روش تغییر رمز قفل گاوصندوق

در صورتی که شما هم نیاز به خرید و یا تعمیرات انواع  قفل دارید می توانید جهت مشاوره و خرید ☎با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶(کلیک جهت تماس)فقط در سطح تهران تماس بگیرید. تهران کلید ارائه کننده انواع قفل هاو همچنین تعمیرات آن ها در تامین امنیت شما عزیزان می باشد.

اگر نیاز به باز کردن درب خودرو یا منزل خود دارید به صفحه “15 روش باز کردن درب خودرو و منزل ” ما مراجعه نمایید.

با خرید گاوصندوق ممکن است مایل به تغییر رمز قفل گاوصندوق داشته باشید که با خواندن این مقاله به راحتی این کار انجام می شود. قفل گاوصندوق دارای یک شاخص باز کردن قفل رمز است و یک شاخص تغییر رمز می باشد که هر دوی آن را در این مقاله توضیح خواهیم داد.

◀️برای تغییر رمز قفل گاوصندوق ابتدا باید درب گاو صندوق باز کنید با چرخاندن دستگیره زبانه از دیواره قفل خارج شود و سپس کلید تغییر رمز را ۹۰ درجه بچرخانید و پس از آن یک بار رمز فعلی را پاک کنید و بار دیگر رمز جدید را وارد کنید.

◀️توجه داشته باشید که برای تغییر رمز گاوصندوق چندین بار این مقاله را به دقت بخوانید.

🔵باز کردن درب گاوصندوق در حالت رمز تک شماره ای پیش فرض کارخانه

فرض کنید رمز پیش فرض کارخانه گاوصندوق ۷۵ باشد برای باز کردن درب گاوصندوق کافیست مراحل زیر را انجام دهید.

  1. ◀️عدد ۷۵ را بروی شاخص باز کردن رمز قرار دهید.
  2. ◀️صفحه را ۴ دور کامل در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید (چهاربارعدد ۷۵ را بر روی شاخص باز کردن رمز (|) بگذارید و در دور آخر روی عدد ۷۵ توقف کنید )
  3. ◀️سپس یک دور در جهت عقربه های ساعت (خلاف جهت ۴ دور قبلی) بچرخانید.
  4. ◀️عدد پیش فرض رمز کارخانه را ۷۵ در نظر گرفتیم اگر رمز شما عدد دیگری ست آنرا روی شاخص باز کردن رمز بگذارید.

🔵تغییر دادن رمز تک شماره قفل گاوصندوق

شاخص تغییر رمز گاوصندوق دو کار انجام می دهد : ۱- پاک کردن رمز قبلی ۲-ایجاد رمز جدید که می بایست ابتدا رمز قبلی پاک شود تا رمز جدید تنظیم شود.

⬅️پاک کردن رمز تک شماره ای گاوصندوق

  1. ◀️ابتدا درب گاوصندوق طبق روش بالا باز کنید
  2. ◀️سپس در حالتی که درب باز است دستگیره را بچرخانید تا زبانه زبانه ها از دیوار صندوق خارج شود.
  3. ◀️حالا عدد ۷۵ را روی شاخص تغییر رمز قرار داده و ۴ دور کامل به سمت چپ بچرخانید و در دور آخر عدد ۷۵ را روی شاخص تغییر رمز متوقف کنید.
  4. ◀️کلید رمز را از پشت درب وارد کنید و ۹۰ درجه خلاف عقربه های ساعت بچرخانید
  5. ◀️رمز قبلی کاملا پاک شده است حال می توانید به راحتی رمز جدید را وارد کنید.

◀️توجه داشته باشید که ممکن است جهت قرار گرفتن کلید تغییر رمز در صندوقها متفاوت باشد و حتما به جهت سوراخ ورود کلید تغییر رمز دقت کنید و توجه داشته باشید که رمز پیش فرض ۷۵ بود ممکن است اگر رمز شما چیز دیگری است آنرا وارد کنید.

⬅️وارد کردن رمز جدید تک شماره ای گاوصندوق

توجه ۱:اعداد بین ۳۰ الی ۴۰ و ۸۰ الی ۹۰ را برای تغییر رمز تک شماره ای قرار ندهید.
توجه۲: اگر در هر کدام از مراحل تنظیم رمز دچار مشکل شدید ، مراحل تنظیم رمز را بدون خارج کرذن کلید تغییر رمز از ابتدا آغاز کنید .
  1. ایتدا رمز قبلی صندوق را بصورتی که در پاک کردن رمز های تک شماره ای در بالا و یا در پاک کردن رمز های سه شماره ای که در ادامه توضیح داده شده است پاک نمایید .
  2. حالا رمز جدید خود را بر روزی شاخص تغییر رمز  قراردهید ( چهار دور کامل در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید و در دور آخر روی عدد جدید توقف کنید) سپس کلید تغییر رمز را بحالت اولیه برگردانید (۹۰ درجه به سمت راست بچرخانید ) و از قفل خارج نمائید.

🔵نحوه باز کردن رمز مکانیک گاوصندوق

👈رمز سوم را وارد کنید.

👈در این مرحله میخواهید رمز مکانیکی سوم (۳۰) را به گاو صندوق وارد کنید. این مرحله مشابه با مرحله اول است یعنی صفحه مدرج باید به سمت چپ چرخانده شود با این تفاوت که در این مرحله باید رمز سوم (عدد ۳۰) تنها ۲ مرتبه زیر شاخص عمود قرار گیرد. در این مرحله شما رمز سوم را نیز به سیستم وارد کرده اید.

👈حالا صفحه مدرج را به سمت راست بچرخانید تا جایی که کاملا متوقف شود. وقتی صفحه مدرج متوقف شد باز هم کمی به سمت راست فشار وارد کنید تا از ثابت شدن صفحه مدرج مطمئن شوید و سیستم زبانه بندی نیز آزاد شود.

👈در پایان می توانید دستگیره را بچرخانید و از تماشای باز شدن درب گاو صندوق لذت ببرید.

👈باز مهم تاکید می کنیم که برای یادگیری نحوه باز کردن رمز مکانیکی گاو صندوق باید صبر و حوصله به خرج بدهید تا به مرور در این کار حرفه ای شوید.

روش تغییر رمز قفل گاوصندوق

2 دیدگاه در “روش تغییر رمز قفل گاوصندوق

  • مرداد 1, 1400 at 12:18 ب.ظ
    Permalink

    معمولا افراد فنی در کشورهای درحال توسعه بویژه ایران چندان سواد کلاسیک ندارند ، اما دمشون گرم که با این وجود با اشتراک دانش تجربی خودشون، همین اطلاعات اکتسابی را به دیگران منتقل میکنند، راه درست اینه که برای کمک به نیت خوب آنها، دست کم با ویرایش متن کمکشون کنیم .

    پاسخ
  • شهریور 1, 1400 at 4:09 ب.ظ
    Permalink

    خیلی توضیح خوبی بود مشکل حل شد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *