آشنایی با سیستم های حفاظتی خانه

آشنایی با سیستم های حفاظتی خانه

راه های معمول زیادی برای حفاظت از امنیت خانه مانند به کارگیری نگهبان در خیابان، نصب حفاظ های آهنی بر دیوارها، نصب درب های ضد سرقت، نصب دوربین مداربسته و داشتن سگ های نگهبان در محوطه منازل برای پیشگیری و کاهش خطر سرقت وجود دارد.

 از طرفی می دانیم این روش ها به تنهایی برای حفاظت از خانه و پیشگیری از سرقت کافی نمی باشد. امروزه نصب وسایل هوشمند الکترونیکی ضد سرقت مانند دزدگیر الکترونیک، دوربین مدار بسته و دیگر سیستم های هوشمند بهترین روش برای به حداقل رساندن احتمال سرقت می باشد.

سیستم های حفاظتی و امنیتی خانگی به دو دسته سیستم های حفاظتی داخلی و سیستمهای حفاظتی خارجی تقسیم می شوند. سیستم های حفاظتی داخلی اغلب بر روی درب ها و پنجره های نصب می شوند و قادر به کنترل دو مساله هستند:

  • تشخیص هر گونه حرکت در خانه و هشدار به موقع
  • تشخیص قفل بودن همه درب ها و پنجره های خانه

با نصب این سیستم های هوشمند الکترونیکی ضد سرقت، می توان با خیالی آسوده خانه را ترک کرد و یا به مسافرت های طولانی رفت.

این سیستم های هوشمند به دلیل دارا بودن حسگرهای حرکتی قادر به ردیابی هر گونه حرکت می باشند. می توان در کنترل پنل این سیستم های هوشمند کدی خاص را تعریف کرده و از این طریق روشن و خاموش نمودن دستگاه دزدگیر را کنترل کرد.

آشنایی با سیستم های حفاظتی خانه

از دیگر سیستم های امنیتی و حفاظتی مشهور می توان به دوربین های مدار بسته و نرده های برقی اشاره کرد. با نصب دوربین های مدار بسته در منازل و اماکن مختلف می توان تمامی حرکات ورود و خروج افراد به ساختمان را ثبت نمود. همچنین نصب نرده های برقی نیز از پریدن سارقین از روی دیوارها و ورود به خانه جلوگیری می کند.

پیش از خرید و نصب سیستم های امنیتی برای منزلتان ابتدا از مشاورین کمک بگیرید تا بهترین و مناسبترین سیتم امنیتی را برای خانه شما انتخاب کنند.

یکی از بهترین سیستم های حفاظتی هوشمند ضد سرقت دزدگیر اماکن بیسیم یا سیمی مادون قرمز می باشد. این سیستم ها خانه شما را از هر جهت در برابر سرقت مصون می کند. برای نصب این سیستم ها باید تمامی نقاط ورود به خانه اعم از درها و پنجره ها مجهز به قفل های ضد سرقت باشند.

آشنایی با سیستم های حفاظتی خانه

در کنار نصب این دزدگیرهای هوشمند نصب دوربین های مدار بسته نیز به شدت توصیه می شود.

با نصب حسگرهای حرکتی و دوربین های مدار بسته می توان تمامی خانه و محوطه بیرون آن را کنترل نمود. دوربین های مدار بسته نوین قادر به اتصال به تلفن های هوشمند و ارسال همزمان تصاویر به گوشی شما هستند. در این حالت در هر جایی که باشید می توانید تصاویر ورود و خروج به خانه خود را از طریق تلفن همراه خود مشاهده نمایید.

آشنایی با سیستم های حفاظتی خانه
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *