آموزش تعویض توپی قفل درب ضد سرقت

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

آموزش تعویض توپی قفل درب ضد سرقت شاید از مواردی باشدکه برای افراد مهم باشد و دوست داشته باشند که از نحوه انجام آن اطلاع پیدا کنند. امنیت بالای درب ضد سرقت باعث شده است که اکثر واحدهای آپارتمانی به درب ضد سرقت مجهز شود و با خیال آسوده منزل یا محل کار خود را ترک نمایند. وجود مغزی قفل درب ضدسرقت باعث می شود کسی نتواند به راحتی قفل را بشکند یا با سنجاق آن را باز کند مگر اینکه کلید درب خانه را داشته باشد یا به دلیل قفل نکردن درب با استفاده از کارت عابر بانک آن را باز کند.

با وجود امنیت بالای درب ضد سرقت بهتر است هنگام خرید واحد آپارتمانی یا کرایه کردن آن سریعا اقدام به تعویض توپی قفل درب ضد سرقت کنید زیرا ممکن است کلید مغزی یا توپی قفل دست مستاجر یا صاحب خانه باشد.

قیمت مغزی درب ضد سرقت

با توجه به نوع و جنس و کیفیت مغزی یا همان توپی قفل قیمت این مدل قفل ها متفاوت می باشند ولی معمولا در رنج قیمتی بین 100 هزار تومان تا دو میلیون می باشد.

نحوه باز کردن و تعویض توپی و مغزی قفل درب ضد سرقت

◀️با توجه به شکل زیر مشاهده می کنید که با قرار دادن کلید داخل مغزی قفل و چرخاندن آن زبانه قفل باز و بسته می شود. پس باید ابتدا کلید را در بیاورید و دو پیچ پشت مغزی را از سمت داخل خانه باز کنید.

◀️◀️پس از باز کردن قسمت روی مغزی حال با توجه به عکس زیر پیچ قسمت وسط زبانه که علامت داده ایم را باز کنید. با این کار به راحتی با فشار دادن به مغزی قفل سریعا بیرون آورده می شود.

◀️◀️◀️هنگام خرید مغزی قفل درب ضد سرقت و جا گذاشتن آن در قسمت مورد نظر کافیست ابتدا پیچ قسمت زبانه را ببندید و سپس دو پیچ قسمت روی مغزی قفل را محکم ببندید مشاهده می کنید که به راحتی قفل عمل می کند.

آموزش تعویض توپی قفل درب ضد سرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *