تفاوت های انواع آیفون های تصویری

تفاوت های انواع آیفون های تصویری

تفاوت های انواع آیفون های تصویری

امروزه انواع مختلفی از آیفون های تصویری در بازار موجود است که از نظر کارایی و شکل ظاهری شباهت ها و تفاوت های زیادی با هم دارند. در این مطلب مهمترین تفاوت های انواع آیفون تصویری را برای شما گرد آورده ایم. با ما همراه باشید.

 تفاوت های انواع آیفون های تصویری

تفاوت در حافظه داخلی و خارجی

آیفون های تصویری جدید و باکیفیت موجود قابلیت ذخیره فیلم و تصویر را دارند. همه آیفون های تصویری دارای حافظه داخلی بوده و تصاویر را در حافظه داخلی خود ذخیره میکنند اما برخی از آیفون های تصویری مدرن علاوه بر حافظه داخلی یک حافظه خارجی یا کارت حافظه نیز دارند که امکان ذخیره فیلم های ۱۵ ثانیه ای را نیز به آنها داده است.

صفحه نمایشگر

همه آیفون های تصویری دارای صفحه نمایشگر هستند اما صفحه نمایشگر برخی از آنها لمسی و برخی دیگر صورت شاسی و فشاری می باشد. اغلب آیفون های تصویری مدرن و پیشرفته دارای نمایشگر و دربازکن های لمسی هستند.

تفاوت های انواع آیفون های تصویری

قابلیت انتقال تماس

اگر آیفون تصویری شما قابلیت انتقال تماس را داشته باشد وقتی که در خانه نیستید و زنگ خانه شما میخورد میتواند تماس را به واحد دیگری منتقل کرده و زنگ آن را به صدا در آورد. برای این کار شما باید قبلا انتقال تماس آیفون تصویری خود را بر روی واحد مورد نظر تنظیم کرده باشید. این آیفون های تصویری برای ساختمان ها چند طبقه که واحدهای زیادی دارند بسیار کارآمد است.

امکان ارتباط بین واحد ها

برخی از آیفون های تصویری مدرن قابلیت برقراری ارتباط بین واحدهای مختلف یک ساختمان را دارند. این ارتباط به صورت صوتی بوده و ساکنین هر واحد بدون نیاز به خارج شدن از خانه و رفتن به طبقات دیگر میتوانند از واحد خود با سایر واحدها ارتباط برقرار کنند. 

اندازه مانیتور

یکی دیگر از تفاوت های موجود در انواع آیفون تصویری اندازه مانیتور آنهاست. انواع آیفون های تصویری موجود در بازار اندازه مانیتوری بین ۲.۵ اینچ تا ۱۰ اینچ دارند. اندازه مانیتور بر کیفیت تصویر، رزولوشن و تراکم پیکسلی، نور پس زمینه و … اثر گذار بوده و میزان استفاده از LED و یا LCD برای هر سایزی متفاوت است.

تفاوت در گوشی

آیفون های تصویری موجود در بازار به دو دسته کلی با گوشی و بدون گوشی تقسیم می شوند. آیفون های تصویری مدرن اغلب فاقد گوشی هستند و ظاهری  شبیه به تبلت دارند. این آیفون های تصویری زیباتر از آیفون های تصویری گوشی دار بوده و با توجه به برند تولید کننده آنها کیفیت و قیمت متفاوتی دارند.

وجود آهن ربا در گوشی و بدنه

برخی از آیفون های تصویری دارای آهن ربا هستند که این خاصیت موجب می شود که گوشی تا زمانی که بر جای خود قرار بگیرد نگه داشته شده و نیفتد. این آهن ربا هم در بدنه و هم در گوشی تعبیه شده تا آنها را در کنار هم محکم نگهدارد.

منو دوزبانه

یکی از قابلیت های منحصر به فرد آیفون های جدید و باکیفیت وجود منوی دو زبانه یا چند زبانه در آنهاست که به شما امکان استفاده از دو یا چند زبان را می دهد. هر چند این قابلیت چندان ضروری به نظر نمی رسد اما بدون شک نشان دهنده کیفیت و اعتبار برند مورد نظر است.

امکان تغییر صدای زنگ

یکی دیگر از تفاوت های آیفون های تصویری صدای زنگ آنهاست. برخی از آیفون های تصویری تنها یک آهنگ پیش فرض داشته و برخی دیگر چند آهنگ پیش فرض دارند. داشتن چند آهنگ پیش فرض به شما این امکان را می دهد که هر زمان که بخواهید آهنگ آیفون تصویری را عوض کنید.

امکان باز و بسته کردن درب پارکینگ

آیفون های تصویری مدرن قابلیت باز و بسته کردن جک های درب پارکینگ را نیز دارند. با وجود این آیفون های تصویری شما میتوانید بدون نیاز به استفاده از ریموت و تنها با فشردن دکمه مربوطه بر روی آیفون تصویری درب پاریکنگ را باز و بسته کنید.

سیستم دو پنلی

آیفون های تصویری دو پنلی برای ساختمان هایی که دارای دو درب ورودی هستند بسیار مناسب است. در این حالت شما میتوانید هر دو درب ساختمان را با یک آیفون انجام دهید. تنها برخی از آیفون های مدرن دارای این قابلیت منحصر به فرد هستند.

سیستم دو پنلی
تفاوت های انواع آیفون های تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *