تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمده باشد که می توانیم درب های معمولی خود را به درب های ضد سرقت تبدیل نماییم یا خیر و همچنین مراحلی که قرار است در این تعویض طی شود چیست و چه مزایایی دارد. امروزه عوض نمودن درب های ورودی معمولی با درب های ضدسرقت امکان پذیر شده است و در صورتی که در ابتدای ساخت از این درب ها استفاده نشده باشد می توانید درب معمولی خود را با یک درب ضد سرقت تعویض نمایید. جهت این امر در هر منطقه ای از تهران کافیست ☎با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶(کلیک جهت تماس)تماس بگیرید. تهران کلید ارائه کننده انواع درب های ضد سرقت و تعمیرات آن ها در تامین امنیت منازل و محل کار شما می باشد.


☑️مزیت عوض نمودن درب های عادی با درب های ضد سرقت

همانطور که همه می دانیم درب های ضد سرقت به نسبت درب های معمولی امنیت بالاتری را دارند. همچنین دارای فاکتورهایی مانند دوام بالا، زیبایی بیشتر، عایق داشتن و دیگر خصوصیاتی می باشند که تمایل افراد را به نصب آن ها بیش تر نموده است.

📋توجه به نکات جهت نصب درب ضد سرقت

توجه به نکاتی در هنگام نصب درب های ضد سرقت مهم است و باید رعایت گردد. یکی از موارد این است که اندازه درب معمولی که در حال استفاده از آن هستید را بدانید و درب ضد سرقت خود را هم مطابق با آن انتخاب نمایید. زیرا زمانی که اندازه درب ضد سرقت با درب معمولی شما یکی باشد می تواند جای قبلی نصب گردد و نیازی به خراب کردن چهارچوب و یا دست زدن به اندازه ها، وجود نخواهد داشت. درب های ضد سرقت خارجی نیاز به اندازه مشخصی دارد که تعیین شده است ولی در درب های داخلی می توان از اندازه های سفارشی آن استفاده نمود و مشکلی برای تطبیق قبلی با جدید وجود ندارد. اندازه های معمول در درب های ضد سرقت که در بازار موجود می باشند به شرح زیر است.
⬅️اندازه استاندارد درب های ضد سرقت ترکی از ۱۱۰ الی ۱۱۵ در ابعاد ۲۰۵ الی ۲۱۵ cm می باشد.
⬅️اندازه استاندارد درب های ضد سرقت چینی ۲۱۰ در اندازه ۱۰۵ سانتی متر می باشد.

❓چطور بدون خرابی درب جدید ضد سرقت را جایگزین قبلی نماییم؟

در صورتی که درب ضد سرقت را ایرانی انتخاب کنید می توانید آن را با توجه به اندازه درب قبلی سفارش دهید ولی در غیر این صورت باید با توجه به راهکارهای زیر عمل نمایید.

  1. ⚪️در صورتی که چهارچوب درب قبلی بزرگ تر از اندازه های درب ضد سرقت باشد احتیاجی به خراب نمودن چهارچوب جهت نصب کردن درب ضد سرقت نمی باشد. کارشناسان این امر می توانند کاری مانند جوش دادن قوطی به چهارچوب درب را انجام دهند.
  2. ⚪️ در صورتی که چهارچوب درب قبلی اندازه ای کوچک داشته باشد می توانید تا ۳ سانتی متر از بخش قابلمه ای در چهارچوب درب را برش دهید . پس در صورتی که از افرادی کاردان استفاده نمایید می توانید بدون خراب نمودن درب جدید ضد سرقت خود را به جای درب قبلی معمولی نصب نمایید.
  3. ⚪️ در صورتی که چهارچوب درب قبلی شما بیش تر از ۳ سانتی متر از اندازه موردنظر شما کوچک تر می باشد راهی برای خراب نمودن وجود ندارد و شما مجبورید که این اجازه را برای خراب نمودن بدهید. در این حالت چهارچوب قبلی درب معمولی درآمده و چهارچوب جدید با اندازه درب ضد سرقت نصب می گردد.

📝مراحل نصب نمودن فریم درب ضد سرقت

در ایران ما از سه نوع درب ضد سرقت ایرانی، ترک و چینی استفاده می کنند. قیمت و کیفیت به کار رفته در این درب ها با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد و شما می توانید خودتان درب ضد سرقت را با توجه به بودجه در نظر گرفته خود انتخاب نمایید. مدل ترک درب های ضد سرقت دارای فریم کشویی می باشند که در این مدل بدون تغییر در عرض و ارتفاع درب می توان این درب را نصب نمود.
⬅️جهت عوض نمودن درب قدیمی و معمولی با درب ضد سرقت باید درب قدیمی را بردارید و بعد ازآماده سازی چهارچوب درب آن را برای نصب آماده نمایید.
⬅️برای این کار نصاب حرفه ای درب های ضد سرقت به محل شما مراجعه خواهد نمود و پس از اندازه گیری دقیق چهارچوب درب و جهت باز شدن آن به سمت راست و یا چپ، مراحل بعدی که تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت است انجام می شود.
⬅️چهارچوب قبلی ثابت مانده و نیازی به جوش کاری و یا فرزکاری نخواهد داشت. در صورتی که نیاز بود می توانید قوطی آهنی را بر روی چهارچوب درب جوش داده و یا بخش قابلمه ای چهارچوب قدیمی را برش دهید.
⬅️برای مقاوم شدن چهارچوب درب از فوم های فشرده پلی اورتان و ماسه و سیمان استفاده می گردد. و در مرحله بعدی چهارچوب گچکاری خواهد شد.
در این مرحله نصب درب ضد سرقت شما روی چهارچوب انجام خواهد شد.

⬅️در مرحله نهایی می توانید برای نمایان نشدن ظاهر چهارچوب قدیمی از روکوب های چوبی و یا فلزی استفاده نمایید که درب ضد سرقت با نمایی زیباتر نمایش داده شود.

📝خلاصه مراحل تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت

  1. ✴️ساختن و نصب نمودن چهارچوب درب جدید ضد سرقت
  2. ✴️نصب نمودن قفل ها و دستگیره درب ضد سرقت
  3. ✴️اندازه گیری دقیق و علامت گذاری جهت نصب نمودن لولای درب
  4. ✴️نصب نمودن لولاها
  5. ✴️نصب درب ضد سرقت به صورت رول بولت و یا جوش

سوالات متداول

🔵آیا امکان عوض نمودن و تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت امکان پذیر می باشد؟
پاسخ مثبت است. جهت عوض نمودن و تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت باید اندازه درب را انتخاب کرده و سپس بعد از انتخاب مدل دلخواه با فروشندگان و نصابان درب های ضد سرقت تماس بگیرید.
🔵هزینه عوض نمودن درب قدیمی با درب جدید ضد سرقت چقدر می باشد؟
هزینه های خرید درب های ضد سرقت و همچنین عوض نمودن و نصب با توجه به قیمت و مدل درب ها و نیاز به تخریب یا عدم تخریب متفاوت می باشد. شما می توانید با متخصصان تهران کلید جهت مشاوره تماس بگیرید.
🔵کدام درب ضد سرقت برای درب ورودی آپارتمان مناسب می باشد؟
می توانید جهت اطلاع از اندازه ها و مدل های درب های ضد سرقت با تهران کلید که فروشنده و همچنین نصب کننده انواع درب های ضد سرقت می باشد تماس گرفته و از مشاوره آن ها استفاده نمایید.

تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت

1 دیدگاه در “تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت

  • آذر 20, 1401 at 9:09 ب.ظ
    Permalink

    بفرنایید در مشهد نماینده دارید؟.متشکر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *