اجرت ساخت کلید برای قفل های بدون کلید

هزینه ساخت کلید جدید برای قفل‌های درب حیاط، سیلندر و آویز با یک کلید معمولی حدودا ۱۵ هزار تومان است. همچنین تغییر ساچمه (کلید) قفل های مربوط به درب حیاط و سیلندر از دو طرف نیز ۱۵ هزار تومان می باشد.

نرخ تعویض ساچمه (تغییرکلید) قفل‌های درب برقی نیز ۴۰هزار تومان بوده و هزینه ساخت و تعویض ساچمه (تغییرکلید) قفل‌های کامپیوتر در کارگاه همراه با یک کلید معمولی ۳۰ هزار تومان می باشد.

هزینه ساخت کلید سوئیچ پیکان و پراید ۲۵ هزارتومان و ساخت قفل کلید خور برای انواع ماشین های داخلی و نصب آن به ازای هر قفل ۲۰هزار تومان می باشد که این نرخ ها مربوط به درون کارگاه می باشد.

اجرت باز کردن هر قفل در شعاع یک کیلومتری سفارش ثبت شده  ۳۰ هزار تومان بوده و در صورت وجود قفل اضافی برای هر قفل اضافی هزینه ۱۵هزار تومان بیشتر می شود.

این نرخ ها بر اساس نرخ نامه صادر شده از اتحادیه تعمیرکاران قفل و کلید تهران می باشد.

هزینه باز کردن قفل ماشین های پیکان و پراید تا شعاع یک کیلومتری نیز ۳۰ هزار تومان می باشد. اما برای قفل درب ماشین ها خارجی در زمان کار و توافق میان طرفین محاسبه می گردد.

همچنین برای نصب فنر آرام‌بند، قفل شب‌بند، قفل ۴لول در آپارتمان و قفل حیاطی برقی ۴۰-۶۰ هزار تومان دستمزد در نظر گرفته شده است. اجرت ساخت کلید های ضد سرقت و باز کردن درب گاو صندوق ضد سرقت بنابر توافق طرفین محاسبه می گردد.

اجرت ساخت کلید برای قفل های بدون کلید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *