آشنایی با سیستم دستگیره رمزی درب

در صورتی که شما هم نیاز به خرید و یا تعمیرات انواع قفل دارید می توانید جهت مشاوره و خرید ☎با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶(کلیک جهت تماس)فقط در سطح تهران تماس بگیرید. تهران کلید ارائه کننده انواع قفل هاو همچنین تعمیرات آن ها در تامین امنیت شما عزیزان می باشد.

✅دستگیره رمزی درب، دستگیره هایی با ضریب ایمنی بسیار بالا هستند که تنها پس از وارد نمودن یک رمز عبور ۴ تا ۶ رقمی قابل باز شدن هستند. این دستگیره ها در واقع نوعی قفل الکترومکانیکی هستند که به دلیل طراحی زیبا و امنیت بسیار بالایشان یکی از محبوبترین انواع دستگیره های دیجیتال برای نصب روی درب خانه و محل کار هستند.

✅از دیگر دلایل استقبال از این دستگیره ها می توان به نصب آسان و بدون نیاز به حضور فرد متخصص، امکان برنامه ریزی و راه اندازی راحت و … اشاره کرد. دستگیره های رمزی در سراسر دنیا محبوب بوده و برای نصب روی درب اماکن خصوصی مانند اتاق های فروشگاه ها، اتاق خواب، هتل ها و … انتخاب می شوند.

⚪️قابلیت های دستگیره رمزی درب

  1. ⬅️دستگیره رمزی درب دارای یک قفل اتوماتیک هستند. بر روی دستگیره های رمزی یک کلید وجود دارد که با فشار دادن آن درب به صورت اتوماتیک قفل میشود.
  2. ⬅️با نصب این دستگیره های رمزی پیشرفته دیگر نیازی به حمل کلید نبوده و در نتیجه دیگر نگران گم شدن کلید نخواهید بود. در این دستگیره ها رمز عبور، جایگزینی بسیار ایمن به جای دسته کلید است.
  3. ⬅️این دستگیره ها یک رمز عبور مادری یا رمز admin نیز دارند.
  4. ⬅️یکی از قابلیت های جالب این دستگیره های رمزی امکان شناسایی ۹ رمز مختلف توسط آن است. بنابراین در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردید میتوانید با وارد نمودن رمز مادر کد رمز فراموش شده را از حافظه دستگاه پاک کرده و درب را باز نمایید.
  5. ⬅️قفل دستگیره رمزی از جنس آلیاژهای مقاوم و ضد زنگ است که مقاومت و ایمنی آن را در برابر سرقت، رطوبت و عوامل محیطی به بسیار بالا برده است.
  6. ⬅️مصرف بهینه انرژی یکی دیگر از مزیای نصب دستگیره های رمزی درب است. انرژی لازم برای این دستگیره ها تنها با نصب دو عدد باتری لیتیومی کم مصرف تامین می شود. پس از تمام شدن باتری ها و یا خروج آنها از قفل، اطلاعات و تنظمیات دستگاه حفظ شده و بدون تغییر باقی میمانند.
  7. ⬅️بر روی دستگیره رمزی درب ۵ دکمه قابل مشاهده است که چهار تای آن برای وارد کردن رمز عبور و یک دکمه برای بستن اتوماتیک درب مورد استفاده قرار میگیرد.
  8. ⬅️این دستگیره ها مجهز به مکانیزم صوتی و نوری برای اطمینان از باز و بسته بودن درب ( وقتی در باز می شود چراغ سبز و وقتی در بسته میشود چراغ قرمز بر روی دستگیره رمزی درب روشن و خاموش میشود) میباشند. مکانیزم صوتی نیز همان آلارم دستگیره است که هنگام باز و بسته شدن درب به صدا در می آید.
  1. ⬅️سهولت در نصب
  2. ⬅️قابل نصب بر روی انواع درب (دستگیره رمزی درب برخلاف قفل های معمولی و مکانیکی بر روی انواع درب های راست باز شو و چپ باز شو نیز قابل نصب است)
  3. ⬅️کارکرد بالا از دمای ۰ تا ۵۰ درجه سانتیگراد
  4. ⬅️نصب و استفاده آسان
  5. ⬅️دارای تابع راه اندازی مجدد قفل
  6. ⬅️دارای سیستم ضد سرقت که در صورت وارد شدن ۵ بار رمز اشتباه، دستگیره را به مدت ۳ دقیقه خاموش می کند و در این مدت زمانی حتی با وارد نمودن رمز عبور صحیح نمی توان درب را باز نمود.

⚪️قیمت دستگیره رمزی درب

قیمت دستگیره رمزی درب برحسب جنس و نوعی که در بازار ارائه می شوند دارای قیمت های متنوعی می باشند که با توجه به نوسانات بازار دارای قیمت های مختلف است که شروع قیمت آن از پنج میلیون تومان به بالا می باشد.

آشنایی با سیستم دستگیره رمزی درب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *