درب ضد سرقت مناسب منزل شما کدام است؟

👈با توجه گسترده ی افراد به درب های ضد سرقت و رونق بازار این گونه درب ها در بازار های ایرانی، در این مقاله قصد داریم ویژگی ها و نکاتی را بیان کنیم که در هنگام خرید درب های ضد سرقت باید با توجه به منزل و مکانی که می خواهید از این نوع درب ها در آن استفاده کنید، درب ضد سرقت مناسب تر ی را انتخاب کنید تا برای شما کارایی های لازم را داشته باشد.

👈لازم است تا ابتدا توضیحی کلی راجع به درب های ضد سرقت بدهیم تا کاربران آن را با سایر درب های معمولی اشتباه نگیرند. درب های ضد سرقت از ترکیب چوب و آلیاژ فلز ساخته می شوند تا مقاومت بالایی داشته باشند. به این صورت که بدنه درب ضد سرقت از یک نوع چوب ساخته می شود و بین دو رویه درب را یک نوع فلز که دارای مقاومت بالایی باشد قرار می دهند.

👈در این حالت روپوش درب های ضد سرقت را با پوشش های ام دی اف و یا پی وی سی و حتی رنگ ها می پوشانند تا زیبایی ظاهری درب حفظ شود. اگر قصد دارید از درب های ضد سرقت در راه های ورودی استفاده کنید که در معرض تابش مستقیم خورشید قرار می گیرند، بهتر است درب های ضد سرقتی را تهیه کنید که روکش آن ها رنگ باشد. این نوع رنگ ها در برابر تابش نور آفتاب مقاوم هستند.

👈جالب است که بدانید درب های ضد سرقت علاوه بر اینکه ایمنی بالایی در باز شدن، شکستن، برش شدن و حتی تکان و جابه جایی دارند، عایق صدا و هوا هم محسوب می شوند. علاوه بر این ها در ساخت درب های ضد سرقت پشم سنگ نسوز استفاده می شود از این رو این گونه درب ها ضد حریق می باشند.

👈درب های ضد سرقتی که در بازار وجود دارند و در دسترس مشتریان هستند عمومآ از سه نوع می باشند. درب های ضد سرقت چینی، درب های ضد سرقت ایرانی و درب های ضد سرقت ترک. در ادامه ویژگی های هر کدام از این درب های ضد سرقت را بیان می کنیم.

درب ضد سرقت مناسب منزل شما کدام است؟
درب ضد سرقت مناسب منزل شما کدام است؟
  • 🚪درب های ضد سرقت چینی

از کیفیت ساخت پایینی برخوردار هستند. این درب ها دارای ظاهری زیبا هستند و قیمت پایینی نسبت به سایر درب های ضد سرقت دارند. قیمت کم تر این نوع درب های ضد سرقت به دلیل پایین بودن کیفیت این گونه درب ها است که وزن سبکی دارند و مقاومت بدنه چندانی ندارند و عمر این گونه درب ها کوتاه می باشد. درب های ضد سرقت چینی با توجه به ابزار و یراق و قفل هایی که در این درب به کار برده شده است، دارای ایمنی چندانی نیستند. در واقع نمی توان گفت که همه درب های ضد سرقت ساخت چین بی کیفیت هستند. بلکه برخی از محصولات این کشور دارای روکش اچ دی اف هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. اما این کشور جنس های با کیفیت و گران قیمت خود را به اروپا صادر می کند.

  • 🚪درب های ضد سرقت ترک

درب های ضد سرقت ترک از جمله درب های پر طرفدار بازار های ایران و سایر کشور ها محسوب می شوند. این گونه درب ها دارای کیفیت بالایی هستند و در مقابل قیمت آن ها هم بالا می باشد.

  • 🚪درب های ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت ایرانی کیفیتی تقریباً مانند درب های ترک دارند و قیمت آن ها از درب های ترک پایین تر است.

درب ضد سرقت مناسب منزل شما کدام است؟
درب ضد سرقت مناسب منزل شما کدام است؟

👈وزن درب های ضد سرقت، به میزان فولادی که در ساخت آن ها استفاده شده است بستگی دارد. هر چقدر وزن درب بیشتر باشد، میزان فولاد مصرفی در درب بیشتر بوده از این رو درب دارای استقامت بالا تری می باشد.

👈روکش های ام دی اف که به روی درب های ضد سرقت قرار می گیرد، دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. بهترین این نوع از روکش ها، روکش های ترک است که طرح های طبیعی تری دارند و از این نظر از سایر روکش ها قابل شناسایی هستند.

در شهر تهران کلید سازی های آنلاین و سیاری وجود دارند که می توانند به صورت شبانه روزی نیاز ها و مشکلات شما را در خصوص کار کلید سازی ها و حیطه ی کار آن ها بر طرف سازند. با سرچ کردن عبارتی مانند کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران، کلید سازی شبانه روزی شمال تهران و … می توانید به این گونه مراکز دست یابید و از این طریق اقدام به ارتباط با کارشناسان با تجربه آن نمایید.

درب ضد سرقت مناسب منزل شما کدام است؟

2 دیدگاه در “درب ضد سرقت مناسب منزل شما کدام است؟

  • خرداد 7, 1397 at 8:19 ب.ظ
    Permalink

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

    پاسخ
    • مهر 5, 1400 at 12:36 ب.ظ
      Permalink

      سلام سپاس دوست گرامی

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *