ویژگی های قفل اثر انگشتی ضد سرقت

امروز در یکی از مقالات سایت کلید ساز شبانه روزی تهران قصد داریم راجع به ویژگی های قفل اثر انگشتی ضد سرقت توضیح دهیم. در واقع شاید اگر روی درب ضد سرقت قفل ضدسرقت نصب نشود در عمل این درب با درب معمولی هیچ تفاوتی ندارد و به راحتی قابل باز کردن است.

شاید سوالی که در ذهن شما به وجود بیاید این است که این قفل های هوشمند، الکتریکی می باشند و با قطع کردن برق سارقان می توانند سریعاً درب را باز کنند اما باید به شما بگوییم که این نوع قفل اثر انگشتی دارای منبع تغذیه می باشد و کاملاً غیر قابل باز کردن توسط سارقان می باشد.

می توانید جهت آشنایی بیشتر مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

قفل دیجیتال لمسی

ویژگی های قفل اثر انگشتی ضد سرقت

  • دارای حافظه با ثبت ۲۰۰ اثر انگشت که در صورت نیاز می توانید آنها را از حافظه خود پاک کنید.
  • زنگ هشدار : اگر شخصی غیر مجاز اقدام به باز کردن قفل کند و اثر انگشت خود را روی قفل بگذارد شما با اعلام هشدار می توانید سریعا مطلع شوید.
  • دارای سنسور نوری شناسایی اثر انگشت می باشد که در سریعا اثر انگشت را با اثر انگشت ثبت شده مطابقت می دهد و اگر درست باشد درب باز می شود.

البته باید به شما بگوییم که قفل های هوشمند ضد سرقت دارای دو نوع می باشند که باید در هنگام خرید قفل هوشمند دقت کنید.

  1. قفل هوشمند امکان ثبت ورود و خروج افراد
  2. امکان در نظر گرفتن تایم خاصی برای ورود اشخاص

دلیل خرید قفل اثر انگشتی چیست؟

قفل اثر انگشتی ضد سرقت یک ویژگی بسیار خصوصیت مهم دارد و می توان آن را فقط در اختصاص خود شما دانست. این قفل ها دارای سنسور بیومتریک می باشد که از خصوصیت مثبت دیگر آن محسوب می شود. داشتن هشدار حریق، کنترل از راه دور جهت باز و بسته شدن درب، قفل کودک، سیستم امنیتی دومرحله‌ای از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می باشد.

در ادامه کمی از خصوصیات این قفل ها برای شما شرح خواهیم داد:

  • اعلام هشدار حریق:

برخی از قفل‌های هوشمند ویژگی مهمی دارند که کاربردی می باشد. داشتن سنسور حریق. قفل‌هایی که این ویژگی را دارند، با کمک سنسورهای حرارتی که دارند به دما واکنش نشان داده و در صورت بالا رفتن دما هشدار را اعلام می نمایند.

  • کنترل کردن از راه دور:

یکی از ویژگی‌های مثبت قفل اثر انگشتی ضد سرقت مدیریت و کنترل از راه دور آن‌ها می باشد. این قفل‌ها دارای این امکان می باشند که به اپلیکیشنی در گوشی همراه کاربر وصل شده و کاربران می توانند زمانی که در خانه هم نیستند از وضعیت ورود و خروج افراد آگاه شوند.

  • قفل کودک:

اگر نگران خارج شدن کودک یا سالمندی که مبتلا به آلزایمر است می باشید می توانید از سیستم قفل کودک کمک بخواهید که این امکان را به شما خواهد داد که کسی نتواند به سادگی از داخل درب را باز نماید و از خانه خارج گردد.

  • تعریف چند نوع دسترسی برای کاربران:

قفل اثر انگشتی ضد سرقت این امکان را به کاربر می دهد که هر چند تعداد کاربر برای سیستم اسکن اثرانگشت دسترسی داشته باشند.

  • فعال کردن سیستم امنیتی ترکیبی:

اگر قرار باشد برای زمانی طولانی از خانه دور بمانید می توانید با فعال کردن این گزینه که ترکیبی از اسکن اثرانگشت و رمز عبور می باشد امنیت منزل یا محل کار خود را تامین نمایید.

نتیجه گیری :

استفاده کردن از قفل های دیجیتال یکی از راه‌های تامین امنیت منازل و محل کار می باشد و افراد با خیال راحتی مکان خود را ترک می کنند. قفل اثر انگشتی ضد سرقت، غیرقابل هک می باشند و با تعریف امنیت آن می توانید سهولت کاربری را ایجاد نمایید. این قفل های هوشمند در سال های اخیر به دلیل سطح امنیت بالایی که دارد توانسته است یکی از محبوب‌ترین انتخاب ها محسوب شود.

ویژگی های قفل اثر انگشتی ضد سرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *