انواع توری های پنجره دو جداره

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات موذی به درون خانه ها بر روی پنجره های دو جداره  UPVC توری نصب می کنند. این توری ها اغلب از جنس فایبر گلاس با رزین پلی استر بوده و به گونه ای ساخته می شوند که آنتی استاتیک می باشند یعنی حشرات و حیوانات را دور می کنند.

این توری ها دارای فریمی ظریف بوده که زیبایی آن ها را بیشتر می کند. این فریم ها کاملا هم رنگ با شیشه دو جداره هستند. توری های فایبر گلاس از ورود گرد و غبار نیز جلوگیری می کنند و نیازی به شستشو نداشته و محدودیتی در دید ایجاد نمی کنند.

توری های فایبر گلاس با رزین پلی استر، علاوه بر نصب بر روی پنجره های دو جداره UPVC قابلیت نصب بر روی پنجره های دو جداره آلومنیومی، چوبی و آهنی را نیز دارند.

⬅️توری های مخصوص پنجره های دو جداره UPVC با توجه به نوع باز شدنشان به ۳ نوع تقسیم می شوند:

⚪️توری ثابت

توری های ثابت پنجره های دو جداره UPVC به شکل ثابت نصب می شوند و غیر قابل باز شدن هستند. این توری ها قیمتی در حدود نصف قیمت توری های متحرک دارند و در صورتی که باز شدن توری برای مشتری مهم نباشد به دلیل قیمت پایین این نوع توری ها ترجیح داده می شوند. البته هنگام شستشو می توان این توری ها را جدا نمود.

Payam Gooyan Ava Pars

⚪️توری لولایی

توری های پنجره های دو جداره UPVC جدید اغلب بازشو هستند و توری های رولینگ یا لولایی از انواع این توری های بازشو هستند. این نوع توری ها حالت فنری دارند و درست پس از رها شدن از قفل سریعا به جای خود بر می گردند. توری های لولایی قیمتی بالاتر از توری های ثابت داشته و استقامت و عمر بالایی دارند. این تورها مانع از مزاحمت در دید می شوند.

⚪️توری های پلیسه ای

این توری ها که به آن ها توری آکاردئون نیز گفته می شوند. برخلاف توری های رولینگ فنر ندارند و به شکل غیر اتوماتیک جمع می شوند. تورهای پلیسه ای دوام بسیار بالایی داشته و زیبایی خاصی به نمای پنجره و ساختمان ها می دهند.

توری های پلیسه ای به شکل افقی و به سمت راست و چپ حرکت می کنند و در هر ابعادی قابل سفارش و ساخت می باشند. توری های پلیسه ای نیازی به شستشو ندارند زیرا گرد و غبار را به خود نمی گیرند و تنها برای شستشوی آن ها کافی است از جارو برقی استفاده کنید.

👈با نصب توری بر روی پنجره های دو جداره می توان در طول روز بدون نگرانی از ورود گرد و غبار و حشرات مزاحم و اخلال در آسایش اهل خانه چند ساعتی پنجره ها را باز گذاشت تا تهویه مناسبی برای خانه جریان داشته باشد.

 

انواع توری های پنجره دو جداره
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *