بهترین راه های مخفی کردن کلید در خانه

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک شیشه ای خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

می دانیم که وسایل ارزشمند مانند کلید صندوق ها و وسایل ارزشمند، در هر منزلی باید به خوبی مخفی شده باشند تا در دسترس سارقان یا حتی افرادی غیر از اعضای اصلی خانواده قرار نداشته باشند. مساله مخفی سازی این وسایل یکی از دغدغه های ذهنی بسیاری افراد شده است.  می توان آنها را همیشه به همراه داشت. اما این مورد مشکلات زیادی دارد. زیرا اولا احتمال گم شدن را بالا می برد. دوما همراه داشتن همیشگی اصلا به لحظ عقلانی ممکن نمی باشد. پس در این مطلب قصد داریم به بهترین راه های مخفی کردن کلید در خانه اشاره کنیم.

👈یکی از روش های قدیمی پنهان کردن وسایل مهم و کلیدها در وسط کتب می باشد. این جا واقعا می تواند جایی امن باشد زیرا تقریبا محال است کسی کتابی را از کتابخانه شما بدزدد یا حتی فکر نگاه کردن به آن به سرش بزند.

👈از این رو عاقلانه است که یک کتاب کهنه و بدرد نخور را از داخل برش بزنید و با خیال راحت همه اشیا مهم را در آن مخفی کنید.

👈جالب است که خدمتتان عرض کنیم درب ها نیز یکی از بهترین مکان ها برای جاسازی و مخفی کردن پول، اشیای قیمتی و … هستند. پیچی که در بالا و ناحیه غیر قابل دسترس درب قرار گرفته مکانی خلاقانه و مناسب برای مخفی کردن اشیای مهم شما است و می تواند بسیار کاربردی باشد.

👈از دیگر مکان های مناسب برای جاسازی کلید و اشیای ارزشمند، قاب عکس، تابلو، طاقچه، آینه و این گونه وسایل هستند که خیلی در معرض دید می باشند.

👈باور درستی در زمینه اختفا وجود دارد که عبارت است از قرار دادن وسیله ای که قصد اختفای آن را داریم در جایی که بیشتر در معرض دید است.

برخی نیز راه پله و به ویژه فضای مرده راه پله ها را برای استفاده در زمینه اختفای وسایلی مانند کلید به کار می برند. حتی مبلمانی که دارای فضاهای خالی هستند نیز بعضا برای اختفای وسایل به کار می روند. حتی برخی نیز در داخل پریز برق برای اختفای وسایلی مانند کلید استفاده می کنند. هیچ سارقی دوست ندارد دچار برق گرفتگی شود. از این رو این مکان می تواند در هر منزلی برای اختفای کلید مناسب باشد.

⬅️اما با وجود رعایت این موارد شاید باز هم مشکلاتی از قبیل گم شدن کلید یا شکستگی و خرابی کلید و قفل برای افراد مختلف پیش بیاید. در این مواقع نیاز به خدمات کلید سازی شبانه روزی بسیار جدی حس می شود. به ویژه اگر نیمه شب یا زمانی که شرایط دمایی نامناسب باشبد، دم منزل رسیده و پشت در بمانید. اینجاست که ارزش سرعت در ارائه خدمات کلید سازی شبانه روزی می تواند بسیار ارزشمند باشد. گروه تهران کلید با سرلوحه قرار دادن سرعت در ارائه خدمات، آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی در زمینه کلیه مسائل مربوط به قفل و کلید می باشد. فرقی ندارد که شما در کدام منطقه تهران زندگی می کنید. هر زمانی از شبانه روز که مشکلی در زمینه قفل و کلید برای شما پیش بیاید می توانید با تماس با شماره های این گروه که در سایت این گروه معتبر نیز درج شده است، درخواست خدمات کلید سازی شبانه روزی نمایید.

بهترین راه های مخفی کردن کلید در خانه
خلاصه مطلب
بهترین راه های مخفی کردن کلید در خانه
نام مقاله
بهترین راه های مخفی کردن کلید در خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *