تعداد زبانه در درب های ضد سرقت

تعداد زبانه در درب های ضد سرقت

مهم ترین چیزی که در درب های ضد سرقت و سایر درب ها امنیت را افزایش می دهد و سبب بالا رفتن امنیت در درب خواهد شد قفل به کار برده و نصب شده در درب می باشد. هر چه که قفل دارای امنیت بیشتری باشد و از تکنولوژی های ضد سرقت بهره مند باشد، امنیت درب بالا تر می رود. توجه کنید که منظور از قفل با امنیت بالا، تعداد زبانه های قفل درب نیست و نمی توان گفت که قفل درب هایی که دارای زبانه های بیشتری هستند از قفل هایی با زبانه ی کم تر امنیت بیشتر و بالا تری را دارند.

تعداد زبانه در درب های ضد سرقت
تعداد زبانه در درب های ضد سرقت

چیزی که در قفل های ضد سرقت اهمیت زیادی دارد این است که قفل مرکزی آن امنیت بالایی داشته باشد و نتوان به راحتی آن را شکست و یا باز کرد. در انواع قفل های ضد سرقت که دارای تعداد مختلفی از زبانه هستند، اگر قفل مرکزی شکسته شود، سایر زیانه ها هم به طور خودکار بی اثر می شوند و از کار می افتند. بنابر این تعداد زبانه های قفل الزامآ در امنیت قفل تاثیری ندارند و یک درب ضد سرقت دارای ۴ زبانه تفاوت چندانی از نظر ایمنی با درب های دیگری که دارای ۱۰ و یا ۲۰ زبانه هستند ندارد.

بنا بر نکاتی که گفته شد در درب های ضد سرقتی که کیفت نسبتآ مناسبی دارند و از امنیت بالایی برخوردار هستند ۳ و یا ۴ زبانه به کار برده می شود.

تعداد زبانه در درب های ضد سرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *