خرید انواع قفل ریموت دار Kwikset

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن درب، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک، نصب قفل برقی خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.


اگر با فواید استفاده از قفل ریموت دار به خوبی آشنا باشید متوجه می شوید که این نوع قفل در هرجایی قابل نصب است و انواع مختلفی از آن در بازار وجود دارد. اما در این مقاله ما می خواهیم به شما بهترین قفل ریموت دار را به نام Kwikset معرفی کنیم تا با خرید انواع قفل ریموت دار Kwikset به راحتی بتوانید در هر جایی که هستید با استفاده از موبایل به راحتی بتوانید اقدام به باز و بستن قفل کنید.

⚪️باز کردن و بستن قفل با گوشی

تمامی قفل های هوشمند و ریموت دار به دلیل داشتن باتری داخلی و وای فای به راحتی به شما این امکان را می دهند که با نصب نرم افزار قفل هر جایی که هستید و بدون لمس کردن قفل آنرا باز کنید. البته باید به شما بگوییم که در زمانی که گوشی شما همراه تان نیست می توانید با همان کلید مکانیکی هم درب را باز کنید.

⚪️اطلاع از زمان وارد شدن دیگر به داخل خانه

به راحتی قفل های هوشمند و ریموت دار Kwikset به شما این امکان را می دهد که بفهمید که چه کسی وارد خانه یا شرکت شده است. زیرا این قفل ها هم به صورت آنلاین امکان باز و بستن را دارد و هم می توانند افراد با وارد کردن رمز قفل هوشمند Kwikset را باز کنند. به نوعی شما با تعیین رمز برای هر شخص متوجه می شوید که در حال حاضر کسی که رمز مثلا ۱۲۳۴ را وارد کرده دختر شماست و کسی که رمز ۵۶۷۸ را وارد کرده است همسر شما می باشد.

⚪️کنترل افراد

ممکن است شما در خانه در حال جارو کردن یا حتی حمام کردن باشید در این هنگام نگرانی بابت وارد شدن سارقان به خانه یا شرکت شما نیست زیرا تنها افراد مجاز قادر به وارد شدن به خانه یا شرکت شما هستند.

⚪️وجود محصولات متنوع از قفل ریموت دار و هوشمند Kwikset

قفل های متنوعی از برند Kwikset وجود دارد که در مقالات آتی در مورد هر کدام به صورت دقیق و کامل صحبت می کنیم. به طور کلی دو نوع قفل ریموت دار Kwikset داریم که یک مدل قفل الکترونیکی است و دسته دیگر قفل های هوشمند الکترونیکی است.

منبع : kwikset

خرید انواع قفل ریموت دار Kwikset

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *