امنیت درب های ضد سرقت به نسبت دربهای معمولی

⬅️متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

همه ما هنگام خرید درب ضد سرقت در ابتدا سوالی که میپرسیم این است که آیا این نوع درب نسبت به درب های معمولی در برابر سرقت مقاوم می باشد یا نه؟ آیا قفل درب ضد سرقت قابل باز کردن و تعویض هست یا خیر؟ در این مقاله به صورت مفصل ویژگی های برجسته درب ضد سرقت را برای شما شرح می دهیم و امنیت درب های ضد سرقت به نسبت دربهای معمولی توضیح می دهیم و در آخر به شما تجربه چندین کلیدساز در رابطه با باز کردن درب های ضد سرقت توضیح می دهیم.

امنیت درب های ضد سرقت به نسبت دربهای معمولی
امنیت درب های ضد سرقت به نسبت دربهای معمولی

⚪️فواید خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی خیلی با دوام و مقاوم تر می باشد و مهمترین چیزی که باعث افزایش ایمنی این نوع درب شده است وجود لولا و قفل در قسمت داخلی درب می باشد. در واقع یک سارق به هنگام رفتن به خانه کسی در ابتدا برای باز کردن درب اقدام به باز کردن درب با استفاده از انواع اهرم ها و شکستن لولای درب می کنند. اما وجود درب های از پیش ساخته و وجود لولای آن روی چهارچوب آن باعث می شود که کلا سارق از این روش برای باز کردن درب خانه شما جلوگیری کند.

فواید خرید درب ضد سرقت
فواید خرید درب ضد سرقت

⚪️باز کردن درب ضد سرقت با استفاده از کارت اعتباری

در واقع برای باز کردن قفل درب ضد سرقت بسته به شرایط دارد اگر درب منزل شما بسته باشد و تنها زبانه اصلی مربوط به دستگیره بسته باشد کافیست با استفاده از کارت های اعتباری چون تلفن، کارت هوشمند، کارت ملی با کشیدن از بالا و فشار دادن درب آنرا باز کنید. اما باید به شما بگوییم که اگر تمام زبانه های قفل بسته باشد و به نوعی درب خانه خود را چند قفله کرده باشید به هیچ وجه افراد عادی نمی توانند آنرا باز کنند.

⚪️تعویض قفل درب ضد سرقت

با توجه به اینکه درب های ضد سرقت از پیش ساخته است و قفل های بکار برده در آن کامپیوتری است اما می توان قفل آنها را عوض کرد البته هزینه تعویض قفل درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی بیشتر است.

تعویض قفل درب ضد سرقت
تعویض قفل درب ضد سرقت

👈به طور کلی در کشورهای دیگر به این گونه درب ها با نام درب ایمن یاد می شود اما به اشتباه در ایران به نام درب ضد سرقت یاد می شود که شاید همه فکر کنند با خرید درب ضد سرقت به هیچ وجه سارقان نمی توانند درب را باز کنند که این کاملا اشتباه می باشد.

امنیت درب های ضد سرقت به نسبت دربهای معمولی
خلاصه مطلب
امنیت درب های ضد سرقت به نسبت دربهای معمولی
نام مقاله
امنیت درب های ضد سرقت به نسبت دربهای معمولی
توضیحات
در این مقاله به تفاوت درب ضد سرقت و درب معمولی پرداخته شده و تفاوت های آن به طور مفصل توضیح داده شده است
ناشر
کلید سازی تهران کلید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *