توری های پلیسه ای

توری های پلیسه ای

توری های پلیسه ای یکی از پرطرفدارترین توری های پنجره های دو جداره می باشند زیرا به خوبی مانع از ورود حشرات موذی می شوند. این تورها به دلیل قابلیت نصب آسان و جابجایی راحت در زمان نیاز، جای توری های ثابت قدیمی را گرفته اند و برای نصب درانواع پنجره های آهنی، چوبی، آلومنیومی و pvc مناسب می باشند.

توری های پلیسه ای به شکل افقی و به سمت راست و چپ حرکت می کنند و در هر ابعادی قابل سفارش و ساخت می باشند. این تورها دوام بالایی داشته و بر اثر باز و بسته شدن زیاد فرم و شکل خود را از دست نمی دهند. تمیز کردن این تورها کار بسیار آسانی است زیرا به راحتی قابل جدا شدن هستند و برای تمیز کردن آن ها نیازی به شستشو نیست چون گرد و غبار را به خود نمی گیرند و تنها برای شستشوی آن ها کافی است از جارو برقی استفاده کنید.

توری های پلیسه ای

در هنگام فصل سرما و یا در زمان هایی که سیستم های خنک کننده خانه روشن می باشند و باید تمامی در ها و پنجره ها بسته باشد دیگر نیازی به تورهای پلیسه ای نیست. در چنین مواقعی به راحتی می توان آن ها را جدا کرده و برداشت و در موقع نیاز به راحتی نصب نمود.

برای تهویه خانه ها بهتر است در طول روز چند ساعتی پنجره ها باز باشد تا هوای تازه به درون خانه ها بیاید در این حالت باید توری های پلیسه ای را نصب نمود تا از ورود حشرات موذی به درون خانه جلوگیری شود. نصب مجدد توری های پلیسه ای نیز بسیار آسان است.

از طرفی نصب توری های پلیسه ای تنها در مواقع نیاز به افزایش عمر آن ها نیز کمک می کند زیرا کمتر در معرض نور خورشید، گرد و خاک و بارش باران قرار گرفته و دوام بیشتری خواهند داشت.

توری های پلیسه ای

این توری ها که به آن ها توری آکاردئون نیز گفته می شوند. برخلاف توری های رولینگ فنر ندارند و به شکل غیر اتوماتیک جمع می شوند. تورهای پلیسه ای دوام بسیار بالایی داشته و زیبایی خاصی به نمای پنجره و ساختمان ها می دهند.

مزایای توری های پلیسه ای:

  1. مقاومت بالا در برابر ضربه
  2. رگلاژ آسان و امکان جداسازی و نصب آسان توسط مشتری
  3. نظافت بسیار آسان
  4. مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی
  5. قابلیت نصب آسان تنها توسط ۴ پیچ
  6. مقاومت بالا در برابر نور خورشید و پوسیدگی
  7. امکان نصب توری پلیسه ای در هر جهت
  8. امکان نصب توری های پلیسه ای در جهت افقی و عمودی
  9. امکان قرار گرفتن توری های پلیسه ای در محفظه پروفیل بازشو

توری های پلیسه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *