آموزش نصب محافظ قفل کاپوت ماشین

شما با نصب محافظ قفل کاپوت ماشین می توانید مانع از باز شدن کاپوت ماشین توسط سارقین شوید. کافیست که با کلید سازی سیار تهران کلید تماس بگیرید تا سریعا به محل اعزام و اقدام به نصب محافظ قفل کاپوت ماشین شما کنند.

⚪️محافظ قفل کاپوت چیست؟

محافظ قفل کاپوت یک شی فلزی است که روی قفل کاپوت ماشین قرار می گیرد و با دو پیچ بسته می شود. با بستن محافظ امکان باز کردن کاپوت توسط پیچ گوشتی وجود ندارد.

⚪️آیا نصب محافظ قفل کاپوت خودرو ضروری می باشد؟

کاپوت هر ماشین با استفاده از اهرم و قفل کاپوت روی ماشین باز و بسته می شود. اهرم باز کننده کاپوت توسط کابل به قفل کاپوت وصل است که در مرحله اول باید اهرم را بکشید تا کابل باز کردن کاپوت به سمت جلو بیاد و در مرحله بعد ضامن چپی بین کاپوت و جلو پنجره را باز کنید. برخی از سارقین برای باز کردن کاپوت ماشین بدون کشیدن اهرم با استفاده از پیچ گوشتی کابل را باز کرده و کاپوت را باز می کنند و اقدام به سرقت باتری خودرو، ECU ماشین می کنند. به دلیل زیاد بودن فاصله بین کاپوت و بدنه ماشین ۲۰۶ بیشتر سارقین اقدام به باز کردن کاپوت ۲۰۶ و سرقت لوازم با ارزش آن می کنند که نصب محافظ قفل کاپوت می تواند مانع از این کار شود.

⚪️راهنمای نصب محافظ قفل کاپوت ماشین

  1. ✅ابتدا جلو پنجره ماشین را باز کنید.
  2. ✅دو پیچ قفل فابریک را باز کنید و سپس محافظ را روی قفل قرار داده و مجددا پیچ ها ببندید.
  3. ✅جلو پنجره خودرو را در جای خود قرار دهید.
  4. ✅جای قرار گرفتن قفل ایمنی کاپوت را روی آرم شیر جلو پنجره علامت زده و با یک شی داغ محل عبور قفل ایمنی ار آن را در آورید.
  5. ✅جلو پنجره را بسته و کاپوت ماشین را ببندید.

اگر قفل ضد سرقت ۲۰۶ پس از بسته شدن قفل داخل لوله عمل ننمود قفل را باز و خار پلاستیکی قفل اصلی درب موتور را که سیم درب موتور به آن وصل می باشد را برعکس نصب نمائید .

⚪️فواید استفاده از محافظ قفل کاپوت ماشین

ایموبیلایزر بسیاری از خودروها صرفاً بر مبنای ECU است و سارقین با آوردن یک ECU بی کد شده و تعویض آن با ECU خودرو به سادگی با هر سوئیچی خودرو را سرقت می کنند. با داشتن قفل محافظ ECU ، دزدگیر و قفل کاپوت در هر مرحله از سرقت کار سارق را سخت تر می کنید.

آموزش نصب محافظ قفل کاپوت ماشین

1 دیدگاه در “آموزش نصب محافظ قفل کاپوت ماشین

  • اردیبهشت 6, 1402 at 8:12 ب.ظ
    Permalink

    جالب بود
    پرایدچطور

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *