چگونه یک صندوق قفل کشویی مخفی زیر خودرو بسازیم؟

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن درب، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک، نصب قفل برقی خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

⬅️وجود یک مکان مخفی در ماشین برای قرار دادن مدارک و اشیاء مهم در آن می تواند بسیار مفید باشد زیرا هر چند خودروی شما در صورت گم شدن، در مدت زمان کوتاهی به دلیل وجود ردیاب خودرو پیدا خواهد شد اما سارق می تواند در این مدت زمان کوتاه اشیاء با ارزش درون خودرو را سرقت کند. با توجه به سرقت های فراوان این روزها و گران شدن قطعات خودرو یا سایر ابزارها و اشیاء شما می توانید از این ترفند برای نگه داری آن ها استفاده نمایید و نگران لو رفتن آن ها نباشید.

⬅️داشبوردهای خودروها برای نگهداری اشیاء مختلف  طراحی شده  است اما متاسفانه به راحتی قابل باز کردن می باشند. با ما همراه باشید تا روش ساخت چگونه یک صندوق قفل کشویی مخفی زیر خودرو برای نگهداری اشیاء با ارزشتان را به شما آموزش دهیم.

⚪️چگونه یک صندوق قفل کشویی مخفی زیر خودرو بسازیم؟

  1. تهیه جعبه صندوق ایمن

ابتدا لازم است شما یک جعبه صندوق مخصوص مطابق شکل را از فروشگاه تهیه کنید. این جعبه باید محکم باشد و گنجایش لازم برای اجناس شما را داشته باشد. پس به ابعاد آن توجه کنید.

️👈دقت کنید جعبه خریداری شده شما بسیار بزرگ نباشد تا بتوانید در زیر صندلی آن را جای دهید.

  1. نصب ریل فلزی زیر صندلی خودرو

در این مرحله باید ریل فلزی زیر صندلی خودرو نصب کنید تا به همراه ریل فلزی نصب شده روی صندوق امکان حرکت صندوق را فراهم نماید. برای نصب این ریل باید از دریل استفاده کنید.

️👈در صورتی که ابزار مناسب را ندارید می توانید از کارشناسان فنی کمک بخواهید.

  1. روپلاک یک ریل فلزی دیگر روی صندوق مخفی

در پایان یک ریل فلزی جدید را از طریق روپلاک بر روی صندوق کشویی متصل نمایید. این مساله به حرکت صندوق کمک خواهد کرد.

️👈در صورت خطر سرقت این صندوق مخفی مکانی بسیار مناسب برای در دسترس نبودن و مخفی کردن وسایل با ارزش شما است و هیچ فردی جز شما از وجود آن مطلع نمی باشد.

چگونه یک صندوق قفل کشویی مخفی زیر خودرو بسازیم؟
کلیدواژه‌ها:

1 دیدگاه در “چگونه یک صندوق قفل کشویی مخفی زیر خودرو بسازیم؟

  • مهر 18, 1397 at 7:58 ب.ظ
    Permalink

    سلام وقت بخیر شما این صندوق رو دارید ؟ خودتون نصب مبکنبد ؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *