایتا می توانید بعدا حافظه آیفون تصویری ببنید.
  • زنگ درب قابلیت برقراری تماس و حتی صحبت کردن با افراد پشت درب خانه را به شما می دهد حتی اگر شما در خانه نباشید.
  • شما حتی وقتی بیرون از خانه هستید می توانید از پشت درب ماندن افراد مطلع شوید و اگر خیلی دور نباشید برگردید در صورتی که با آیفون تصویری این امکان وجود ندارد.
  • زنگ درب نیاز به وصل شدن به اینترنت دارد اما آیفون تصویری چنین چیزی لازم ندارد.

🔷زنگ درب مجهز به دوربین چیست؟

این وسیله خانگی هوشمند دقیقا به مانند یک قفل هوشمند کار می کند با این تفاوت که با شارژ کردن دستگاه یا وصل کردن آن به منبع تغذیه می توانید به صورت همزمان به برقراری تماس تصویری و صوتی با افرادی که پشت درب خانه هستند بپردازید. با نصب آیفون تصویری تنها زمانی که گوشی را بردارید یا دکمه نمایش بزنید می توانید جلوی درب خانه ببینید اما با نصب این زنگ درب و فعال کردن سنسور های آن حتی با عبور کردن کسی از جلوی درب خانه می توانید آلارم را روی گوشی ببنید و سریعا تصاویر را مشاهده کنید. این زنگ درب دقیقا به مانند یک دوربین مداربسته هوشمند کار می کند.

زنگ درب مجهز به دوربین

🔷نحوه نصب زنگ درب هوشمند مجهز به دوربین

🔹وصل کردن برق و شارژ کردن آن

به راحتی با کابل USB قابلیت شارژ دستگاه وجود دارد و می توانید آنرا نصب کنید و بعد از اتمام شارژ دستگاه مجددا آنرا نصب کنید. اما اگر قصد دارید مستقیما از برق خانه شارژ شود کافیست سیم برق را به آن وصل کنید. حتما  یک تیکه دیود را مشابه تصویر زیر نصب کنید.

وصل کردن سیم برق ساختمان به زنگ درب
وصل کردن سیم ساختمان به زنگ درب
وصل کردن دیود به زنگ درب
وصل کردن دیود به زنگ درب

🔹تراز کردن دستگاه و نصب رول پلاک با دریل

با تراز کردن دستگاه و مشخص کردن سوراخ های دستگاه می توانید با دریل محل نصب آنرا سوراخ کنید و رول پلاک کنید تا دستگاه محکم به دیوار وصل شود.

تراز کردن زنگ درب
تراز کردن زنگ درب
نصب زنگ درب
نصب زنگ درب

🔹نصب نرم افزار روی گوشی و انجام تنظیمات دستگاه

حال نوبت نصب نرم افزار است و کافیست آنرا روی گوشی نصب کنید تا از امکانات آن بهره مند شوید. این دستگاه برای برقرار تماس تصویری و صوتی از راه دور نیاز به اینترنت دارد این را فراموش نکنید.

نصب نرم افزار زنگ درب روی گوشی
نصب نرم افزار زنگ درب روی گوشی

نحوه نصب زنگ درب مجهز به دوربین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *