ریموتی کردن در

افراد گمان می کنند که ریموت ها تنها برای درب خودرو ها و یا درب پارکینگ کاربرد دارد. باید بگوییم که شما می توانید جهت ریموتی کردن در از کلیدساز های متخصص در این امور کمک بخواهید و با آن ها مشورت کنید و درب اتاق و یا آپارتمان خود را مجهز به قفل ریموت دار کنید. در این صورت هم ایمنی و امنیت منزل شما بالا می رود و هم چنین سبب سهولت قفل و یا باز کردن درب خواهد شد. کلید ساز ها می توانند این اقدام را برای کلیه ی قفل های شما اعمال کنند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید:

ریموت یدک

ریموت چیست؟

ریموت ها یکی از قدیمی ترین اجسام و ابزاری است که برای انواع درب های برقی مورد استفاده قرار می گیرند. اما نوع این ریموت ها بسته به پیشرفت تکنولوژی تغییراتی کرده است و البته امکانات زیادی هم به آن اضافه شده است. متداول ترین نوع این ریموت ها که با استفاده از باتری کار می کند push button نام دارد. ریموت ها بسته به نوع قفل ها و سیستم به کار برده شده دارای امکانات متعدد و کلید های مختلف هستند.

اجزای مهم در ریموتی کردن در

یکی از اجزای مهم در کلید سازی های برقی ریموت ها هستند. ریموت ها می توانند هم با استفاده از فرکانس عمل کنند و هم با استفاده از بلوتوث. فرکانس زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که فاصله ی ریموت از درب زیاد باشد و ریموت های بلوتوثی برای فاصله های کم و نیز سرعت عمل های بالا مورد استفاده می باشند.

نصب سانترال قفل برقی بسیار راحت و بدون نیاز به سیم کشی های پیچیده می باشد و هم چنین توانایی در باز کردن قفل های برقی بدون آژیر و نیز بدون صدا را دارد. طراحی مرکزی این قفل به گونه اس است که شما می توانید قفل درب را بدون ریموت و با استفاده از کلید های شخصی فرمان باز شدن زبانه ی قفل و یا بسته شدن آن را صادر کنید.

نتیجه گیری :

در ادامه آشنایی با ریموتی کردن در باید بگوییم که امروزه با توجه به گسترش استفاده از سیستم های امنیتی و قفل های متعدد برای بالا بردن امنیت منزل، دفتر کار، خودرو، گاوصندوق و … نیاز به کلید ساز ها هم افزایش یافته است. کلید سازی آنلاین تهران کلید یک مجموعه از کلید سازی های برتر استان تهران است که دارای پرسنل و کادر بسیار مجرب در این زمینه است ومی توانند در تمامی ساعات شبانه روز و در تمامی نقاط ارائه ی خدمات به مشتریان کنند. کلید سازی سیار همواره آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان می باشد.

ریموتی کردن در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *