چگونه میتوان یک قفل را به وسیله یک قوطی نوشابه باز کرد؟

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن درب، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک، نصب قفل برقی خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

اگر کلید قفل خودر ا گم کنید چطور می توانید آن را باز کرد؟ راه و روش های متفاوتی برای حل این مشکل وجود دارد ولی ما در اینجا یک روش آسان برای باز کردن قفل را به شما آموزش می دهیم که با ابزارهای دم دستی و ارزان بتوانید این کار را انجام دهید. برای اینکار شما به یک قوطی خالی نوشابه، یک قیچی، خط کش و یک ماژیک یا خودکار احتیاج دارید. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه میتوان یک قفل را به وسیله یک قوطی نوشابه باز کرد؟ و سوال خیلی دیگر از افراد نیز باشد. پس با ما همراه باشید تا به روش تصویری این مراحل را به شما آموزش نماییم.

⚪️مرحله اول

ابتدا به وسیله قیچی یک ورقه فلزی در ابعاد ۶-٧ سانتی متر مربع از قوطی نوشابه تهیه کنید. سعی کنید از قیچی فلز بر استفاده نمایید که به راحتی فلز را برش بزند و در حین کار مراقب باشید لبه های تیز قوطی به دست شما آسیبی زند.

⚪️مرحله دوم

در این مرحله بر روی ورقه بریده شده شکلی مستطیلی به ابعاد ۵×۱ و مربعی با ابعاد ۱×۱ را به وسیله ماژیک، مطابق شکل زیر بکشید.( این قسمت کشیده شده برش خواهد شد)

⚪️مرحله سوم

حال در مرحله سوم می توانید شکل رسم شده را توسط قیچی از ورقه فلزی را قیچی تیز برش می دهیم.

⚪️مرحله چهارم

در این مرحله قطعه برش داده شد را دور قفل پیچیده و قسمت مربعی قطعه را داخل شیار قفل می کنیم. سپس قطعه را به یک سمت چرخانیده و در صورت باز شدن قفل، صدای آن را شنیده می شود و میله به سمت بالا می پرد. در صورتی که صدا نداد مجدداً تست کنید تا انجام شود.

👈برای باز کردن قفل از این طریق باید چند بار اینکار را انجام دهید تا کاملا یاد بگیرید. این روش تنها برای این نوع قفل ها کاربرد دارد.

چگونه میتوان یک قفل را به وسیله یک قوطی نوشابه باز کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *