انواع توپی و مغزی قفل درب های ورودی ساختمان و درب ضد سرقت

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

 حتما می دانید که انواع مختلفی قفل در بازار وجود دارد که بنابر تفاوتی که بین توپی و مغزی قفل وجود دارد هر کدام با کلید مخصوص باز می شوند اما در واقع اشکال مختلف قفل به صورت کتابی، کشویی و … بسته به نوع استفاده شما می باشد. بیشتر قفل های درب ضد سرقت از نوع شاسی دار می باشد که معمولا در سمت داخل درب به راحتی با دسته ای که دارد باز می شود اما سمت بیرون درب با توجه به نوع قفل با کلید مخصوص باز می شود.

انواع توپی و مغزی قفل درب های ورودی ساختمان و درب ضد سرقت
انواع توپی و مغزی قفل درب های ورودی ساختمان و درب ضد سرقت

⚪️نحوه تعویض توپی و مغزی قفل درب ضد سرقت

⬅️به هر حال همانطور که در مقالات قبلی گفتیم با توجه به پیچیدگی خاصی که درب های ضد سرقت دارند و وجود تعداد زیادی قطعات که مانند درب های قدیم ساده نمی باشد نمی توان به راحتی این کار را انجام داد و مسلما تعویض قفل این نوع درب ها کار هر کسی نیست.

⬅️در این مواقع که نمی دانید که مشکل از توپی یا مغزی درب هست یا نیست بهتر است کار به کارشناسان این کار بسپرید تا هزینه اضافی روی دست شما نگذارد.

تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت
تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت

⚪️تعویض توپی و مغزی قفل

⬅️بارها شاید برای شما پیش آمده باشد که قفل درب اتاق خراب شده باشد در این مواقع جای هیچ نگرانی نیست و با کمی آرامش و حوصله می توانید به راحتی دستگیره قفل را باز کنید و سپس با عوض کردن مغزی یا همان سیلندر قفل و جایگزین کردن سیلندر قفل که جدید خریده اید کاملا مشکل حل می شود.

⬅️مغزی ها یا سیلندر های درب ها مختلف متفاوت بوده و باید با باز کردن دستگیره و نشان دادن آن به یک کلید ساز مغزی مربوط به آن را تهیه کرده و تعویض نمایید. در صورتی که ابزار این کار را ندارید به آن دست نزنید و به یک کلید ساز مراجعه کنید.

👈در هنگام خرید سلیندر و یا همان مغزی قفل به این نکته توجه کنید که هر چه با کیفیت تر باشد باز کردن آنها برای سارقین سخت تر می باشد و در عوض با توجه به آلیاژ خوب آن در برابر فشار هوا و… مقاوم تر است و علاوه بر این با ضربه ای که بر قفل درب ضد سرقت وارد می شود سریعا قفل شکسته نمی شود بلکه تنها قسمتی از مغزی یا سلیندر قفل شکسته می شود.

انواع توپی و مغزی قفل درب های ورودی ساختمان و درب ضد سرقت

3 دیدگاه در “انواع توپی و مغزی قفل درب های ورودی ساختمان و درب ضد سرقت

  • آبان 16, 1396 at 11:54 ب.ظ
    Permalink

    سلام
    نحوه خیری محصولات از شما

    پاسخ
  • آبان 16, 1396 at 11:54 ب.ظ
    Permalink

    سلام
    نحوه خریخرید صولات از شما

    پاسخ
    • آبان 16, 1396 at 11:55 ب.ظ
      Permalink

      خرید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *