متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

تامین امنیت خانه و محل کار در سراسر جهان مساله ای بسیار مهم است. قفل ها از دیرباز تاکنون مهمترین ابزار تامین امنیت خانه و محل کار بوده اند. امروزه از سیستم های امنیتی متنوعی همچون دوربین های امنیتی، حسگر حرکتی، سیستم های زنگ هشدار و هوشمند سازی برای تامین امنیت بالا و پیشگیری از سرقت در منازل و ادارات استفاده می شود که در این میان قفل ها را می توان مهمترین بخش ایمنی در قسمت ورودی ساختمان دانست.

⬅️قفل های دیجیتالی پرطرفدارترین قفل های موجود در بازار هستند ک به دلیل دارا بودن قابلیت های فراوان و ضریب ایمنی بالایشان اولین انتخاب برای محافظت از خانه و محل کار هستند. قفل های دیجیتالی انواع مختلفی را شامل می شوند که از مهمترین آنها میتوان به قفل کارتی، رمزی و اثرانگشتی اشاره کرد.

⬅️قفل های دیجیتال به دلیل دارا بودن امنیت بالا، زیبایی منحصر به فرد و امکانات جانبی فراوان محبوب ترین قفل های موجود در بازار جهانی هستند. در این مطلب شما را با بهترین برندهای قفل دیجیتال موجود در بازار ایران آشنا می کنیم.

⚪️قفل اثر انگشتی GATEMAN Z10-IH

این قفل ها ساخت کشور کره بوده و تنها از طریق اثر انگشت یا وارد نمودن رمز باز می شوند. این نوع قفل دیجیتال دارای قابلیت های فراوانی همچون انواع زنگ های هشدار امنیتی و تابع خیالی نیز می باشد. در صورت تکرار رمز اشتباه و وارد شدن فشار و نیروی غیر مجاز به درب و قفل، سیستم قفل به صورت خودکار برای چند دقیقه خاموش می شود.

⚪️قفل بیومتریک (اثر انگشتی) YALE YDM4109

این قفل های بیومتریک یکی از بهترین قفل های دیجیتال در تمام دنیاست که به دلیل دارا بودن سیستم بیومتریک امنیت بسیار بالایی داشته و هک نمودن سنسور اثر انگشت آن ناممکن است. این قفل های اثر انگشتی را میتوان به وسیله رمز و اثر انگشت باز کرد. قفل های ۴۱۰۹ مجهز به انواع سیستم های هشدار دهنده مانند آلارم هشدار ضد سرقت هستند.

⚪️قفل کارتی YALE YDM3168

یکی دیگر از بهترین قفل های دیجیتال موجود در بازار که تنها از طریق وارد نمودن رمز یا کارت قابل بازشدن هستند. این قفل های کارتی علاوه بر امنیت بالایشان امکانات جانبی و امنیتی فراوانی دارند. یکی از جالب ترین سیستم های ایمنی این قفل ها سیستم هشدار حریق آنهاست که به محض بروز آتش سوزی فعال شده و زنگ هشدار را به صدا درمی آورند. در این حالت درب به صورت خودکار باز می شود تا افراد درون ساختمان بتوانند به موقع خارج شوند.

⚪️قفل دیجیتالی SAMSUNG DS700

این قفل های دیجیتالی فاقد کلید هستند و از انواع قفل های کارتی به شمار می آیند. قفل های کارتی سامسونگ قادر به شناسایی یک رمز ۴ تا ۱۲ رقمی می باشند. از دیگر قابلیت های جذاب این قفل های دیجیتال می توان به امکان اتصال به ساعت هوشمند از طریق بلوتوث، مکانیزم قفل اتوماتیک و … اشاره کرد. این قفل ها موجب سهولت و سرعت در رفت و آمد کاربران می شوند.

⚪️قفل دیجیتال SAMSUNG DP820

این نوع قفل های دیجیتال سامسونگ اولین قفل های دیجیتال دارای دستگیره نسل جدید PULL-PUSHدر جهان هستند. این قفل ها قابلیت های متعددی چون امکان شناسایی یک رمز بین ۴ الی ۱۲ رقم و ۲۰ عدد کارت بوده و با دارا بودن کلیدهای اضطراری امکان باز کردن درب در شرایط خاص همچون تمام شدن باتری دستگاه و فراموش کردن رمز دستگاه را نیز فراهم کرده اند.

⚪️قفل دیجیتال SAMSUNG DP920

این قفل های دیجیتال (با دسترسی سه گانه) یکی از مدرن ترین و ایمن ترین قفل های دیجیتال در جهان هستند که از سه طریق رمز، کارت و اثر انگشت مدیریت می شوند. قفل های سامسونگ DP920 مجهز به سنسور حرکتی یا سیستم خوش آمدگویی (IR) بوده که در هنگام نزدیک شدن شخص به درب (در فاصله ۵۰ سانتی متری) صفحه لمسی ورود رمز را به صورت اتوماتیک فعال می کنند. این قفل ها تجهیزات دیگری چون سیستم های امنیتی پیشرفته و آلارم هشدار حوادث امنیتی را نیز دارا می باشند.

⚪️قفل بدون دستگیره GATEMAN F20

این قفل ها از دیگر قفل های دیجیتال محبوب و پرکاربرد در بازار بوده که دارای سیستم های امنیتی ارزشمندی می باشند. جالب ترین ویژگی این قفل های دیجیتال امکان کنترل از راه دور آنها به وسیله ریموت کنترل است که امکان مدیریت و ورود و خروج را در هر زمان و مکان به شما می دهد. این قفل های بدون دستگیره ضد آب هستند نیز می باشند.

⚪️قفل دیجیتالی YALE YMF40

این قفل های دیجیتال دارای دستگیره هوشمند امنیتی بوده و یکی از مشهورترین قفل های دارای دستگیره هستند. این قفل ها دارای امکانات جانبی فراوانی چون قفل کودک، تابع خیالی، سنسور هشدار سرقت و حریق و … به عنوان یکی از بهترین و محبوبترین قفل های امنیتی در جهان شناخته می شوند. از دیگر امکانات جذاب این قفل های هوشمند می توان به راهنمای چند زبانه صوتی آن اشاره کرد که کار با آن را به طور کامل برای کاربر توضیح می دهد.

⚪️قفل دیجیتال August HomeKit

یکی از مدرن ترین قفل های دیجیتال موجود در بازار بوده که قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارند. شما میتوانید این قفل های دیجیتال را از راه دور و به وسیله تلفن همراه، بلوتوث و WiFi کنترل نمایید. این قفل ها امکان به اشتراک گذاشتن کلید دیجیتالی از راه دور را به شما می دهند و در نتیجه دیگر نگران پشت در ماندن عزیزانتان نخواهید بود.

⬅️یکی دیگر از قابلیت های جذاب این قفل ها قابلیت اتصال آنها به سیستم های هوشمندسازی مانند HomeKit است که امکان کنترل و مدیریت هوشمند قفل را با روش های دسترسی پیشرفته همچون دستورات صوتی به شما می دهند.

بهترین قفل های دیجیتال در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *