آشنایی با آیفون های تصویری کوکوم

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.


درب بازکن های تصویری کوکوم kocom یکی از محبوبترین و بهترین انواع آیفون های تصویری موجود در بازار هستند که بیشتر به دلیل کیفیت بالایشان شناخته میشوند. این آیفون های تصویری باکیفیت ساخت کشور کره جنوبی بوده و بسیار بادوام هستند.

یکی از بهترین انواع آیفون تصویری کوکوم نوع ۱۲ اینچی آن است که علاوه بر طراحی جذابش قابلیت پاسخگویی بدون گوشی را نیز دارد به همین دلیل قصد داریم آشنایی با آیفون های تصویری کوکوم را شرح دهیم. مهمترین مزیت آیفون های تصویری کوکوم نسبت به دیگر آیفون های تصویری طراحی جذاب و منحصر به فرد آنهاست. مدل های مختلفی از آیفون تصویری کوکوم ساخته شده و همین مزیت موجب شده که این برند پاسخگوی سلیقه های متنوع باشد.

مدل KCV-A510R یکی دیگر از محبوبترین مدل های آیفون تصویری کوکوم است. این مدل درب باز کن کوکوم نیز فاقد گوشی بوده و صدای مراجعه کننده از طریق بلندگویی که بر روی مانتیور نصب شده قابل شنیدن است.

یک آیفون تصویری کوکوم kocom شامل چهار رشته سیم به رنگ های مختلف است:

  • سیم قرمز که کاربرد آن برای صدای بالا به پایین است.
  • سیم آبی که دارای علامت منفی بوده و عملکرد اصلی آن راه اندازی پنل دستگاه است. برای راه اندازی پنل یک ولتاژ مشخص لازم است که از طریق مانیتور به پنل ارسال میگردد.
  • سیم زرد که دارای علامت منفی بوده و وظیفه آن راه اندازی پنل آیفون است.
  • سیم سفید که عملکرد آن هدایت سیگنال های تصویر از پنل به مانیتور است. این سیم ارسال صدای پایین به بالا را نیز به عهده دارد.

⚪️نصب و راه اندازی آیفون تصویری kocom

برای نصب این آیفون های تصویری باید این چهار رشته سیم را به محل دقیقشان متصل کنید تا سیستم راه اندازی شود. برای اینکار باید نگاهی به پشت آیفون تصویری بیندازید. در این قسمت سه بخش برای اتصال سوکت ها وجود دارد:

  • سوکت اول: یک سوکت چهارتایی است که برای نصب پنل تعبیه شده است.
  • سوکت دوم: این سوکت چهارتایی برای نصب اینترکام در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن این سوکت امکان نصب گوشی های تصویری و یا گوشی های صوتی دیگر را نیز فراهم میکند.
  • سوکت سوم: در این قسمت کارت حافظه نصب میشود.

⚪️نحوه نصب و راه اندازی مانیتور تصویری و پنل زنگ آیفون تصویری کوکوم:

برای راه اندازی مانتیور ابتدا سوکت چهارتایی درون جعبه مانیتور را پیدا کنید و سیم ها را به آن وصل کنید. این کار باید به گونه ای انجام شود که سوکت قرمز رنگ در بخش بالایی مانیتور باشد.

در قسما پایینی مانیتور یک سیم سفید ۱٫۵ متری قرار دارد که در واقع برق ورودی ۲۲۰ ولت را تامین میکند. در قسمت انتهایی این سیم سفید یک دو شاخه قرار دارد که باید مستقیما به برق شهری وصل شود. اگر پریز برق در آن نزیکی وجود ندارد میتوانید دو شاخه را به نزدیک ترین کلید برق متصل کنید.

اگر به درون جعبه پنل زنگ نگاه کنید یک عدد قوطی و دو عدد پیچ آلن میبیند. قوطی پنل را باید به گونه ای به دیوار نصب کرد که کاملا مماس و همسطح با لبه دیوار باشد.

اگر به پنل زنگ نگاه کنید متوجه وجود چهار عدد پیچ با چهار شماره خواهید شد. این پیچ ها هر کدام دارای عددی از یک تا چهار است. چهار سیم مربوط به مانیتور باید به دقت و با توجه به شماره آنها (قرمز، آبی، زرد و سفید) در قسمت زیری پیچ ها نصب شوند. در بخش پایینی پنل نیز دو سیم دیگر وجود دارد که به صورت مستقیم از رله پنل به بیرون هدایت میشوند.

⚪️چگونگی تعمیر آیفون های تصویری کوکوم

آیفون تصویری کوکوم مجهز به ترانس IC و DC است. به جای این ترانس ها میتوان از ترانس های ایرانی دارای خروجی IC و DC نیز استفاده کرد. عدم کنترل نوسانات برق میتواند ترانس آیفون تصویری را بسوزاند بنابراین برای پیشگیری از این مساله توصیه میشود از یک فیوز ۵۰۰ میلی آمپر در بین یکی از سیم های برق ترانس دربازکن استفاده شود.

در پایان باید دو پیچ آلن را ببندید تا کار نصب کاور آیفون تصویری به اتمام برسد. در صورتی که مانیتور و پنل را به شکل صحیح به هم وصل کرده باشید سیستم باید بدون هیچ مشکلی کار کند.

⚪️اجزاء تشکیل دهنده آیفون تصویری کوکوم

آیفون تصویری کوکوم یکی از جدیدترین و بهترین آیفون های تصویری موجود در بازار جهانی است که به دلیل کیفیت بالا و ساختار منحصر به فردش محبوبیت زیادی در سراسر جهان دارد. این آیفون های تصویری مانند دیگر آیفون های تصویری امکان ارتباط صوتی بین فرد مراجعه کننده و افراد داخل یک ساختمان را برقرار کرده و همچنین به دلیل دارا بودن مانیتور، امکان پخش تصاویر از محوطه ورودی در برای ساکنین خانه را نیز فراهم میکنند.

آیفون های تصویری کوکوم ساخت کشور کره جنوبی میباشند و انواع مختلفی از آنها در بازار ایران موجود است. این آیفون های تصویری با دارا بودن تجهیزات جانبی قابلیت ضبط تصاویر افراد مراجعه کننده را نیز برای شما فراهم می کنند.

انواع مختلفی از این آیفون های تصویری در بازار یافت میشوند که از نظر کیفیت پخش تصاویر به دو صورت رنگی و سیاه و سفید به بازارها عرضه شده اند.

یک آیفون تصویری کوکوم مانند سایر آیفون های تصویری شامل اجزاء زیر می شود:

  • 🔹مانیتور (monitor) یا گوشی (video phone)
  • 🔹پنل جلوی ورودی خانه (door panel)
  • 🔹منبع تغذیه (power source )
  • 🔹دوربین پنل دم در
  • 🔹قفل در باز کن (door switch)

پنل آیفون تصویری کوکوم را میتوان در کنار در ورودی خانه ها، کارخانه ها، شرکت های، مجتمع های مسکونی و اداری و …. نصب کرد. پنل این آیفون های تصویری در دو نوع رنگی و سیاه و سفید در بازار موجود است. پنل های رنگی در واقع دارای سه بیضی رنگی به رنگهای قرمز و زرد و آبی هستند که از روی پنل کاملا قابل رویتند. آیفون تصویری کوکوم بدون شک یکی از بهترین آیفون های تصویری موجود در جهان است که نسبت به نمونه های چینی موجود در بازار کیفیت ساختار، استحکام و طراحی زیبا و کم نظیری دارد.

آشنایی با آیفون های تصویری کوکوم
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *