خرید آیفون تصویری

آیفون های تصویری یکی از مهمترین ابزاهای امنیتی زندگی امروز هستند که در هر خانه نوسازی باید حداقل یکی از آنها نصب شده باشد. برای خرید بهترین آیفون تصویری با توجه به بودجه شما گزینه های متعددی در بازار وجود دارد که در این مطلب شما را با برخی از آنها آشنا میکنیم. اگر قصد خرید یک آیفون تصویری مدرن و باکیفیت را دارید از شما دعوت میکنیم ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید.

🔶خرید آیفون تصویری

برندهای خارجی و داخلی مختلفی از آیفون های تصویری در بازار کشور ما موجود است اما سوالی که برای اغلب خریداران پیش می آید این است که با توجه به بودجه ای که دارند کدام برند و مدل آیفون تصویری بهترین انتخاب برای آنهاست؟در این مطلب سعی کرده ایم بهترین پاسخ را برای این سوال پیدا کنیم. با ما همراه باشید.

🔶قیمت انواع آیفون تصویری

آیفون های تصویری در قیمت های مختلفی به فروش می رسند. خوشبختانه آیفون های تصویری باکیفیت و با رنج قیمت های متنوع زیادی در بازار وجود دارد و شما میتوانید با توجه به توانایی مالی خود بهترین انتخاب را داشته باشید. در اینجا سعی کرده ایم قیمت آیفون های تصویری را در سه بخش ارزان، متوسط و گران قیمت دسته بندی کنیم تا شما بتوانید بر اساس بودجه خود آیفون تصویری مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

🔶دسته اول: آیفون های تصویری با قیمت مناسب

اگر شما بودجه چندانی برای خرید یک آیفون تصویری گران قیمت ندارید نگران نباشید زیرا انتخابهای متعدد و مناسبی پیش روی شما قرار دارد که در عین ارزان بودن قابلیت های زیادی دارند. آیفون های تصویری ساخت برندهای ایرانی که صفحه نمایش ۳.۵ اینچ، ۴ اینچ و حتی ۴.۳ اینچ داشته اما فاقد قابلیت ذخیره عکس و فیلم هستند قیمت های مناسبی داشته و با بودجه شما سازگارترند. برندهای مطرحی چون سیماران، تابا و تکنما آیفون های تصویری متنوعی با قیمت مناسب تولید میکنند که با وجود قیمت کم کیفیت بالا و ظاهر زیبایی دارند. بهترین پیشنهادهای ما برای خریدارانی که در این دسته جای میگیرند آیفون تصویری سیماران HS-43 و HS-40، آیفون تصویری تابا مدل TVD-2043، آیفون تصویری تکنما مدل D43 و آیفون تصویری سوزوکی مدل ۴۱۵ بدون حافظه است.

🔶دسته دوم: آیفون های تصویری با قیمت متوسط

اگر می خواهید هزینه ای معقول و متوسط برای خرید یک آیفون تصویری صرف کنید گزینه های متعددی پیش روی شماست. آیفون های تصویری با قیمت متوسط قابلیت های ارزشمندی چون ذخیره عکس و فیلم را نیز داشته و اندازه صفحه نمایش آنها بیشتر از ۴ اینچ است. این آیفون های تصویری دوام بیشتر و ظاهر زیباتری نسبت به دسته اول داشته و برخی از آنها مجهز به کلیدهای لمسی هستند. قابلیت ارتباط بین واحدها نیز در برخی از این نوع آیفون های تصویری دیده می شود. برندهای متعددی در ساخت این آیفون های تصویری با هم رقابت میکنند که از مهمترین آنها می توان به شرکت های سیماران، تکنما، سوزوکی، تابا و الکتروپیک اشاره کرد. پیشنهاد ما برای خریداران این دسته آیفون تصویری سیماران مدلهای HS-43TK (دارای ارتباط داخلی و بدون ارتباط داخلی)، تکنما مدل ۴۳TM، تابا مدلهای TVD-1035و TVD-1043، الکتروپیک مدل ۵۹۲ و کوماکس کره مدل CDV-43K است.

🔶دسته سوم: آیفون های تصویری گران قیمت

اگر از نظر مالی مشکلی ندارید و بودجه کافی برای خرید آیفون تصویری در نظر گرفته اید میتوانید به سراغ بهترین برندهای آیفون تصویری بروید. همه آیفون های تصویری این دسته صفحه نمایش ۷ اینچ، قابلیت ذخیره فیلم و عکس و امکان ارتباط بین واحد ها و نگهبانی را دارند. آیفون های کوماکس کره که شهرتی جهانی دارند در همین دسته قرار می گیرند. آیفون های تصویری گران قیمت ظاهری منحصر به فرد و بسیار زیبا قابلیت های امنیتی بسیار مهمی نیز دارند. پیشنهاد ما برای خریداران این دسته آیفون های تصویری سیماران مدلهای HS-73/M200 و HS-72/M، آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i، آیفون تصویری تکنما مدل C70TM و آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ اشاره کرد.

🔶خرید انواع آیفون های تصویری

برای خرید بهترین آیفون تصویری باید المان های زیادی را در نظر بگیرید که یکی از مهمترین آنها قیمت خرید آیفون تصویری است. آیفون های تصویری موجود در بازار در قیمت های متنوعی عرضه شده اند و شما برای خرید آیفون تصویری ایده آلتان می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنید.

خرید بهترین آیفون تصویری با توجه به بودجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *